Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Kom jij es met een onderwerp dan.OK, het is hier het stamcafé maar wat een gelul, discussies en betweterij toch altijd.
Not my kind of café ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKom jij es met een onderwerp dan.OK, het is hier het stamcafé maar wat een gelul, discussies en betweterij toch altijd.
Not my kind of café ...
Ik zeg niet dat er hier geen goede onderwerpen aangesneden worden.Kom jij es met een onderwerp dan.
Je zegt het zelf, hier is het het Stamcafé.OK, het is hier het stamcafé maar wat een gelul, discussies en betweterij toch altijd.
Not my kind of café ...
Parkeerverbod geldt vandaag en morgen.Hoe is de parkeersituatie aan de Brouwersvliet met de reuzen gedoe ?
Sherlock, bedankt om te bewijzen wat ik wou aantonen.Je zegt het zelf, hier is het het Stamcafé.
Indien not your kind of café, blijf er dan weg zou men moeder zaliger zeggen ...
Hou het dan vooral gewoon bij je info over Hera en Dora zoals tot nu toe.
Alhoewel, een paar recensie van jou zouden ook welkom zijn, al zolang lid hier en nog altijd nada ....
Ik heb tegenwoordig meer aan privé conversaties dan publiekelijk te posten. Dat viel sommigen misschien reeds op. Ook ik kan als beperktere schrijver zeer zeker nuttige info doorgeven doch als ik het niveau van sommigen moet aanhoren (lezen), heb ik er geen zin meer in. Aan inderdaad muggenzifterij e.d. doe ik niet mee.Ik zeg niet dat er hier geen goede onderwerpen aangesneden worden.
Het gaat me meer om de reacties in de vorm van muggenzifterij, kleineren, betweterij, belachelijk maken, verwijten, ... daar zou men in real life wel eens mee in de problemen kunnen geraken.
Maar in real life zullen de meesten wel iets bedeesder zijn denk ik.
Dank voor de info.Parkeerverbod geldt vandaag en morgen.
Normaal gezien zijn die reuzen "binnen" na 18u.
Kunt het proberen, maar natuurlijk risico op boete of zelfs wegslepen.
Het parkeerverbod is doorlopend en ook 's avonds en 's nachts van tel.Dank voor de info.
Dus s'avonds en zondag zou het genormaliseerd moeten zijn ?
Je moet echt geen detective zijn of over bijzondere gave beschikken om vast te stellen dat er nogal wat leden zijn op dit forum die nooit of bijna nooit recensies schrijven . Dus de naam Sherlock is niet echt goed gekozen.Sherlock, bedankt om te bewijzen wat ik wou aantonen.
Kan dit wel bijtreden. Wordt wat vervelend dat a telkens met b moet beginnen bekvechten en andersom. Lijkt vaak ook eerder op uitlokking dan wat nuttigs bijdragen.OK, het is hier het stamcafé maar wat een gelul, discussies en betweterij toch altijd.
Not my kind of café ...
En wat noem jij dan een nuttige bijdrage ?Kan dit wel bijtreden. Wordt wat vervelend dat a telkens met b moet beginnen bekvechten en andersom. Lijkt vaak ook eerder op uitlokking dan wat nuttigs bijdragen.
Wie wat wanneer kan voor sommige wandelaars een hulp zijn ... dacht ik. Maar het is me nu duidelijk dat dit niet het geval is. Om jou een plezier te doen verlaat ik nu dit gezellige cafe. Ik wijs je ongtwijfeld binnenkort eens een gesprek aan dat duidelijk maakt wat ik bedoel.Je moet echt geen detective zijn of over bijzondere gave beschikken om vast te stellen dat er nogal wat leden zijn op dit forum die nooit of bijna nooit recensies schrijven . Dus de naam Sherlock is niet echt goed gekozen.
Geen idee wat jij muggenziften, kleineren, betweterij of belachelijk maken vindt. Als je er iemand van beschuldigd kan je het beter ook bewijzen, anders zijn het maar loze beschuldigingen.
Dit forum heet toch ook voor een reden "Girlsreview " en niet " DVP wie, waar en wanneer "
Alles is je goed recht, maar irritant is hij niet, hij fiets inderdaad in een voetgangers gebied, maar die zijn er meer, irritanter zijn die gasten die er heel de dag zijn op hun steps.kan wel een beetje normaler fietsen daar. ik mag die gast niet , dat is mijn goed recht.
Wie wat wanneer kan voor sommige wandelaars een hulp zijn ... dacht ik. Maar het is me nu duidelijk dat dit niet het geval is. Om jou een plezier te doen verlaat ik nu dit gezellige cafe. Ik wijs je ongtwijfeld binnenkort eens een gesprek aan dat duidelijk maakt wat ik bedoel.
Daar kan je ook niet parkeren.Zou parkeren aan de Paardenmarkt of Italielei een optie zijn dit weekend?
Ok, thanks.Daar kan je ook niet parkeren.
Kan toch ondergrondOk, thanks.
Thuis blijven dus dit weekend.
Godefriduskaai kan je wel parkeren..Ok, thanks.
Toch onbegrijpelijk naar stad A, die heel het centrum gijzelt deze weekend wegens een marginale stoet die 3 dagen duurt ,gezien op ATV,de enige parkeerplaats waar je mag parkeren die teniet doet en ik kan mijn hobby niet uitoefenenOk, thanks.
Godefriduskaai kan je wel parkeren..En op linkeroever kan ook parkeren . Te voet door de voetgangers tunnel of met de boot bus laten overzetten.Toch onbegrijpelijk naar stad A, die heel het centrum gijzelt deze weekend wegens een marginale stoet die 3 dagen duurt ,gezien op ATV,de enige parkeerplaats waar je mag parkeren die teniet doet en ik kan mijn hobby niet uitoefenen![]()
Je doet me geen plezier met dit café te verlaten hoor.Wie wat wanneer kan voor sommige wandelaars een hulp zijn ... dacht ik. Maar het is me nu duidelijk dat dit niet het geval is. Om jou een plezier te doen verlaat ik nu dit gezellige cafe. Ik wijs je ongtwijfeld binnenkort eens een gesprek aan dat duidelijk maakt wat ik bedoel.
Idd, heb er me ook al aan geërgerd.Toch onbegrijpelijk naar stad A, die heel het centrum gijzelt deze weekend wegens een marginale stoet die 3 dagen duurt ,gezien op ATV,de enige parkeerplaats waar je mag parkeren die teniet doet en ik kan mijn hobby niet uitoefenen![]()
Ja dat doen ze erom ze willen dat gewoon weg ik weet nog dat de den burgemeester door het skw wandelde en week nadien waren de banken verdwenen op het falconplein .Minder parkeerplaats is daar volgens mij ook een onderdeel van .nu ze den drugs wat onder kontrole hebben kunnen ze zich meer concentreren op skw . Volgens mij is dat in den dag toch al aardig aan t lukken? Minder wandelaars.Idd, heb er me ook al aan geërgerd.
Die stoet ok...maar moet je dan ook nog eens de enige echt resterende parkeerplaats nabij het centrum (en SKW) afsluiten...
Doen ze er nu om ???
Is zondag de parkeerruimte ook nog afgesloten?
Ik denk ze dat seks toerisme weg willen uit de stad .Ja dat doen ze erom ze willen dat gewoon weg ik weet nog dat de den burgemeester door het skw wandelde en week nadien waren de banken verdwenen op het falconplein .Minder parkeerplaats is daar volgens mij ook een onderdeel van .nu ze den drugs wat onder kontrole hebben kunnen ze zich meer concentreren op skw . Volgens mij is dat in den dag toch al aardig aan t lukken? Minder wandelaars.