Een dezer weken ga ik in het
SKW belanden.
Zijn er binnen mijn favoriete doelgroep (knappe, slanke dames met grote natuurlijke borsten, bij voorkeur 21-27 en Oost-Europees, maar ben best bereid uitzonderingen te maken

) aanraders waar ik zeker even op moet letten?
Bij mijn vorige bezoekjes was mijn timing soms net niet goed en belandde ik dus bij andere, interessante dames (Alina op SS 30 bv) terwijl ik toch echt een lijstje met 3-4 namen van jullie bij me had.
Heb de voorstanders en critici van Maissa gelezen en wil haar toch wel eens zien, er werd ooit heftig geschreven over een zeer slanke dame met zeer riante voorgevel (Eva, SS 38) maar die leek ineens weg te zijn, ook de Arabische dame Samia die ruzie kreeg met haar buur-dames omdat ze er wel een erg heftig wervende houding op na hield vond ik boeiend om over te lezen.
Maar wat zijn nu de tips? In mijn Slanke Dames, Grote Natuurlijke Borsten topic schreef
@Nachtjager over een drietal, maar geen idee of tussen dat drietal must-visits voor mij zitten.
Kans is groot dat ik op een zondag ga, maakt dat nog uit? En is bv vandaag of volgende week af te raden omdat de boel na de zomer nog op gang moet komen? Of gewoon volop aanbod dat de moeite waard is?
En naar alle waarschijnlijkheid ben ik er in de namiddag en avond, misschien maakt dat voor de shifts nog uit.....lopen die nu tot 19 uur en vanaf 21 uur in het
SKW?
Alle info zeer welkom! Dank alvast!