Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
allez Johnny, ik zal het uitleggen:
pri·mair (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)1de eerste plaats innemend
ah goed dat je 't uitlegt, dacht dat het iets met lucht te maken had ... prim-air ...
Bij wie kan je in het schipperskwartier tegenwoordig nog terecht voor anaal?
Vroeger kende ik er wel een paar maar ze zijn ofwel verdwenen of ze bieden gaan anaal meer aan.
anais of aisha, ben haar naam kwijt, jong RO meisje
 
Een vraagje, in de Verversrui 14/1, is er een dame met een volledig getatoeëerde borst.(dagdienst)
Heeft er al soms iemand ervaring met haar?
Iets weerhoud mij, dus wil eerst even weten. Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Als het geven van correcte informatie hier zomaar verward wordt met recensies schrijven, moet er toch ook eens nagedacht worden over hoeveel positieve recensies pure reclame zijn, geschreven door de dame zelf, het vriendje of een vurige fan die denkt dat hij dan eens gratis mag. En hoeveel negatieve recensies komen vanuit het kamp van andere dames, die een concurrente de grond willen inboren?
Toch heb ik dat nog liever dan geen recensies.
Vestigt wel de aandacht op een bepaalde dame .
Ja , en heel veel buitenlandse dames of hun vriendjes schrijven hier recensies. (NOT) .Hebben ze echt zin in natuurlijk......
Een vurige fan , die dan gratis mag ?
Nog niet opgevallen .

Maar ik was gisteren nog in het SKW , ik kon goed parkeren, ik heb 1 van mijn toppers bezocht en ongeveer 63% van de ramen was bezet om 22uur 15 , en 23 uur 15 was het 59 % ,
Het was drukker dan door de week want dan moeten veel mannen namelijk werken.
Een fijne middag allen , ik ga de dames op t strand bekijken.
 
Een vraagje, in de Verversrui 14/1, is er een dame met een volledig getatoeëerde borst.(dagdienst)
Heeft er al soms iemand ervaring met haar?
Iets weerhoud mij, dus wil eerst even weten. Thanks!
Ik denk dat je Larisa bedoelt. Daar ben ik 1 maal bijgeweest. Het is een 'specialleke'. Babbelt veel en is erg druk maar geeft goede service. Het moet wel vooruit gaan, maar voor een beetje meer als 50 Eur is er wel heel veel mogelijk.
 
Mannen ik heb een hele rits aan berichten weggehaald, het was teveel werk om uit te zoeken wie/wie aan het afzeiken was.

Sorry als er ook normale berichten zijn verdwenen.

De volgende keer worden waarschuwingen uitgedeeld.

Vanaf nu weer on topic.
En lees de regels nog eens door.

 
Al eens over pijn gehoord?
man, man, man toch, kort en kortzichtig antwoord.
Natuurlijk, kan het pijn doen, als jij hem zonder voorbereiding als een bruut erin ramt.
Maar met de nodige voorbereiding komt er (bijna of geen) pijn bij kijken.
Er is al wetenschappelijk onderzoek gedaan van anale seks.
En daaruit bleek dat heel wat vrouwen echt genieten van anale seks.
Misschien is dat wel een reden waarom er bijna geen dames zijn die het aanbieden.
Maar ja @vadebe als je lul even groot is al je ego, kan ik best geloven dat je de dames pijn doet.
En wees maar zeker, bij de dames waarbij ik het al heb gedaan, was er enkel sprake van genot en niet van pijn, anders zou ik het nooit doen.
 
Laatst bewerkt:
man, man, man toch, kort en kortzichtig antwoord.
Je bedoelt het antwoord dat jij nu geeft??
Natuurlijk, kan het pijn doen, als jij hem zonder voorbereiding als een bruut erin ramt.
Maar met de nodige voorbereiding komt er (bijna of geen) pijn bij kijken.
Wie is 'jij'? Ik doe geen anaal.
Er is al wetenschappelijk onderzoek gedaan van anale seks.
En daaruit bleek dat heel wat vrouwen echt genieten van anale seks.
Aan de universiteit van Hookers waarschijnlijk?
Misschien is dat wel een reden waarom er bijna geen dames zijn die het aanbieden.
Maar ja @vadebe als je lul even groot is al je ego, kan ik best geloven dat je de dames pijn doet.
Ik neuk dus niet anaal. Daar gaat je wetenschappelijke vaststelling over mijn lul en mijn ego. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
En wees maar zeker, bij de dames waarbij ik het al heb gedaan, was er enkel sprake van genot en niet van pijn, anders zou ik het nooit doen.
Is dat dat wetenschappelijk onderzoek waar je 't over hebt?
 
Whow @vadebe , met jou en al je verbannen alter ego's is het altijd volle ambiance.
Mijn enigste vaststelling was dat er weinig dames anaal aanbieden in het SKW en dat ik het bizar vind, omdat er toch vraag voor is en het voor hun toch een grotere omzet zou kunnen genereren.
En jou kortzichtig antwoord, vond ik maar kleinerend naar mij toe.
Maar ja, ik had van jou niets anders verwacht, het had misschien wel een leuk onderwerp kunnen zijn in dit stamcafé.;)
En als je wat meer over dit onderwerp wil lezen, kan je je hier al wat inlezen.
Maar ja, misschien voor jou niet zo interessant als jou universiteit van Hookers.
 
In deze discussie moet ik Jeancul toch meer gelijk geven dan Vadebe. Ik ben geen fervent anaalneuker, maar vindt het wel eens leuk voor de afwisseling.
De laatste 2 dames waar ik anale seks mee gehad heb, vroegen zelf regelmatig om anale seks, en leken zelf ook te genieten van anaal. Ze deden het in elk geval met plezier. De dames waar ik anale seks mee gehad heb, hadden ook geen van allen glijmiddel nodig.
 
Mijn enigste vaststelling was dat er weinig dames anaal aanbieden in het SKW en dat ik het bizar vind, omdat er toch vraag voor is en het voor hun toch een grotere omzet zou kunnen genereren.
Mijn enige (zeer korte) opmerking (door jou uitvergroot tot in het belachelijke) was dat het NIET zo verwonderlijk is dat er maar weinig dames anaal aanbieden, omdat dit bij veel dames pijnlijk is, en zeker in het kader van seks met onbekenden die niet altijd zacht omspringen met de dame waar ze voor betaalden en waarbij ze dan denken dat ze de baas mogen zijn.

Het is niet omdat er dames zijn die met anaal geen probleem hebben, dat dit het geval zou zijn voor de grote meerderheid van de dames.
En jou kortzichtig antwoord, vond ik maar kleinerend naar mij toe.
Scroll eens terug, lees mijn 1 zinnetje, en denk dan eens na over hoe en waarom je reageerde. Maar bon, geniet van de vreugde van negatief te doen. Het is je gegund.
En als je wat meer over dit onderwerp wil lezen, kan je je hier al wat inlezen.
Ik hou niet zo van kenners ter zake die hun wijsheden halen uit artikels op internet. Maar dat doet verder niets ter zake. Misschien tot dadelijk, in het SKW? Daar moet je niet voor kunnen lezen. Tenzij de cijfertjes op de bankbiljetten.
 
In deze discussie moet ik Jeancul toch meer gelijk geven dan Vadebe. Ik ben geen fervent anaalneuker, maar vindt het wel eens leuk voor de afwisseling.
De laatste 2 dames waar ik anale seks mee gehad heb, vroegen zelf regelmatig om anale seks, en leken zelf ook te genieten van anaal. Ze deden het in elk geval met plezier. De dames waar ik anale seks mee gehad heb, hadden ook geen van allen glijmiddel nodig.
Het gaat niet over 'gelijk' hebben Janus. Er zijn dames die met anaal geen probleem lijken te hebben maar een grote meerderheid van de dames wil daar liever niet aan beginnen, uit schrik voor pijn, of ze doen het misschien enkel met mensen die ze kennen en vertrouwen en dan zet een dame het niet in het aanbod. Daarom is het dus ook helemaal niet bizar dat het weinig aangeboden wordt ondanks de grote vraag. En daarover ging het. Over niets anders.

De grotere omzet die zou kunnen gemaakt worden, vind ik een redelijk respectloze opmerking die er bij gesleurd werd. Neuken zonder condoom zal ook wel een grotere omzet opleveren. Niet elke dame is al zover haar zelfrespect verloren, dat ze om het even wat wil doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan