Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij mag het gerust weten. Maar door je naam vermoed ik dat jij toch geen interesse in hun hebt.

Ik heb helemaal geen fantasie, en al helemaal geen grote. Ik en ook heel wat andere wandelaars kijken blijkbaar anders dan jij en sommige anderen, en zien dus ook dingen die jullie niet zien.

Blijft opmerkelijk dat de man met het grootste aantal 'toppers' amper 2 recensies schreef..

Of zouden het mss denkbeeldige toppers zijn..

Screenshot_20230903-150606.jpg
 
Een dezer weken ga ik in het SKW belanden.

Zijn er binnen mijn favoriete doelgroep (knappe, slanke dames met grote natuurlijke borsten, bij voorkeur 21-27 en Oost-Europees, maar ben best bereid uitzonderingen te maken ;) ) aanraders waar ik zeker even op moet letten?
Hey, genoeg leuke dames te vinden in het SKW tussen de 21 en 27, helaas is de combinatie slank met grote natuurlijke borsten lastiger omdat de meeste slanke dames ook proportionele borsten hebben naar hun lichaamsbouw. Er zijn er wel een paar te vinden, dus gewoon even goed je ogen de kost geven als je er bent.

Zowel in de middag als de avond uren genoeg aanbod, soms denk ik wel eens dat het aanbod overdag nog beter is dan in de avond, hoewel er recentelijk wel dames van de dag naar de nacht shift zijn verhuisd omdat ze te weinig verdienden.
In de regel dagshift van 1100 tot 1900, en nacht van 2000 tot 0300
er zijn ook dames die rond 1600 beginnen dan dan om 2200 uur naar huis gaan, waardoor er ook in de normaal stille uren (1800-2000) nog wel dames aanwezig zijn.
Veel plezier ;-)
 
Blijft opmerkelijk dat de man met het grootste aantal 'toppers' amper 2 recensies schreef..

Of zouden het mss denkbeeldige toppers zijn..

Bekijk bijlage 130086
De BURN van het jaar 😂

Je moet weten dat er ook veel mannen gaan voor een psychologisch gesprekje met een dame..... Dan kan je geen fuck and suck recensie achterlaten
 
Blijft opmerkelijk dat de man met het grootste aantal 'toppers' amper 2 recensies schreef..

Of zouden het mss denkbeeldige toppers zijn..

Bekijk bijlage 130086
Ik heb nooit geschreven dat ik veel toppers heb.

En de belangrijkste reden waarom ik geen recensies schrijf heb ik meermaals uitgelegd.
 
Hey, genoeg leuke dames te vinden in het SKW tussen de 21 en 27, helaas is de combinatie slank met grote natuurlijke borsten lastiger omdat de meeste slanke dames ook proportionele borsten hebben naar hun lichaamsbouw. Er zijn er wel een paar te vinden, dus gewoon even goed je ogen de kost geven als je er bent.

Zowel in de middag als de avond uren genoeg aanbod, soms denk ik wel eens dat het aanbod overdag nog beter is dan in de avond, hoewel er recentelijk wel dames van de dag naar de nacht shift zijn verhuisd omdat ze te weinig verdienden.
In de regel dagshift van 1100 tot 1900, en nacht van 2000 tot 0300
er zijn ook dames die rond 1600 beginnen dan dan om 2200 uur naar huis gaan, waardoor er ook in de normaal stille uren (1800-2000) nog wel dames aanwezig zijn.
Veel plezier ;-)
Dank voor de info!

Stopt het SKW tegenwoordig dus ook echt om 3 uur? Dat wist ik niet!
(Of wordt het dan gewoon minder druk qua dames?)
 
Een dezer weken ga ik in het SKW belanden.

Zijn er binnen mijn favoriete doelgroep (knappe, slanke dames met grote natuurlijke borsten, bij voorkeur 21-27 en Oost-Europees, maar ben best bereid uitzonderingen te maken ;) ) aanraders waar ik zeker even op moet letten?

Bij mijn vorige bezoekjes was mijn timing soms net niet goed en belandde ik dus bij andere, interessante dames (Alina op SS 30 bv) terwijl ik toch echt een lijstje met 3-4 namen van jullie bij me had.

Heb de voorstanders en critici van Maissa gelezen en wil haar toch wel eens zien, er werd ooit heftig geschreven over een zeer slanke dame met zeer riante voorgevel (Eva, SS 38) maar die leek ineens weg te zijn, ook de Arabische dame Samia die ruzie kreeg met haar buur-dames omdat ze er wel een erg heftig wervende houding op na hield vond ik boeiend om over te lezen.

Maar wat zijn nu de tips? In mijn Slanke Dames, Grote Natuurlijke Borsten topic schreef @Nachtjager over een drietal, maar geen idee of tussen dat drietal must-visits voor mij zitten.

Kans is groot dat ik op een zondag ga, maakt dat nog uit? En is bv vandaag of volgende week af te raden omdat de boel na de zomer nog op gang moet komen? Of gewoon volop aanbod dat de moeite waard is?

En naar alle waarschijnlijkheid ben ik er in de namiddag en avond, misschien maakt dat voor de shifts nog uit.....lopen die nu tot 19 uur en vanaf 21 uur in het SKW?

Alle info zeer welkom! Dank alvast!
Hmm...dank voor de info van @muis

Maar momenteel weinig concrete dames dus die enigszins aansluiten bij mijn favoriete doelgroep?
 
Ja chloe is er namelijk ook weer. Een stuk magerder ook.
Zij is meer van de sex en niet zo van de praatjes dus lijkt me geschikt voor @knightrider
Op zich kan ik ook wel van een praatje genieten hoor. ;)

Heeft Chloe een topic? Ik ga eens checken.

Update: @Nachtjager topic gevonden, maar onderaan staat dat ze nu een cup D heeft. Is dat omdat ze is afgevallen of heeft ze haar boezem laten verkleinen? Naturel heeft altijd mijn grote voorkeur, hoewel dat bij verkleinen nog wel zo is en bij vergroten niet, maar was gewoon benieuwd hoe of wat.

Klinkt interessant die Chloe, hoewel ik anti-rokers ben. ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zich kan ik ook wel van een praatje genieten hoor. ;)

Heeft Chloe een topic? Ik ga eens checken.

Update: @Nachtjager topic gevonden, maar onderaan staat dat ze nu een cup D heeft. Is dat omdat ze is afgevallen of heeft ze haar boezem laten verkleinen? Naturel heeft altijd mijn grote voorkeur, hoewel dat bij verkleinen nog wel zo is en bij vergroten niet, maar was gewoon benieuwd hoe of wat.

Klinkt interessant die Chloe, hoewel ik anti-rokers ben. ;)
Ik heb haar enkele maanden geleden eens bezocht, en toen had ze een C cup en D cup.....;)


Eigenlijk ook benieuwd, hoe haar borsten er nu uitzien:)
 
Een dezer weken ga ik in het SKW belanden.

Zijn er binnen mijn favoriete doelgroep (knappe, slanke dames met grote natuurlijke borsten, bij voorkeur 21-27 en Oost-Europees, maar ben best bereid uitzonderingen te maken ;) ) aanraders waar ik zeker even op moet letten?

Bij mijn vorige bezoekjes was mijn timing soms net niet goed en belandde ik dus bij andere, interessante dames (Alina op SS 30 bv) terwijl ik toch echt een lijstje met 3-4 namen van jullie bij me had.

Heb de voorstanders en critici van Maissa gelezen en wil haar toch wel eens zien, er werd ooit heftig geschreven over een zeer slanke dame met zeer riante voorgevel (Eva, SS 38) maar die leek ineens weg te zijn, ook de Arabische dame Samia die ruzie kreeg met haar buur-dames omdat ze er wel een erg heftig wervende houding op na hield vond ik boeiend om over te lezen.

Maar wat zijn nu de tips? In mijn Slanke Dames, Grote Natuurlijke Borsten topic schreef @Nachtjager over een drietal, maar geen idee of tussen dat drietal must-visits voor mij zitten.

Kans is groot dat ik op een zondag ga, maakt dat nog uit? En is bv vandaag of volgende week af te raden omdat de boel na de zomer nog op gang moet komen? Of gewoon volop aanbod dat de moeite waard is?

En naar alle waarschijnlijkheid ben ik er in de namiddag en avond, misschien maakt dat voor de shifts nog uit.....lopen die nu tot 19 uur en vanaf 21 uur in het SKW?

Alle info zeer welkom! Dank alvast!
Aanbod zoals je schrijft is eerder zeer beperkt op het ogenblik, zeker qua aantal dames.
Maar ja, het is niet het aantal dat belangrijk is natuurlijk. ;)
Slanke dames met naturelle grote borsten, zijn er in aantal, helaas niet zoveel.
Siliconen tetters heb je meer als voldoende keuze.
Volgende dames die ik je zeker ook kan aanraden, helaas geen grote borsten, maar wel prachtige exemplaren
De borsten van Angelica, de mooiste paar van het SKW, (die ik ken natuurlijk) Perfecte naturelle stevige B cup, gewoon de perfectie zelve.
En met de borsten van Martha, niet direct naturelle borsten, maar ongelooflijk knap! Heb ik vorige winter bijna wekelijks mee gespeeld en ....:love:
ik was er bijna aan verslaafd...( kleine tip, ze gaf borstvoeding, en ik heb toen een nieuwe fetisj ontdekt...:love:
 
dat zal Anna wel geweest zijn, knap, blond en een heel mooi slank postuur.

 
Primair gaat het er op dit forum om informatie te delen over dames.
Of ze een bezoekje waard zijn of niet.
Op die basis beoordeel ik mijn wandelbroeders.
de rest is bijzaak
Langs die meetlat scoor jij niet hoog @Fresh24 .
Of mijn wandelbroeders nogal eens een eye roll geven dat stoort me niet. Vaak ( niet altijd ) begrijp ik ook wel waarom ze dat doen.
 
Primair gaat het er op dit forum om informatie te delen over dames.
Of ze een bezoekje waard zijn of niet.

Op die basis beoordeel ik mijn wandelbroeders.
de rest is bijzaak
Langs die meetlat scoor jij niet hoog @Fresh24 .
Of mijn wandelbroeders nogal eens een eye roll geven dat stoort me niet. Vaak ( niet altijd ) begrijp ik ook wel waarom ze dat doen.
Is dat volgens de door jou opgestelde statuten?:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan