• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik dacht in Verversrui 20, één van de ramen aan de voorkant (niet achteraan, althans dat weet ik niet). Heb zelfs al eens die vraag gekregen, maar was dan wel voor (te) lange sessie.
Veel panden hebben een bad. Niet altijd op de kamer. Of dames het ook voor dates gebruiken hangt vooral van de dame af. Verversrui 20 heeft meerdere kamers met bad. Verversrui 5/4 heeft ook bad op de kamer. Verversrui 14 heeft een bad op de bovenste verdieping, daar heb ik lang geleden eens een uurtje met Nelly in dat bad gespeeld. Om er even een paar te noemen.

Ooit gratis sex gehad in het skw maar dat was omdat ik geld had gevonden 🤣
Gratis sex juist met een dvp , ik vind dat creepy want dat is nu net juist hun broodwinning.
Dat moet je niet willen.
Probeer gewoon een meid of een vrouw te paaien en daarna te palen , normale mannen kunnen dat ook.
Ooit gratis sex gehad in het skw maar dat was omdat ik geld had gevonden 🤣
Had ook keer gevonden , lopen daar natuurlijk veel dronkaards stoer te doen in het weekend en dan verliezen ze hun geld.

Gratis sex juist met een dvp , ik vind dat creepy want dat is nu net juist hun broodwinning.
Dat moet je niet willen.
Probeer gewoon een meid of een vrouw te paaien en daarna te palen , normale mannen kunnen dat ook.

Had ook keer gevonden , lopen daar natuurlijk veel dronkaards stoer te doen in het weekend en dan verliezen ze hun geld.
Jij hebt volgens mij Daal niet goed begrepen. Zoals ik het interpreteer heeft hij de dame gewoon netjes betaalt, maar was het voor hem gratis omdat hij haar betaald heeft met geld dat hij eerder gevonden had.

Ik ben zelf ook wel eens goedkoper uit geweest omdat ik geld op straat gevonden had in het skw.

Jij hebt volgens mij Daal niet goed begrepen. Zoals ik het interpreteer heeft hij de dame gewoon netjes betaalt, maar was het voor hem gratis omdat hij haar betaald heeft met geld dat hij eerder gevonden had.

Ik ben zelf ook wel eens goedkoper uit geweest omdat ik geld op straat gevonden had in het skw.
Ik reageerde op @Whity .
Met gevonden geld geen enkel probleem.
Een vriend van mij vond zelfs 240€ .
Ikzelf had een keer 100 , precies op de hoek Vingerling /Verversrui. Iemand trok nogal wild zijn telefoon uit zijn broek toen die afging. Ik zag opgevouwen papiertjes vallen .pas later zag ik dat het 2 50€ jes waren.

Ik reageerde op @Whity .
Met gevonden geld geen enkel probleem.
Een vriend van mij vond zelfs 240€ .
Ikzelf had een keer 100 , precies op de hoek Vingerling /Verversrui. Iemand trok nogal wild zijn telefoon uit zijn broek toen die afging. Ik zag opgevouwen papiertjes vallen .pas later zag ik dat het 2 50€ jes waren.
Dus als je het gelijk gezien had dan had je die briefjes terug gegeven?

Ik vind er overdags niet veel meer als ik geen zin heb in die paar bepaalde dames, ik kom er ook steeds minder en als ik ga is het vaak de avond, maar ok hou het vooral nu bij mijn favorieten in Nederland

Nee , je kan altijd ergens binnen.
Is het punt niet.
Maar velen gaat niet om alleen de wip.
Beetje kijken en keuren , de sfeer.
Waarom ga je naar een ramenbuurt.
Ik ga ook steeds gerichter en dan met afspraak , in Den Haag loop ik dan na whats app contact met de dame direct vd auto naar haar raam en bij vertrek andersom, vaak zie ik de raambuurt verder niet.

Ik ga ook steeds gerichter en dan met afspraak , in Den Haag loop ik dan na whats app contact met de dame direct vd auto naar haar raam en bij vertrek andersom, vaak zie ik de raambuurt verder niet.
Dan is het eigenlijk een vorm van prive ontvangst. Toevallig een relatief goedkope kamer in een ramenbuurt , bij gebrek aan wat anders.
Maar dan is het ook totaal onbelangrijk hoeveel dames er zitten , als je toch voor die ene dame gaat.
Wat je dan wel krijgt , dame zit in haar raam op haar afspraakklantje te wachten , maar ze weigert je omdat ze zo afspraak heeft.
Dus die dames tellen ook weer niet mee als je het over " bezetting " ( ik moet dan altijd aan de 2e wereldoorlog denken) hebt.

Ik ga nooit en afspraak maken met en 'hoer ' , ik kom daar gewoon voor lekker te kunnen seksen , en als die er niet is dan kies ik wel en ander als ik geen keuze stress heb tegen dan
Een afspraak maken met een openbare dame , op tijd moeten verschijnen , en je centjes afgeven.
Dan hebben ze je aardig in de tang inderdaad.

Terug
Bovenaan Onderaan