Volgens mij heb ik nog nooit een bad gezien.Algemeen vraagje, welke dames (of shemales) hebben een bad op de kamer waar je met 2 in kan? En bieden ook die service aan?
Maar misschien dat iemand er een weet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij heb ik nog nooit een bad gezien.Algemeen vraagje, welke dames (of shemales) hebben een bad op de kamer waar je met 2 in kan? En bieden ook die service aan?
during the day. Indeerdad Verversrui 20. During dayKan alleen Verversrui of VT zijn. Schippersstraat en Vingerlingstraat hebben geen nummer 20.
Dit is Verversrui 20. Day or night?
Ik dacht in Verversrui 20, één van de ramen aan de voorkant (niet achteraan, althans dat weet ik niet). Heb zelfs al eens die vraag gekregen, maar was dan wel voor (te) lange sessie.Algemeen vraagje, welke dames (of shemales) hebben een bad op de kamer waar je met 2 in kan? En bieden ook die service aan?
Ooit gratis sex gehad in het skw maar dat was omdat ik geld had gevondenEr zijn miljoenen vrouwen. Waarom zou je juist vriendschappen met DVP s zoeken . Ze doen dat werk met een bepaald doel.
Kans op GRATIS sex ? Die ga je eerder vinden buiten de DVP wereld.
Veel panden hebben een bad. Niet altijd op de kamer. Of dames het ook voor dates gebruiken hangt vooral van de dame af. Verversrui 20 heeft meerdere kamers met bad. Verversrui 5/4 heeft ook bad op de kamer. Verversrui 14 heeft een bad op de bovenste verdieping, daar heb ik lang geleden eens een uurtje met Nelly in dat bad gespeeld. Om er even een paar te noemen.Ik dacht in Verversrui 20, één van de ramen aan de voorkant (niet achteraan, althans dat weet ik niet). Heb zelfs al eens die vraag gekregen, maar was dan wel voor (te) lange sessie.
Gratis sex juist met een dvp , ik vind dat creepy want dat is nu net juist hun broodwinning.Ooit gratis sex gehad in het skw maar dat was omdat ik geld had gevonden![]()
Had ook keer gevonden , lopen daar natuurlijk veel dronkaards stoer te doen in het weekend en dan verliezen ze hun geld.Ooit gratis sex gehad in het skw maar dat was omdat ik geld had gevonden![]()
Jij hebt volgens mij Daal niet goed begrepen. Zoals ik het interpreteer heeft hij de dame gewoon netjes betaalt, maar was het voor hem gratis omdat hij haar betaald heeft met geld dat hij eerder gevonden had.Gratis sex juist met een dvp , ik vind dat creepy want dat is nu net juist hun broodwinning.
Dat moet je niet willen.
Probeer gewoon een meid of een vrouw te paaien en daarna te palen , normale mannen kunnen dat ook.
Had ook keer gevonden , lopen daar natuurlijk veel dronkaards stoer te doen in het weekend en dan verliezen ze hun geld.
Ik reageerde op @Whity .Jij hebt volgens mij Daal niet goed begrepen. Zoals ik het interpreteer heeft hij de dame gewoon netjes betaalt, maar was het voor hem gratis omdat hij haar betaald heeft met geld dat hij eerder gevonden had.
Ik ben zelf ook wel eens goedkoper uit geweest omdat ik geld op straat gevonden had in het skw.
Dus als je het gelijk gezien had dan had je die briefjes terug gegeven?Ik reageerde op @Whity .
Met gevonden geld geen enkel probleem.
Een vriend van mij vond zelfs 240€ .
Ikzelf had een keer 100 , precies op de hoek Vingerling /Verversrui. Iemand trok nogal wild zijn telefoon uit zijn broek toen die afging. Ik zag opgevouwen papiertjes vallen .pas later zag ik dat het 2 50€ jes waren.
Goeie vraag ik denk het wel. Was in de winter he, op een donkere avond.Dus als je het gelijk gezien had dan had je die briefjes terug gegeven?
Ook Ana SS12 avond heeft een (heel mooie) kamer met bubbelbad.Algemeen vraagje, welke dames (of shemales) hebben een bad op de kamer waar je met 2 in kan? En bieden ook die service aan?
Pand links van café D anvers heeft sowieso op de bovenverdieping een jaccuzi. Ze hebben gelijkvloers ook een cinemazaal met speelveld en 3 stoelen die erop uit kijkenAlgemeen vraagje, welke dames (of shemales) hebben een bad op de kamer waar je met 2 in kan? En bieden ook die service aan?
Dat valt wel mee. Ik zag in VT wel veel gesloten gordijntjes, maar er brandde op veel kamers wel licht, die dames waren dus klanten aan het verwennen. Ruwe schatting, dus zonder echt te tellen, 2 derde van VT was bezet.Vandaag 's middags redelijk veel wandelaars maar weinig aanbod. Bijna heel VT was leeg...
Vorige week ook weinig dames aanwezig. VakantietijdVandaag 's middags redelijk veel wandelaars maar weinig aanbod. Bijna heel VT was leeg...
Vorige week was dat wel de warmte en niet allemaal "vakantietijd" maandag en woensdag viel het best mee en de succesvolle dames zijn veel bezetVorige week ook weinig dames aanwezig. Vakantietijd
Al jaar overdags weinig damesVorige week ook weinig dames aanwezig. Vakantietijd
Ja , overdag is alleen zinvol als je op afspraak gaat bij een jou bekende topper die op de dag praktijk houdt.Al jaar overdags weinig dames
Dat vind ik toch wat overdreven. Ok, de bezetting is dun en al zeker in de ochtend, maar ik ben toch nog nooit ontevreden vertrokken, ook niet als mijn vaste dame afwezig was.Ja , overdag is alleen zinvol als je op afspraak gaat bij een jou bekende topper die op de dag praktijk houdt
Nee , je kan altijd ergens binnen.Hoewel Het overdag inderdaad rustiger is, is er altijd meer dan voldoende aanbod en hoef je nooit onverrichter zaken naar huis te gaan.
Om dingen te doen met een mooie vrouw, die mijn vrouw niet meer met mij wil doen. De sfeer in de straat is van minder belang voor mij, zolang het maar veilig is en er genoeg (minstens een dus) mooie en onbezette dames zijn.Waarom ga je naar een ramenbuurt
Ik ga ook steeds gerichter en dan met afspraak , in Den Haag loop ik dan na whats app contact met de dame direct vd auto naar haar raam en bij vertrek andersom, vaak zie ik de raambuurt verder niet.Nee , je kan altijd ergens binnen.
Is het punt niet.
Maar velen gaat niet om alleen de wip.
Beetje kijken en keuren , de sfeer.
Waarom ga je naar een ramenbuurt.
Dan is het eigenlijk een vorm van prive ontvangst. Toevallig een relatief goedkope kamer in een ramenbuurt , bij gebrek aan wat anders.Ik ga ook steeds gerichter en dan met afspraak , in Den Haag loop ik dan na whats app contact met de dame direct vd auto naar haar raam en bij vertrek andersom, vaak zie ik de raambuurt verder niet.
Een afspraak maken met een openbare dame , op tijd moeten verschijnen , en je centjes afgeven.Ik ga nooit en afspraak maken met en 'hoer ' , ik kom daar gewoon voor lekker te kunnen seksen , en als die er niet is dan kies ik wel en ander als ik geen keuze stress heb tegen dan
Gij verstaat het se , dat bedoel ik inderdaadEen afspraak maken met een openbare dame , op tijd moeten verschijnen , en je centjes afgeven.
Dan hebben ze je aardig in de tang inderdaad.