Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je moet echt geen detective zijn of over bijzondere gave beschikken om vast te stellen dat er nogal wat leden zijn op dit forum die nooit of bijna nooit recensies schrijven . Dus de naam Sherlock is niet echt goed gekozen.

Geen idee wat jij muggenziften, kleineren, betweterij of belachelijk maken vindt. Als je er iemand van beschuldigd kan je het beter ook bewijzen, anders zijn het maar loze beschuldigingen.

Dit forum heet toch ook voor een reden "Girlsreview " en niet " DVP wie, waar en wanneer "
Wie wat wanneer kan voor sommige wandelaars een hulp zijn ... dacht ik. Maar het is me nu duidelijk dat dit niet het geval is. Om jou een plezier te doen verlaat ik nu dit gezellige cafe. Ik wijs je ongtwijfeld binnenkort eens een gesprek aan dat duidelijk maakt wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt:
kan wel een beetje normaler fietsen daar. ik mag die gast niet , dat is mijn goed recht.
Alles is je goed recht, maar irritant is hij niet, hij fiets inderdaad in een voetgangers gebied, maar die zijn er meer, irritanter zijn die gasten die er heel de dag zijn op hun steps.
"En gewoon een loopjongen". Dat is hij inderdaad, maar 2 a 300 per dag verdienen met dat loopjongen zijn, is niet slecht denk ik, dan is het al niet meer gewoon een loopjongen, en hij betaald netjes belasting.......ik zie er in de straat elke dag lopen, die ook wel eens een broodje halen voor de dames, die nooit werken, en alleen maar daar zijn, die zouden beter kunnen gaan werken zoals de loopjongen, ipv leven van mijn belastingcenten.... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Wie wat wanneer kan voor sommige wandelaars een hulp zijn ... dacht ik. Maar het is me nu duidelijk dat dit niet het geval is. Om jou een plezier te doen verlaat ik nu dit gezellige cafe. Ik wijs je ongtwijfeld binnenkort eens een gesprek aan dat duidelijk maakt wat ik bedoel.
😂boeije als er een dame niet is pak je toch gewoon een andere zeker toch niet zo moeilijk daarvoor ga je naar de hoeren lekker afwisselen ,anders kun je er beter met 1 trouwen😅😅
 
,anders kun je er beter met 1 trouwen😅😅

Velen zouden dat wel graag willen haha

Maar we zullen ons hier een tijdje beperken tot de Wie , Waar , Wanneer vragen op verzoek van een grote groep leden ( die zelf geen info geven en al helemaal geen recensies produceren )

"Het Schipperskwartier is een plaats zonder zekerheden en zonder garanties..Geniet er van het moment en laat iedereen zijn/ haar eigen ding doen. Even een nadenker en alle een prettig weekend gewenst "
 
Ok, thanks.
Thuis blijven dus dit weekend.
Toch onbegrijpelijk naar stad A, die heel het centrum gijzelt deze weekend wegens een marginale stoet die 3 dagen duurt ,gezien op ATV,de enige parkeerplaats waar je mag parkeren die teniet doet en ik kan mijn hobby niet uitoefenen :)

Toch onbegrijpelijk naar stad A, die heel het centrum gijzelt deze weekend wegens een marginale stoet die 3 dagen duurt ,gezien op ATV,de enige parkeerplaats waar je mag parkeren die teniet doet en ik kan mijn hobby niet uitoefenen :)
Godefriduskaai kan je wel parkeren..En op linkeroever kan ook parkeren . Te voet door de voetgangers tunnel of met de boot bus laten overzetten.


Iemand ervaring mee
 
Wie wat wanneer kan voor sommige wandelaars een hulp zijn ... dacht ik. Maar het is me nu duidelijk dat dit niet het geval is. Om jou een plezier te doen verlaat ik nu dit gezellige cafe. Ik wijs je ongtwijfeld binnenkort eens een gesprek aan dat duidelijk maakt wat ik bedoel.
Je doet me geen plezier met dit café te verlaten hoor.
Verder wacht ik, niet met ongeduld, naar jou verwijzing ...
 
Toch onbegrijpelijk naar stad A, die heel het centrum gijzelt deze weekend wegens een marginale stoet die 3 dagen duurt ,gezien op ATV,de enige parkeerplaats waar je mag parkeren die teniet doet en ik kan mijn hobby niet uitoefenen :)
Idd, heb er me ook al aan geërgerd.
Die stoet ok...maar moet je dan ook nog eens de enige echt resterende parkeerplaats nabij het centrum (en SKW) afsluiten...
Doen ze er nu om ???
Is zondag de parkeerruimte ook nog afgesloten?
 
Idd, heb er me ook al aan geërgerd.
Die stoet ok...maar moet je dan ook nog eens de enige echt resterende parkeerplaats nabij het centrum (en SKW) afsluiten...
Doen ze er nu om ???
Is zondag de parkeerruimte ook nog afgesloten?
Ja dat doen ze erom ze willen dat gewoon weg ik weet nog dat de den burgemeester door het skw wandelde en week nadien waren de banken verdwenen op het falconplein .Minder parkeerplaats is daar volgens mij ook een onderdeel van .nu ze den drugs wat onder kontrole hebben kunnen ze zich meer concentreren op skw . Volgens mij is dat in den dag toch al aardig aan t lukken? Minder wandelaars.
 
Ja dat doen ze erom ze willen dat gewoon weg ik weet nog dat de den burgemeester door het skw wandelde en week nadien waren de banken verdwenen op het falconplein .Minder parkeerplaats is daar volgens mij ook een onderdeel van .nu ze den drugs wat onder kontrole hebben kunnen ze zich meer concentreren op skw . Volgens mij is dat in den dag toch al aardig aan t lukken? Minder wandelaars.
Ik denk ze dat seks toerisme weg willen uit de stad .
 
Ja jongens, is het de tijd van de maand toch?
Voor mij i s er maar 1 manier dat ik naar het SKW kan komen en dat is met de auto.
En door een handicap kan ik niet lang en ver stappen.
Als je in het stamcafé al geen vraag mag stellen over de bereikbaarheid vh SKW....
De verdraagzaamheid is weer ver te zoeken.
Salu allemaal.
Prettige dag verder..
 
Ja jongens, is het de tijd van de maand toch?
Voor mij i s er maar 1 manier dat ik naar het SKW kan komen en dat is met de auto.
En door een handicap kan ik niet lang en ver stappen.
Als je in het stamcafé al geen vraag mag stellen over de bereikbaarheid vh SKW....
De verdraagzaamheid is weer ver te zoeken.
Salu allemaal.
Prettige dag verder..
Er is een aparte chat voor gemaakt 🤔
 
Ja jongens, is het de tijd van de maand toch?
Voor mij i s er maar 1 manier dat ik naar het SKW kan komen en dat is met de auto.
En door een handicap kan ik niet lang en ver stappen.
Als je in het stamcafé al geen vraag mag stellen over de bereikbaarheid vh SKW....
De verdraagzaamheid is weer ver te zoeken.
Salu allemaal.
Prettige dag verder..
als ge ne handicap hebt geloof niet dat ge veel problemen zult hebben met parkeren,dan zul de ook wel zoon parkeerkaart hebben neem ik aan,one of the lucky ones who can park anywere and everywere 😅 dju moet ik ook 1 zien tekrijgen
 
Ja dat doen ze erom ze willen dat gewoon weg ik weet nog dat de den burgemeester door het skw wandelde en week nadien waren de banken verdwenen op het falconplein .Minder parkeerplaats is daar volgens mij ook een onderdeel van .nu ze den drugs wat onder kontrole hebben kunnen ze zich meer concentreren op skw . Volgens mij is dat in den dag toch al aardig aan t lukken? Minder wandelaars.
Drugs wat onder controle in Antwerpen?? Dream on.....
Met verkiezingen In het vooruitzicht zou BDW dit ons willen doen geloven.
Maar de waarheid is anders..
 
als ge ne handicap hebt geloof niet dat ge veel problemen zult hebben met parkeren,dan zul de ook wel zoon parkeerkaart hebben neem ik aan,one of the lucky ones who can park anywere and everywere 😅 dju moet ik ook 1 zien tekrijgen
Inderdaad, als ze mensen met een laag iq een gehandicaptenparkeerkaart zouden geven, zou je er zonder probleem recht op hebben....
 
Terug
Bovenaan Onderaan