Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zij laat me steeds weten wanneer ze terug komt/is. Voorlopig nog niet. Nog even geduld ;)
 
Gaan die wachten tot na
zaterdag 7 en zondag 8 januari 2023
Orthodox Kerstmis
En
zaterdag 14 januari 2023
Orthodox Nieuwjaar ?
Ik denk niet dat deze datums echt van toepassing zijn op Roemeense en andere Oost Europese landen deze datums zijn wel van de Orthodoxe kerk maar dan wel van de Russische en Griekse kerk. Ik denk dat ze in Roemenië en de rest van Oost Europa Kerstmis en Nieuwjaar gelijk tijdig met ons vieren. Dit neemt niet weg dat de dames net als ieder jaar heel traag terug komen hoor naar België, Nederland of Duitsland om te komen werken. Dit kan je hun ook niet kwalijk nemen in Oost of Zuid Europa zijn de mensen veel meer familie verbonden dan in West Europa. Voor eigenlijk iedereen terug is neem maar eind januari. En voor degene onder ons die van heel veel keuze houden nog al wat dames die hier de feestdagen gebleven zijn vertrekken dan ook nogal eens naar huis of op verlof. Natuurlijk het zijn ook maar mensen hé.
 
Het is in alle RLD'S rustig op het moment, en de verlofperiode maakt het extra rustig. Skw schijnt nog steeds het beste te zijn. Kun je nagaan hoe het er elders bij staat.
Ik was deze week al 3 maal in Antwerpen en gisteren in Den Haag.

Daar was de bezettingsgraad ietsje beter dan in het Antwerpse.
Ook wandelen daar echte Belgen rond, die dit ook constateren!

Woensdagavond dacht ik, dat Villa Tinto redelijk goed bezet was.
Dus ik tellen. Toch slechts 23 (van de 52) ramen bezet
Tien minuten later waren Alice (VT 36) en Nicole (VT38) naar huis Dus 2 minder!
 
Ik was deze week al 3 maal in Antwerpen en gisteren in Den Haag.

Daar was de bezettingsgraad ietsje beter dan in het Antwerpse.
Ook wandelen daar echte Belgen rond, die dit ook constateren!

Woensdagavond dacht ik, dat Villa Tinto redelijk goed bezet was.
Dus ik tellen. Toch slechts 23 (van de 52) ramen bezet
Tien minuten later waren Alice (VT 36) en Nicole (VT38) naar huis Dus 2 minder!

Indien 23 van de VT ramen bemand waren, vind ik dit nog meevallen gezien de kalmere periode.
Toen ik er was vorige week, bleek het 'Latina hoekje leeg', het lange stuk was redelijk bemand in mijn ogen.
Overige straten bleken inderdaad eveneens meerdere kamers donker en verlaten.
Over deze week spreek ik me niet uit, toen was ik er (nog) niet.

Soit, ik kan nog steeds terugvallen op I. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik was deze week al 3 maal in Antwerpen en gisteren in Den Haag.

Daar was de bezettingsgraad ietsje beter dan in het Antwerpse.
Ook wandelen daar echte Belgen rond, die dit ook constateren!

Woensdagavond dacht ik, dat Villa Tinto redelijk goed bezet was.
Dus ik tellen. Toch slechts 23 (van de 52) ramen bezet
Tien minuten later waren Alice (VT 36) en Nicole (VT38) naar huis Dus 2 minder!
23 van de 51 ramen is toch al bijna 50%. Dat vind voor deze verlofperiode nog niet eens zo heel slecht. :ROFLMAO:
 
23 van de 51 ramen is toch al bijna 50%. Dat vind voor deze verlofperiode nog niet eens zo heel slecht. :ROFLMAO:
Vanaf 22.15uur was het 21 van de 52. Dat is 40,4%. Absoluut niet heel slecht, we beleven dit als redelijk goed.
Maar het is wel zo, dat wat we 3 jaar terug erg slecht vonden, vinden we nu matig.
Ik weet ook, dat pas na 15/20 januari de bezetting zal oplopen naar plm. 60% (gemeten over het gehele SKW)
Wat me deze week ook erg opviel, was de grote afwezigheid van veel shemalis/transen, enz!
 
Vanaf 22.15uur was het 21 van de 52. Dat is 40,4%. Absoluut niet heel slecht, we beleven dit als redelijk goed.
Maar het is wel zo, dat wat we 3 jaar terug erg slecht vonden, vinden we nu matig.
Ik weet ook, dat pas na 15/20 januari de bezetting zal oplopen naar plm. 60% (gemeten over het gehele SKW)
Wat me deze week ook erg opviel, was de grote afwezigheid van veel shemalis/transen, enz!
Jij blijft praten over 52 ramen, maar er zijn maar 51 ramen. Een klein detail, maar de berekening wordt lichtjes anders.
 
Schippersstraat 32/ raam 1 in de avondshift, in het pand van Isabella (?), staat er een dunne brunette met een sleeve tattoo op haar linkerarm. Iemand ervaring? Volgens mijn intuitie is dat een meisje dat er staat voor de snelle poen om te vergeten en nooit meer terug te zien. Kan dat?
 
Ik weet wie je bedoeld doch mijn type niet. Ze zit er toch al een tijdje. Sinds dat mager skinny dame'tje verhuisde naar Villa Tinto, is dit momenteel haar plaats. Ik zit weliswaar enkel graag aan de rechterpand van het pand...
 
Ik was er gisteren niet. Ik wandel sowieso hoofdzakelijk overdag. Gisteren was het 3 koningen, wat in de Grieks orthodoxe kerk een heel belangrijke dag is, en in de Russisch orthodoxe kerk is het dit weekend kerst. De meeste dames die met verlof zijn, zullen dus na dit weekend pas terug beginnen komen.
 
Help, het zijn inderdaad 51 ramen! Hoe maakt ik ooit deze fout nog goed met @Janus?
Berekening lichtjes anders, 40,4 wordt 41,2%
Als je dan berekent 23, die er in eerste instantie bezet waren, op 51, dan kom je op 43,39%. :ROFLMAO: 40% of meer vind ik voor deze feestweken echt wel een acceptabele bezetting. Maar inderdaad gaan we hopelijk snel terug naar 60 a 70% bezetting. 90% of meer zoals een aantal jaren geleden zal voorlopig wel een illusie blijven. Er is echter altijd wel keuze genoeg.

En je hoeft je geen zorgen te maken. Je hoeft die fout ook niet goed te maken. Iedereen maakt namelijk wel eens een fout.:ROFLMAO: De één alleen wat meer dan de ander.:ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan