Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
niet direct over het skw, maar misschien belangrijk voor sommigen, voor wie zaterdagavond 11/09 met de wagen naar het skw wil komen; zowel het skw als bijna de hele binnenstad zullen tijdelijk onbereikbaar zijn als gevolg van de nachtmarathon
Alle info : https://www.portofantwerpnightmarathon.com/nl/
Iemand tips om te parkeren en hoe daar geraken(komende van Brussel). Zou er rond 21u30-22u zijn. Alvast bedankt!
 
Berchem station parkeren en trein nemen naar Antwerpen Centraal, het mooiste station ter wereld, en dan de richting van jouw penis volgen. Die leidt je wel naar het SKW. Hoewel, ook op de Meir durven er al wel eens geile grietjes rond te lopen, dus opgepast dat je niet de verkeerde ramen binnen stapt met jouw broek vol goesting.
 
Laatst bewerkt:
Berchem station parkeren en trein nemen naar Antwerpen Centraal, het mooiste station ter wereld, en dan de richting van jouw penis volgen. Die leidt je wel naar het SKW. Hoewel, ook op de Meir durven er al wel een geile grietjes rond te lopen, dus opgepast dat je niet de verkeerde ramen binnen stapt met jouw broek vol goesting.
Moeten nog teruggeraken ook he aitor ;)
 
niet direct over het skw, maar misschien belangrijk voor sommigen, voor wie zaterdagavond 11/09 met de wagen naar het skw wil komen; zowel het skw als bijna de hele binnenstad zullen tijdelijk onbereikbaar zijn als gevolg van de nachtmarathon
Alle info : https://www.portofantwerpnightmarathon.com/nl/
Bedankt om dat te melden! Ik ging er anders vanavond vastgereden zijn. Ik had geen idee dat er zoiets op til was.

Nog meer nuttige info, van hun website: de finish is aan het MAS, dus het zal rond het SKW bijzonder druk zijn. Wie discreet naar de dvp's wil, is dus gewaarschuwd. Ik skip vanavond?
 
Er stonden toch vele ramen leeg deze namiddag.
Het was gene vetten zeggen ze bij ons dan.
Ik wou nog eens een nieuwtje proberen, maar haar stoel in de VR bleef de ganse tijd onbevrouwd en om 16.30u kuiste ze al haar schup af. Kon dan wel genieten van haar mooi kontje in haar strakke jeans.
 
Ik denk er over om vandaag in de namiddag en avond het SKW te bezoeken.

Nou weet ik dat zondag op veel plekken geen ideale wandel-dag is, maar het komt goed uit om nu te gaan. Heeft zondag toch een redelijk goede bezetting...of ook een karige dag in het SKW doorgaans?

En weet iemand of Maissa en Heidi werken op zondag (dag of avond)?

Dank!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk er over om vandaag in de namiddag en avond het SKW te bezoeken.

Nou weet ik dat zondag op veel plekken geen ideale wandel-dag is, maar het komt goed uit om nu te gaan. Heeft zondag toch een redelijk goede bezetting...of ook een karige dag in het SKW doorgaans?

En weet iemand of Maissa en Heidi werken op zondag (dag of avond)?

Dank!
De zondag is normaal gezien toch ook wel goed bezet.
 
1631437795310.png
Het was blijkbaar toch niet " ik zal nog één... " pfff.
Mannen die altijd het laatste woord moeten hebben, leer ze me niet kennen ...
Heb dit veplaatst naar 't café .
Ben jij er zo één die uren het raam van een dame in de gaten houdt? Veel plezier ermee !
 
Het is inderdaad niet gelukt om het bij dat bericht te laten. En nee, ik hoef niet altijd het laatste woord te hebben, maar sommigen hebben moeite met lezen, en dan moet je standpunt nog een verduidelijken of herhalen. En ook nee, ik sta geen uren een raam in de gaten te houden, en al zeker niet van een dame die ik toch niet wil bezoeken. Ik loop wel altijd meerdere rondjes. Een rondje duurt ongeveer 5 minuten, en als iemand dan meerdere rondjes vrij staat, dan weet je dat ze daar tussen geen klant gehad kan hebben.
 
Het is inderdaad niet gelukt om het bij dat bericht te laten. En nee, ik hoef niet altijd het laatste woord te hebben, maar sommigen hebben moeite met lezen, en dan moet je standpunt nog een verduidelijken of herhalen. En ook nee, ik sta geen uren een raam in de gaten te houden, en al zeker niet van een dame die ik toch niet wil bezoeken. Ik loop wel altijd meerdere rondjes. Een rondje duurt ongeveer 5 minuten, en als iemand dan meerdere rondjes vrij staat, dan weet je dat ze daar tussen geen klant gehad kan hebben.
klop helemaal,die sara is regelmatig vrij volgens mij heeft ze het helemaal niet zo druk als beweerd wordt
 
Is de laatste trein die terug gaat van Antwerpen naar Nederland (Breda, Rotterdam etc) serieus de thalys van 21.30 uur??

Wat een kinderfeestje-tijden.....

Zou wel tot middernacht willen rondwandelen ofzo en heb niet direct behoefte aan een hotel-overnachting....maar ben met het ov.....is er geen boemeltje naar Breda oid op een later tijdstip??

Ps. Ja, ik kan ook doorwandelen tot 6 uur en dan de eerste ochtendtrein van 6.44 pakken, maar als de stoom eenmaal van de ketel is in de nacht van zondag op maandag voelt dat niet zo zinvol.... ;)
 
De laatste trein is die van 21.44 uur, de IC naar Amsterdam. Het is inderdaad aan de vroege kant, maar dat zal wel komen omdat anders de wat verder gelegen steden niet meer met een binnenlandse treindienst bereikt kunnen worden.
Bezoekers van de avondshift hebben niet veel aan het OV, of ze moeten er een overnachting aan vast knopen.
 
Is de laatste trein die terug gaat van Antwerpen naar Nederland (Breda, Rotterdam etc) serieus de thalys van 21.30 uur??

Wat een kinderfeestje-tijden.....

Zou wel tot middernacht willen rondwandelen ofzo en heb niet direct behoefte aan een hotel-overnachting....maar ben met het ov.....is er geen boemeltje naar Breda oid op een later tijdstip??

Ps. Ja, ik kan ook doorwandelen tot 6 uur en dan de eerste ochtendtrein van 6.44 pakken, maar als de stoom eenmaal van de ketel is in de nacht van zondag op maandag voelt dat niet zo zinvol.... ;)
Probeer een flixbus te boeken rijden vanaf centraal, maar weet niet of ze ook in breda stoppen anders misschien een andere busmaatschappij, misschien tijd om een pendelbus te huren met een paar wandelaars, 1 is de bob de rest kan ook nog effe naar het café ? Zelf pak ik altijd een hotel, blijf altijd lang hangen in het skw ?
 
Is de laatste trein die terug gaat van Antwerpen naar Nederland (Breda, Rotterdam etc) serieus de thalys van 21.30 uur??

Wat een kinderfeestje-tijden.....

Zou wel tot middernacht willen rondwandelen ofzo en heb niet direct behoefte aan een hotel-overnachting....maar ben met het ov.....is er geen boemeltje naar Breda oid op een later tijdstip??

Ps. Ja, ik kan ook doorwandelen tot 6 uur en dan de eerste ochtendtrein van 6.44 pakken, maar als de stoom eenmaal van de ketel is in de nacht van zondag op maandag voelt dat niet zo zinvol.... ;)
je kan dat doen en dan s'morgens effe ontbijtje met koffie pakken bij Panos op de Keyserlei ? gaat zaterdag helaas pas om 8 uur open, vorige keer ook gedaan, vervolgens met de uber terug naar de straat en voor 1 van de weinige dames toen een extra capuccino meegenomen, haha had ze niet verwacht ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan