Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn er veel die Mademoiselle van Chanel gebruiken en dan ? Geef uw partner ook eens parfum van Chanel ofzo dan kan die ook eens blij zijn. Jullie moeten altijd niet zo gierig zijn als het over uw eigen partner gaat.
Als ik dat zou moeten doen, dan kan ik wel elke week een nieuwe parfummerk voor m'n vriendin kopen, dan wordt het echt wel een heel dure hobby;)
 
Weet iemand wie in de dag op villa tinto nr 26 staat , heb haar al een weekje zien staan , een donkerharige dale , meestal in het zwart gekleed en een grote tattoo op haar rechterbil …
 
Weet iemand wie in de dag op villa tinto nr 26 staat , heb haar al een weekje zien staan , een donkerharige dale , meestal in het zwart gekleed en een grote tattoo op haar rechterbil …
Is het die dame met een nektattoo? Daar is wel eerder over gesproken, maar is volgens mij nooit een topic over gestart.
 
Weet niet of ze een nektattoo heeft … en de vraag waarom ik ze hetzelf nog niet gevraagd heb is omdat mijn vaste dame er schuin tegenover staat en wil het niet vragen als ze het ziet ..
 
Plan deze week na paar maanden weer eens gaan wandelen. Wie raden jullie aan in de nacht. Zelf fan van bv maya ss 30/2, laura vroeger ss 35, nu vte,...

Ben niet zo voor kinky stuff. Wel leukt het me fijn om me eens maria ss40 te bezoeken. Ben normaal niet voor dat type, maar zij heeft wel iets😝

Mag ook via pm.
 
Plan deze week na paar maanden weer eens gaan wandelen. Wie raden jullie aan in de nacht. Zelf fan van bv maya ss 30/2, laura vroeger ss 35, nu vte,...

Ben niet zo voor kinky stuff. Wel leukt het me fijn om me eens maria ss40 te bezoeken. Ben normaal niet voor dat type, maar zij heeft wel iets😝

Mag ook via pm.
Persoonlijk zou ik niet twijfelen en zeker eens bij Maria gaan.
''Top meid'', en dat op alle gebied!
 
Collega's, na een barslechte ervaring vorige week zou ik graag opnieuw op zoek gaan naar twee dames om mij samen te pijpen. Iemand tips? Dag of nacht maakt niet uit.
Voorwaarden: NIET wisselen van condoom, ballen moeten ook verwend worden
Tnx!
 
Die Isabella vind 'k anders wel een gevaarlijke om aan iemand aan te raden. Haar service is, laat ons zeggen, nogal klant afhankelijk. Bij de éne top bij de andere vreselijk.
misschien hangt haar service af van hoe snel je tevreden bent , hoeveel geld je neertelt voor haar service of het enkel om kinky gaat en ze zelf weinig of geen sex moet hebben....
 
misschien hangt haar service af van hoe snel je tevreden bent , hoeveel geld je neertelt voor haar service of het enkel om kinky gaat en ze zelf weinig of geen sex moet hebben....
Nee. Lees haar recensie topic er maar eens op na. Spreek ook uit eigen ervaring, heb deze niet toegevoegd aan de besprekingen omdat 'k niet vond dat die nog veel zou bij brengen.

Maar m'n punt was, of je ze nu goed of slecht vindt aan iemand aanraden zou 'k afraden.
 
misschien hangt haar service af van hoe snel je tevreden bent , hoeveel geld je neertelt voor haar service of het enkel om kinky gaat en ze zelf weinig of geen sex moet hebben....
Ik ben niet snel tevreden. En Isabella doet geen kinky stuff. Ik weet dat er zeer wisselende ervaringen met Isabella beschreven zijn. Ik vond haar echter geweldig. Je moet niet bij Isabella gaan voor het stevige "beukwerk", wel voor een goede pijpbeurt, en langdurig neuken.
 
Ik ben niet snel tevreden. En Isabella doet geen kinky stuff. Ik weet dat er zeer wisselende ervaringen met Isabella beschreven zijn. Ik vond haar echter geweldig. Je moet niet bij Isabella gaan voor het stevige "beukwerk", wel voor een goede pijpbeurt, en langdurig neuken.
Isabella blijft een topdame zeker als je ze beter kent. Dat ze in een bepaald groepje niet populair is, wisten we al langer en boeit me niet. Die spannen toch samen.
Ze heeft haar klantjes wel, hoor. Wees maar zeker. Dat gun ik haar van harte (zoals elke dame trouwens).
 
Weet niet of ze een nektattoo heeft … en de vraag waarom ik ze hetzelf nog niet gevraagd heb is omdat mijn vaste dame er schuin tegenover staat en wil het niet vragen als ze het ziet ..
Dan wacht je toch zolang, dat je vaste dame een klant heeft.
Of heeft die zo weinig klanten, dat dit simpele trukje, bijna onuitvoerbaar is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan