Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op zich kan ik ook wel van een praatje genieten hoor. ;)

Heeft Chloe een topic? Ik ga eens checken.

Update: @Nachtjager topic gevonden, maar onderaan staat dat ze nu een cup D heeft. Is dat omdat ze is afgevallen of heeft ze haar boezem laten verkleinen? Naturel heeft altijd mijn grote voorkeur, hoewel dat bij verkleinen nog wel zo is en bij vergroten niet, maar was gewoon benieuwd hoe of wat.

Klinkt interessant die Chloe, hoewel ik anti-rokers ben. ;)
Ik heb haar enkele maanden geleden eens bezocht, en toen had ze een C cup en D cup.....;)

Eigenlijk ook benieuwd, hoe haar borsten er nu uitzien:)

Een dezer weken ga ik in het SKW belanden.

Zijn er binnen mijn favoriete doelgroep (knappe, slanke dames met grote natuurlijke borsten, bij voorkeur 21-27 en Oost-Europees, maar ben best bereid uitzonderingen te maken ;) ) aanraders waar ik zeker even op moet letten?

Bij mijn vorige bezoekjes was mijn timing soms net niet goed en belandde ik dus bij andere, interessante dames (Alina op SS 30 bv) terwijl ik toch echt een lijstje met 3-4 namen van jullie bij me had.

Heb de voorstanders en critici van Maissa gelezen en wil haar toch wel eens zien, er werd ooit heftig geschreven over een zeer slanke dame met zeer riante voorgevel (Eva, SS 38) maar die leek ineens weg te zijn, ook de Arabische dame Samia die ruzie kreeg met haar buur-dames omdat ze er wel een erg heftig wervende houding op na hield vond ik boeiend om over te lezen.

Maar wat zijn nu de tips? In mijn Slanke Dames, Grote Natuurlijke Borsten topic schreef @Nachtjager over een drietal, maar geen idee of tussen dat drietal must-visits voor mij zitten.

Kans is groot dat ik op een zondag ga, maakt dat nog uit? En is bv vandaag of volgende week af te raden omdat de boel na de zomer nog op gang moet komen? Of gewoon volop aanbod dat de moeite waard is?

En naar alle waarschijnlijkheid ben ik er in de namiddag en avond, misschien maakt dat voor de shifts nog uit.....lopen die nu tot 19 uur en vanaf 21 uur in het SKW?

Alle info zeer welkom! Dank alvast!
Aanbod zoals je schrijft is eerder zeer beperkt op het ogenblik, zeker qua aantal dames.
Maar ja, het is niet het aantal dat belangrijk is natuurlijk. ;)
Slanke dames met naturelle grote borsten, zijn er in aantal, helaas niet zoveel.
Siliconen tetters heb je meer als voldoende keuze.
Volgende dames die ik je zeker ook kan aanraden, helaas geen grote borsten, maar wel prachtige exemplaren
De borsten van Angelica, de mooiste paar van het SKW, (die ik ken natuurlijk) Perfecte naturelle stevige B cup, gewoon de perfectie zelve.
En met de borsten van Martha, niet direct naturelle borsten, maar ongelooflijk knap! Heb ik vorige winter bijna wekelijks mee gespeeld en ....:love:
ik was er bijna aan verslaafd...( kleine tip, ze gaf borstvoeding, en ik heb toen een nieuwe fetisj ontdekt...:love:

dat zal Anna wel geweest zijn, knap, blond en een heel mooi slank postuur.

Primair gaat het er op dit forum om informatie te delen over dames.
Of ze een bezoekje waard zijn of niet.
Op die basis beoordeel ik mijn wandelbroeders.
de rest is bijzaak
Langs die meetlat scoor jij niet hoog @Fresh24 .
Of mijn wandelbroeders nogal eens een eye roll geven dat stoort me niet. Vaak ( niet altijd ) begrijp ik ook wel waarom ze dat doen.

Primair gaat het er op dit forum om informatie te delen over dames.
Of ze een bezoekje waard zijn of niet.

Op die basis beoordeel ik mijn wandelbroeders.
de rest is bijzaak
Langs die meetlat scoor jij niet hoog @Fresh24 .
Of mijn wandelbroeders nogal eens een eye roll geven dat stoort me niet. Vaak ( niet altijd ) begrijp ik ook wel waarom ze dat doen.
Is dat volgens de door jou opgestelde statuten?:D

allez Johnny, ik zal het uitleggen:
pri·mair (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)1de eerste plaats innemend
ah goed dat je 't uitlegt, dacht dat het iets met lucht te maken had ... prim-air ...
Bij wie kan je in het schipperskwartier tegenwoordig nog terecht voor anaal?
Vroeger kende ik er wel een paar maar ze zijn ofwel verdwenen of ze bieden gaan anaal meer aan.
anais of aisha, ben haar naam kwijt, jong RO meisje

Een vraagje, in de Verversrui 14/1, is er een dame met een volledig getatoeëerde borst.(dagdienst)
Heeft er al soms iemand ervaring met haar?
Iets weerhoud mij, dus wil eerst even weten. Thanks!

Laatst bewerkt:
Als het geven van correcte informatie hier zomaar verward wordt met recensies schrijven, moet er toch ook eens nagedacht worden over hoeveel positieve recensies pure reclame zijn, geschreven door de dame zelf, het vriendje of een vurige fan die denkt dat hij dan eens gratis mag. En hoeveel negatieve recensies komen vanuit het kamp van andere dames, die een concurrente de grond willen inboren?
Toch heb ik dat nog liever dan geen recensies.
Vestigt wel de aandacht op een bepaalde dame .
Ja , en heel veel buitenlandse dames of hun vriendjes schrijven hier recensies. (NOT) .Hebben ze echt zin in natuurlijk......
Een vurige fan , die dan gratis mag ?
Nog niet opgevallen .

Maar ik was gisteren nog in het SKW , ik kon goed parkeren, ik heb 1 van mijn toppers bezocht en ongeveer 63% van de ramen was bezet om 22uur 15 , en 23 uur 15 was het 59 % ,
Het was drukker dan door de week want dan moeten veel mannen namelijk werken.
Een fijne middag allen , ik ga de dames op t strand bekijken.

Een vraagje, in de Verversrui 14/1, is er een dame met een volledig getatoeëerde borst.(dagdienst)
Heeft er al soms iemand ervaring met haar?
Iets weerhoud mij, dus wil eerst even weten. Thanks!
Ik denk dat je Larisa bedoelt. Daar ben ik 1 maal bijgeweest. Het is een 'specialleke'. Babbelt veel en is erg druk maar geeft goede service. Het moet wel vooruit gaan, maar voor een beetje meer als 50 Eur is er wel heel veel mogelijk.

Mannen ik heb een hele rits aan berichten weggehaald, het was teveel werk om uit te zoeken wie/wie aan het afzeiken was.

Sorry als er ook normale berichten zijn verdwenen.

De volgende keer worden waarschuwingen uitgedeeld.

Vanaf nu weer on topic.
En lees de regels nog eens door.

Terug
Bovenaan Onderaan