Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is dat zo kalm geworden in schippers ? savonds is gepaseerd bijna allemaal leeg de vensters.. nu ook weer smiddags tijdens dag schift...
de goeie tijd is er ook gedaan precies
Donderdagnamiddag langsgeweest.
Vond de bezetting zeer behoorlijk, Vt, VL en VR mooi bezet. SS wat minder, maar dan vooral in de panden waar volgens mij altijd minder kwaliteit zit, dus dat was niet zo erg.
Lekker aan mijn trekken gekomen en tevreden terug naar huis gereden.😉
 
Sommige DVP's gebruiken zoveel (sterk ruikende) parfum en/of roken als een turk zodat je kleren uren in de wind stinken en zo je bezoek aan een DVP verraden. De dames vergeten dat 80% van hun klanten in een relatie zitten.
 
Sommige DVP's gebruiken zoveel (sterk ruikende) parfum en/of roken als een turk zodat je kleren uren in de wind stinken en zo je bezoek aan een DVP verraden. De dames vergeten dat 80% van hun klanten in een relatie zitten.
En veel getrouwden mannen met een huisje en een tuintje. Zijn die dan niet gelukkig in hun huwelijk? Vraag ik mij soms af . Als vrijgezel kan ik dat wel begrijpen. Maar als getrouwde man zo iets doet. Is eigenlijk wel moeilijk te vatten .
 
En veel getrouwden mannen met een huisje en een tuintje. Zijn die dan niet gelukkig in hun huwelijk? Vraag ik mij soms af . Als vrijgezel kan ik dat wel begrijpen. Maar als getrouwde man zo iets doet. Is eigenlijk wel moeilijk te vatten .
Als je getrouwd of in een relatie zit, ga je niet naar het SKW, vind ik. Iedereen zijn reden en keuze maar ik zal het nooit doen, mijn vader deed het en zijn huwelijk is er aan kapot gegaan.
Sommige meisjes hebben al eens gevraagd of ik een vriendin heb en dan antwoord ik: als ik er één had zou ik hier niet komen. Soms kijken ze verbaasd en vol ongeloof terug.
 
Als je getrouwd of in een relatie zit, ga je niet naar het SKW, vind ik. Iedereen zijn reden en keuze maar ik zal het nooit doen, mijn vader deed het en zijn huwelijk is er aan kapot gegaan.
Sommige meisjes hebben al eens gevraagd of ik een vriendin heb en dan antwoord ik: als ik er één had zou ik hier niet komen. Soms kijken ze verbaasd en vol ongeloof terug.
Ja ik ben ook zo van principe. Als je echt iemand heel graag ziet . Doe je dat niet .
 
Als je getrouwd of in een relatie zit, ga je niet naar het SKW, vind ik. Iedereen zijn reden en keuze maar ik zal het nooit doen, mijn vader deed het en zijn huwelijk is er aan kapot gegaan.
Sommige meisjes hebben al eens gevraagd of ik een vriendin heb en dan antwoord ik: als ik er één had zou ik hier niet komen. Soms kijken ze verbaasd en vol ongeloof terug.
Is voor iedereen verschillend. Ik ga elke maand mét toestemming van mijn vrouw (die mij aan het SKW af zet) en daarna gaan we samen ergens eten. Is voor ons beiden telkens een leuke dag. Mijn huwelijk wordt er alleen maar beter op zo.
 
Klopt wel , maar in SKW zie je bij wie je binnen gaat en privé kom je dikwijls voor verassingen te staan
Boenk erop. Ik heb me 1 keer laten vangen aan privé-ontvangst. Toen de dame de deur opendeed viel ik ei zo na in zwijm van de ontgoocheling. Leek totaal niet op de advertentie. En nam snel de benen. Onder luid getier en verwensingen. En zoals het gezegde leert: een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen. Dus een wandeling in het SKW voortaan. Al heb ik de indruk dat het ook wat afgekoeld is daar qua aanbod. Ik spreek wel over de dag.
 
Ja ik ben ook zo van principe. Als je echt iemand heel graag ziet . Doe je dat niet

Is voor iedereen verschillend. Ik ga elke maand mét toestemming van mijn vrouw (die mij aan het SKW af zet) en daarna gaan we samen ergens eten. Is voor ons beiden telkens een leuke dag. Mijn huwelijk wordt er alleen maar beter op zo.
Inderdaad, ik heb ook voorkeuren die niet bij mijn vrouw in de smaak vallen. Bij mijn vaste dvp kan dat wel allemaal, dus waarom niet dan?
 
Is voor iedereen verschillend. Ik ga elke maand mét toestemming van mijn vrouw (die mij aan het SKW af zet) en daarna gaan we samen ergens eten. Is voor ons beiden telkens een leuke dag. Mijn huwelijk wordt er alleen maar beter op zo.
Dat is een keuze tussen u en uw vrouw . Dat zij van op hoogte is zoveel beter voor haar dan . Dat zij er mee kan leven en zoveel te beter voor u dan ..
 
Pfff....ik maak effe de melding dat sommige dames zoveel (sterk ruikende) parfum gebruiken en/of roken als een turk en dat dit nefast is voor getrouwde mannen. Wie reageert daarop? Juist een bende moraalridders, die het aan de kaak stellen dat getrouwde mannen dan maar niet naar de prostituées moeten gaan. Zij hebben waarschijnlijk nog nooit gezondigd in hun leven.:eek:
 
Wie weet zijn ze allemaal bezet ? Dan is het logisch dat er niet veel wandelaars op straat zijn .
Vooral in de dag is dit het sprookje van de eeuw!.

Deze week op een dag met droog weer om 11.35uur. In Villa Tinto, in het gangetje, 25 kamers, slechts 10 bezet. Blijft jammergenoeg magertjes na de corona.
 
Laatst bewerkt:
Vooral in de dag is dit het sprookje van de eeuw!.

Deze week op een dag met droog weer om 11.35uur. In Villa Tinto, in het gangetje, 25 kamers, slechts 10 bezet. Blijft jammergenoeg magertjes na de corona.
Dat bedoelde ik dus , ben gisteren avond geweest en verschooot voor op en zaterdag dat er nog veel kamers leeg stonden .. dus aan mijn bezoeks ure lig het niet meer en heb me nog nooit zo onveilig gevoelt gisteren op zaterdag avond, eerste keer dat ik da voelde ginder , heel veel vreemdelingen + sommige die in groep dames 'bezet' hielde ..was geen aangename sfeer nog nooit zo snel weg geweest had maar paar parels gezien.. maar meeste keken tog allemaal zuur
 
Pfff....ik maak effe de melding dat sommige dames zoveel (sterk ruikende) parfum gebruiken en/of roken als een turk en dat dit nefast is voor getrouwde mannen. Wie reageert daarop? Juist een bende moraalridders, die het aan de kaak stellen dat getrouwde mannen dan maar niet naar de prostituées moeten gaan. Zij hebben waarschijnlijk nog nooit gezondigd in hun leven.:eek:
nee die gasten hebben nooit een relatie gehad waarom denk jij dat die daar iedere dag rond lopen 😅
 
Dat bedoelde ik dus , ben gisteren avond geweest en verschooot voor op en zaterdag dat er nog veel kamers leeg stonden .. dus aan mijn bezoeks ure lig het niet meer en heb me nog nooit zo onveilig gevoelt gisteren op zaterdag avond, eerste keer dat ik da voelde ginder , heel veel vreemdelingen + sommige die in groep dames 'bezet' hielde ..was geen aangename sfeer nog nooit zo snel weg geweest had maar paar parels gezien.. maar meeste keken tog allemaal zuur
Tegenwoordig is het wel neig wat daar allemaal rond loopt. Veel gluurders en weinig bezoekers.
 
Vorige week liep ik voorbij
haar raam en ze liet iemand binnen en ik dacht nog amaai moet ze daar heet van worden. Maar een paar ronden later hoor ik hem luidkeels klaarkomen dat zelfs de dame naast haar aan t lachen was . Ik dacht sebiet krijgt die het nog aan zijn hart als ik Maria was zou ik toch bang zijn. Het is niet den eerste keer dat den ambulance in het skw moet zijn . Het wel triestig dat er dames zijn die veel bezet zijn en dat er toch weinig over wordt geschreven ? Schrijf toch meer recensies .
 
Pfff....ik maak effe de melding dat sommige dames zoveel (sterk ruikende) parfum gebruiken en/of roken als een turk en dat dit nefast is voor getrouwde mannen.
Ook voor niet getrouwde mannen is dat soms best vervelend dat je helemaal naar de hoerenbuurt ruikt na een (of meer) dvp bezocht te hebben. Maar ja, dat hoort erbij zeker?
 
Er zijn er veel die Mademoiselle van Chanel gebruiken en dan ? Geef uw partner ook eens parfum van Chanel ofzo dan kan die ook eens blij zijn. Jullie moeten altijd niet zo gierig zijn als het over uw eigen partner gaat.
Destijds gebruikten veel RO dames Alien van Thierry Mugler, dus heb ik toen mijn echtgenote ook het hele assortiment cadeau gedaan. Da's 2x voordeel doen, vrouwtje blij en je komt niet met een "vreemde" geur thuis 🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan