Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Loopafstand voor de heenweg is zeker te doen. Een goede 3 km.
Maar om na een flinke beurt terug naar je wagen te lopen zal iets anders zijn...
en zeker als je Maria of één van haar vriendinnetjes bezoekt...
Want meestal kom je daar kruipend buiten :)
Ik zou dat niet aanraden, te voet. Beter het autootje nemen, tenzij 7 km stappen (heen en weer) geen bezwaar is. Er rijden trams en taxis, maar wie niet vertrouwd is daarmee, kan beter zelf rijden (gps).

Loopafstand voor de heenweg is zeker te doen. Een goede 3 km.
Maar om na een flinke beurt terug naar je wagen te lopen zal iets anders zijn...
en zeker als je Maria of één van haar vriendinnetjes bezoekt...
Want meestal kom je daar kruipend buiten :)
pak een van de elektrische deelsteps... ben je er zo :)

Er waren vanavond filmopnames in het SKW, en meer bepaald op de Verversrui...
Een Italiaanse productie over een grote diamantroof gekruid met wat maffia en prostitutie heb ik me laten vertellen door één van die technici.
Morgen zou er ook nog gefilmd worden in de buurt, maar kunnen de meisjes wel werken. Enkele weken terug waren ze ook al bezig op de Brouwersvliet.

Ja, was een domper.
Wou juist dat kleintje op VR5/1 in de nacht eens uitproberen.
Zal na mijn welverdiend verlof zijn dat deze week ingaat. Effe wachten tot eind October...
dat kleine dametje op 5/1 is een leukerd kan ik je uit eigen ervaring vertellen, zeker doen als je de kans krijgt :) Heb een recensie gezet paar weken terug.

Een Italiaanse productie over een grote diamantroof gekruid met wat maffia en prostitutie heb ik me laten vertellen door één van die technici.
Morgen zou er ook nog gefilmd worden in de buurt, maar kunnen de meisjes wel werken. Enkele weken terug waren ze ook al bezig op de Brouwersvliet.
En betaalt dat goed zo een figurantenrol? ;)

gents,
iemand nog een tip welke dames er anaal ontvangen? graag blank en in de dagshift

Ter hoogte van SS 32/3 zit in de avond steeds een schattig poppemieke. Draagt dikwijls een schots rokje. Ik schat ze rond de 25 jaar met een schattig lachje.
Soms staat ze te kletsen met een vriendin in VTC aangezien deze panden verbonden zijn met mekaar.
Iemand idee wie dit kan zijn? Kan er geen recensie over terugvinden.
Dat is isabella volgens een wandelmaat van mij wel goed te doen is een vrolijke dame.
theo

Terug
Bovenaan Onderaan