Dat kan wel, maar wordt nauwelijks gedaan.je kan gewoon per dag(deel) huren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat kan wel, maar wordt nauwelijks gedaan.je kan gewoon per dag(deel) huren
Je moet je eens beter laten informeren Copkiller want je bent duidelijk niet op de hoogte. Ik denk dat 2/3 zelfs nog laag ingeschat is.bij de grootste aanbieder in straat zijn ramen verhuurd aan dames die ook op verlof zijn,deze dames hoeven hier geen waarborg voor te betalen ,soms worden deze ramen door verhuurd tot als de vaste dame terug is, en soms ook niet,dus verhuurd is relatief is hoe je het bekijkt,dat 2/3 van de ramen bezet is is totale onzin
Was vorige week donderdagavond aanwezig nog dus denk van wel dat ze er vandaag ook is.Is Heidi van Schipperstraat 29/3 aanwezig? Ik woon niet om de hoek en de vorige keer ben ik haar misgelopen nl.
Ik won vorige week de Lotto dus vandaag ook?????Was vorige week donderdagavond aanwezig nog dus denk van wel dat ze er vandaag ook is.
De dames die zeker willen zijn dat ze hun kamer terug krijgen na hun verlof kunnen kiezen tussen een waarborg achterlaten of huur door betalen. Bij waarborg wordt de kamer verhuurd tijdens het verlof, bij doorbetalen niet.
Thanks, Ik heb net een lot gekocht. Dus ik ga mijn priis alvast stuk slaan.Ik won vorige week de Lotto dus vandaag ook?????
Iemand tips om te parkeren en hoe daar geraken(komende van Brussel). Zou er rond 21u30-22u zijn. Alvast bedankt!niet direct over het skw, maar misschien belangrijk voor sommigen, voor wie zaterdagavond 11/09 met de wagen naar het skw wil komen; zowel het skw als bijna de hele binnenstad zullen tijdelijk onbereikbaar zijn als gevolg van de nachtmarathon
Alle info : https://www.portofantwerpnightmarathon.com/nl/
De park &ride in Wilrijk en dan het openbaar vervoer of fiets of effe omrijden naar linkeroever en via de voetgangerstunnel.Iemand tips om te parkeren en hoe daar geraken(komende van Brussel). Zou er rond 21u30-22u zijn. Alvast bedankt!
Moeten nog teruggeraken ook he aitorBerchem station parkeren en trein nemen naar Antwerpen Centraal, het mooiste station ter wereld, en dan de richting van jouw penis volgen. Die leidt je wel naar het SKW. Hoewel, ook op de Meir durven er al wel een geile grietjes rond te lopen, dus opgepast dat je niet de verkeerde ramen binnen stapt met jouw broek vol goesting.
Wat kost dat dan per dag -week ?je kan gewoon per dag(deel) huren
Bedankt om dat te melden! Ik ging er anders vanavond vastgereden zijn. Ik had geen idee dat er zoiets op til was.niet direct over het skw, maar misschien belangrijk voor sommigen, voor wie zaterdagavond 11/09 met de wagen naar het skw wil komen; zowel het skw als bijna de hele binnenstad zullen tijdelijk onbereikbaar zijn als gevolg van de nachtmarathon
Alle info : https://www.portofantwerpnightmarathon.com/nl/
Een nachtje doordoen in het SKW...Moeten nog teruggeraken ook he aitor![]()
Informeer eens bij de drie verhuurbureau's en het handvol kleinere verhuurders. Met wat geluk heb je morgen al je eigen raamWat kost dat dan per dag -week ?
he Diana van SS is inderdaad op verlof,ze ging voor een maandje dus ik denk nog een 3 tal weken voor ze terug zal zijnIemand die weet of Diana van de SS op vakantie is?
Dat ga ik zeker doen en zet mijn vriendin erin ,want thuis is ze niet meer te houden ?Informeer eens bij de drie verhuurbureau's en het handvol kleinere verhuurders. Met wat geluk heb je morgen al je eigen raam![]()
De zondag is normaal gezien toch ook wel goed bezet.Ik denk er over om vandaag in de namiddag en avond het SKW te bezoeken.
Nou weet ik dat zondag op veel plekken geen ideale wandel-dag is, maar het komt goed uit om nu te gaan. Heeft zondag toch een redelijk goede bezetting...of ook een karige dag in het SKW doorgaans?
En weet iemand of Maissa en Heidi werken op zondag (dag of avond)?
Dank!
Zoiets. Een marathon bij een dame op de kamer wel te verstaan. Daar heb je ook een goede conditie voor nodig.Je bent er meerdere uren. Je loopt er meerdere rondjes. Een rondje duurt ongeveer 5 minuten.
Aan het trainen voor een marathon ?![]()
Niet een goede conditie maar zoals je zegt lange tijd veel €€€ ??Zoiets. Een marathon bij een dame op de kamer wel te verstaan. Daar heb je ook een goede conditie voor nodig.![]()
![]()
![]()
klop helemaal,die sara is regelmatig vrij volgens mij heeft ze het helemaal niet zo druk als beweerd wordtHet is inderdaad niet gelukt om het bij dat bericht te laten. En nee, ik hoef niet altijd het laatste woord te hebben, maar sommigen hebben moeite met lezen, en dan moet je standpunt nog een verduidelijken of herhalen. En ook nee, ik sta geen uren een raam in de gaten te houden, en al zeker niet van een dame die ik toch niet wil bezoeken. Ik loop wel altijd meerdere rondjes. Een rondje duurt ongeveer 5 minuten, en als iemand dan meerdere rondjes vrij staat, dan weet je dat ze daar tussen geen klant gehad kan hebben.