Iemand ervaring met knappe blonde dame Vingerlingstraat 14 ? nachtshift.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWellicht deze https://www.girlsreview.nl/threads/christina-antwerpen-vingerlingstraat-12-3.1670/#post-30444Iemand ervaring met knappe blonde dame Vingerlingstraat 14 ? nachtshift.
Bedoel je de dame met het blonde korte haar?Het is wel degelijk nr 14.
Nu, ik ga zaterdag eens langs.
Hopelijk is ze nog niet op vakantie.
Ik ken haar naam niet, mogelijks is het Christina zoals hierboven gemeld. Ik ben wel een keer bij haar geweest, verleid door haar lekker kopje en geil lijf.Inderdaad
probeer op ss 38 /5 daar zit alicia of zoiets,voor 100 een super pijp beurt zc is jong en nog lekker naturel niet zo opgeblazen viskopCollega's, ik ga morgenavond sinds heel lang (pre-corona) nog eens in de avond/nacht wandelen in het SKW. Wie zijn de beste pijpsters aanwezig ? Bij voorkeur met feilloze deepthroat
Ik ken wel enkele kinkygirls in de nightshift.. wat wil je weten?Is er hier een regelmatige bezoeker van de kinkygirls in het skw? En dan specifiek de kinkygirls die werkzaam zijn in de avondshift? Wil eens wat vragen (kan ook via pb)
Dit is volledig juist, deze Alicia is relaxed, tijd is bijzaak, goede service staat op 1, en is lekker naturelprobeer op ss 38 /5 daar zit alicia of zoiets,voor 100 een super pijp beurt zc is jong en nog lekker naturel niet zo opgeblazen viskop
Ik denk niet dat zij een topic heeft hierIk wil een recensie schrijven over Mrs. Katherina, achter in het pand 20, bestaat die al? Ik zag geen topic, maar ik kan mis kijken. Graag info.
Bedoel je Kathy met de dikke meloenen? Ik bezoek haar wel eens, steeds kinky sex met deze meid....Ik wil een recensie schrijven over Mrs. Katherina, achter in het pand 20, bestaat die al? Ik zag geen topic, maar ik kan mis kijken. Graag info.
100 Maria's in schipperstraat Maria schipperstraat 40 is er welWeet iemand of Maria schippersstraat ook al op vakantie is ?
Op het oude forum zeker wel. Wellicht eens zoeken in het bdsm subforum?Ik denk niet dat zij een topic heeft hier
Goed lezen AUBGaat dit over de Dominicaanse Maria? Is die terug?
NobodyWho cares
collega's, ik denk eraan om donderdagmiddag skw weer te bezoeken. zijn er nog genoeg roemeense dames aanwezig of zijn ze in grote getallen met verlof?
@Sakis R. Rossie nog gespot?Hangt er een beetje vanaf wie of wat je zoekt. Er zijn nog Roemeense dames aanwezig maar er zijn er ook veel die momenteel in het thuisland zitten voor het Paasfeest komende zondag.
Er zullen nog altijd wel enkele tientallen dames zijn waaruit je kunt kiezen.