Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
normaal staat op verversrui 7/2 kathy , hier is haar draad :
 
Zondag wordt de Marathon gelopen.
Start en Finish zijn in de nabijheid van het SKW.
Bij Het Mas is de Finish.
Kom je met de auto, dan moet je op grote afstand parkeren, ivm alle drukte.
Het evenement is om 16.00 officieel afgelopen, wanneer alle straten weer verkeersvrij worden gegeven, dit zijn pas na 5uur zijn.
Was hierop voorbereid, ook kan veel marathonpubliek het SKW doorkruizen (en je mogelijk kunnen herkennen). Een gewaarschuwende man telt voor TWEE!!!
 
Zondag wordt de Marathon gelopen.
Start en Finish zijn in de nabijheid van het SKW.
Bij Het Mas is de Finish.
Kom je met de auto, dan moet je op grote afstand parkeren, ivm alle drukte.
Het evenement is om 16.00 officieel afgelopen, wanneer alle straten weer verkeersvrij worden gegeven, dit zijn pas na 5uur zijn.
Was hierop voorbereid, ook kan veel marathonpubliek het SKW doorkruizen (en je mogelijk kunnen herkennen). Een gewaarschuwende man telt voor TWEE!!!
Daarom zag ik gisteren avond overal verkeersborden staan van verboden stilstaan en parkeren op de Brouwersvliet . Dank u voor info .
 
Even een vraagje van een wandelaar uit het noorden aangezien het best een eind rijden is. Heb veel dingen over skw gehoord waardoor ik zo nieuwsgierig ben geworden het eens in real life te willen ervaren. Ik lees over dag en avondshift, is de keuze en type dame en inzet in beide shifts vergelijkbaar? En is het een goed optie om tussen 18.00-21.00 daar rond te lopen en beide shifts te ervaren of zijn dat juist de loze momenten?
 
Er is marathon in Antwerpen en dagbezetting is hooguit 30% mpmenteel en regen en veel dames rond 17 of 18u al naar huis. Avondbezetting rond 80% maar veel buitenlandse klanten die onder invloed rond lopen. Ook meer files door ongelukken met dit weer. Zou een ander weekend uitzoeken
 
Ik vermoed dat parkeren en vertrekken op gelijk welk uur geen probleem zal zijn op de P&R linkeroever komende zondag ?
Daar parkeren zal geen enkel probleem zijn. Als je van zover moet komen zou ik er echt een dag van maken. Zorgen dat je rond 14u00 of zo aanwezig bent en de dagshift bekijken, dan tussen 18u00 en 21u00 wat gaan eten en drinken in de omgeving, en daarna terug komen voor de avondshift. Zowel in de dag als in de avond zitten er hele mooie dames die ook nog een goede service geven.
 
Bizar, gisteren om een uur of 4 was ik er en het was bijna angstvallig stil. Voor mijn gevoel in 20 jaar niet zo stil gezien, ook met dames trouwens. Een aantal maakten al aanstalten om weg te gaan.
Stukje van de avond meegepakt en eerlijk is eerlijk, toen was de bezetting goed, aantal dames die er prima uit zagen maar door onverwachts telefoontje moest ik weer naar huis.
Overigens viel me gisteravond wel op dat er een hoop kansloze figuren en groepjes rond liepen, voelde me niet onveilig ofzo maar wat een idioten zeg, sommigen stomdronken. Is me niet eerder opgevallen.
 
Mijn vaste dame klaagt al een aantal weken over het feit dat er zoveel mensen daar dronken zijn ontzettend vroeg op de avond
Bizar, gisteren om een uur of 4 was ik er en het was bijna angstvallig stil. Voor mijn gevoel in 20 jaar niet zo stil gezien, ook met dames trouwens. Een aantal maakten al aanstalten om weg te gaan.
Stukje van de avond meegepakt en eerlijk is eerlijk, toen was de bezetting goed, aantal dames die er prima uit zagen maar door onverwachts telefoontje moest ik weer naar huis.
Overigens viel me gisteravond wel op dat er een hoop kansloze figuren en groepjes rond liepen, voelde me niet onveilig ofzo maar wat een idioten zeg, sommigen stomdronken. Is me niet eerder opgevallen.
Zaterdagavond zie je dat in elk uitgaansgebied. Hoort ook bij het SKW .Liever wat sfeer dan zo doods. En de dames hebben dan beste avond.
 
Mijn vaste dame klaagt al een aantal weken over het feit dat er zoveel mensen daar dronken zijn ontzettend vroeg op de avond
Ik hoor ook steeds meer dames klagen over dronken wandelaars, en andere rare figuren. Er stappen er dan ook steeds meer over naar de dag of dubbele shifts en stoppen in de avond dan eerder om zo die figuren te ontlopen.
 
De dronkaards zijn geen meerwaarde. Buiten misschien voor de kebabshops. Ze zuipen Cara pils, pissen waar ze staan, en neuken geen enkele hoer. Daarom zijn die vrouwen ze zo zat.
Gisteren avond was ik nog geen 10 minuten in het Schipperskwartier. Ik was al aangesproken geweest door een man die vroeg aan u . Heb je soms een euro voor mij . Ik zij tegen hem
dat ik geen kleingeld had . Geen probleem zij hij . En hij was terug weg .
 
Ik hoor ook steeds meer dames klagen over dronken wandelaars, en andere rare figuren. Er stappen er dan ook steeds meer over naar de dag of dubbele shifts en stoppen in de avond dan eerder om zo die figuren te ontlopen.
Jij bent dan ook het luisterend oor en zienend oog van het SKW ..

Ik zie vooral dat de bezetting het grootst is op weekend avonden, en ik veronderstel dat de meisjes niet komen voor hun plezier.
 
Jij bent dan ook het luisterend oor en zienend oog van het SKW ..

Ik zie vooral dat de bezetting het grootst is op weekend avonden, en ik veronderstel dat de meisjes niet komen voor hun plezier.
De meisjes zijn behendig genoeg die door drank aangeschoten lui vlug af te werken en buiten gooien. Is het te erg , dan weigeren ze ze wel.
Zijn allemaal klanten. Aan alleen de gepensioneerden die de dames bezoeken en alles van ze willen weten verdienen ze ook niet veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan