Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pfff....ik maak effe de melding dat sommige dames zoveel (sterk ruikende) parfum gebruiken en/of roken als een turk en dat dit nefast is voor getrouwde mannen. Wie reageert daarop? Juist een bende moraalridders, die het aan de kaak stellen dat getrouwde mannen dan maar niet naar de prostituées moeten gaan. Zij hebben waarschijnlijk nog nooit gezondigd in hun leven.:eek:
nee die gasten hebben nooit een relatie gehad waarom denk jij dat die daar iedere dag rond lopen 😅

Dat bedoelde ik dus , ben gisteren avond geweest en verschooot voor op en zaterdag dat er nog veel kamers leeg stonden .. dus aan mijn bezoeks ure lig het niet meer en heb me nog nooit zo onveilig gevoelt gisteren op zaterdag avond, eerste keer dat ik da voelde ginder , heel veel vreemdelingen + sommige die in groep dames 'bezet' hielde ..was geen aangename sfeer nog nooit zo snel weg geweest had maar paar parels gezien.. maar meeste keken tog allemaal zuur
Tegenwoordig is het wel neig wat daar allemaal rond loopt. Veel gluurders en weinig bezoekers.

Vorige week liep ik voorbij
haar raam en ze liet iemand binnen en ik dacht nog amaai moet ze daar heet van worden. Maar een paar ronden later hoor ik hem luidkeels klaarkomen dat zelfs de dame naast haar aan t lachen was . Ik dacht sebiet krijgt die het nog aan zijn hart als ik Maria was zou ik toch bang zijn. Het is niet den eerste keer dat den ambulance in het skw moet zijn . Het wel triestig dat er dames zijn die veel bezet zijn en dat er toch weinig over wordt geschreven ? Schrijf toch meer recensies .

Pfff....ik maak effe de melding dat sommige dames zoveel (sterk ruikende) parfum gebruiken en/of roken als een turk en dat dit nefast is voor getrouwde mannen.
Ook voor niet getrouwde mannen is dat soms best vervelend dat je helemaal naar de hoerenbuurt ruikt na een (of meer) dvp bezocht te hebben. Maar ja, dat hoort erbij zeker?

Er zijn er veel die Mademoiselle van Chanel gebruiken en dan ? Geef uw partner ook eens parfum van Chanel ofzo dan kan die ook eens blij zijn. Jullie moeten altijd niet zo gierig zijn als het over uw eigen partner gaat.
Destijds gebruikten veel RO dames Alien van Thierry Mugler, dus heb ik toen mijn echtgenote ook het hele assortiment cadeau gedaan. Da's 2x voordeel doen, vrouwtje blij en je komt niet met een "vreemde" geur thuis 🤣🤣

Er zijn er veel die Mademoiselle van Chanel gebruiken en dan ? Geef uw partner ook eens parfum van Chanel ofzo dan kan die ook eens blij zijn. Jullie moeten altijd niet zo gierig zijn als het over uw eigen partner gaat.
Als ik dat zou moeten doen, dan kan ik wel elke week een nieuwe parfummerk voor m'n vriendin kopen, dan wordt het echt wel een heel dure hobby;)

Weet iemand wie in de dag op villa tinto nr 26 staat , heb haar al een weekje zien staan , een donkerharige dale , meestal in het zwart gekleed en een grote tattoo op haar rechterbil …
Is het die dame met een nektattoo? Daar is wel eerder over gesproken, maar is volgens mij nooit een topic over gestart.

Plan deze week na paar maanden weer eens gaan wandelen. Wie raden jullie aan in de nacht. Zelf fan van bv maya ss 30/2, laura vroeger ss 35, nu vte,...

Ben niet zo voor kinky stuff. Wel leukt het me fijn om me eens maria ss40 te bezoeken. Ben normaal niet voor dat type, maar zij heeft wel iets😝

Mag ook via pm.

Plan deze week na paar maanden weer eens gaan wandelen. Wie raden jullie aan in de nacht. Zelf fan van bv maya ss 30/2, laura vroeger ss 35, nu vte,...

Ben niet zo voor kinky stuff. Wel leukt het me fijn om me eens maria ss40 te bezoeken. Ben normaal niet voor dat type, maar zij heeft wel iets😝

Mag ook via pm.
Persoonlijk zou ik niet twijfelen en zeker eens bij Maria gaan.
''Top meid'', en dat op alle gebied!

Collega's, na een barslechte ervaring vorige week zou ik graag opnieuw op zoek gaan naar twee dames om mij samen te pijpen. Iemand tips? Dag of nacht maakt niet uit.
Voorwaarden: NIET wisselen van condoom, ballen moeten ook verwend worden
Tnx!

Terug
Bovenaan Onderaan