Vraag het aan de dames zelf! Ze zullen niet met iedereen tongzoenen (als ze het al doen?) ! reden: rotte tanden , stinkende adem……..enzWat een vragen hier![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVraag het aan de dames zelf! Ze zullen niet met iedereen tongzoenen (als ze het al doen?) ! reden: rotte tanden , stinkende adem……..enzWat een vragen hier![]()
Deze Elena heeft een beetje overal gestaan, ook ooit op SS 23/5.Laatst heb ik Elena bezocht aan de Schippersstraat 23. Ik kon haar topic niet vinden om een goede review te schrijven. Ik kan me niet voorstellen dat ik topicstarter ben van de top dame.
@swtdisposition . Hij wil het niet snappen .Vechten tegen de bierkaai, volhardt alleen maar meer in zijn standpunt.
Van mij ook even geen recensies uit het SKW , ik zit in The Gambia.
Definitief?ik zit in The Gambia.
Iemand die weet wat er met café Falcon aan de hand is? Het is de laatste weken precies altijd gesloten.
Allez de Albanese maffia komt terug, dat beloofd weeral......Ik heb gehoord dat de nieuwe uitbaters Albanese zijn
ooit weggeweest dan?Allez de Albanese maffia komt terug, dat beloofd weeral......
Dat is mona heeft een topic.Heeft iemand ervaring met de dame op VVR 13/3 of 2 (dag)? Draagt steeds een blazer/colbert waarbij de welvingen van haar borsten zichtbaar zijn en is zeer vaak bezet.
Daarom zag ik gisteren avond overal verkeersborden staan van verboden stilstaan en parkeren op de Brouwersvliet . Dank u voor info .Zondag wordt de Marathon gelopen.
Start en Finish zijn in de nabijheid van het SKW.
Bij Het Mas is de Finish.
Kom je met de auto, dan moet je op grote afstand parkeren, ivm alle drukte.
Het evenement is om 16.00 officieel afgelopen, wanneer alle straten weer verkeersvrij worden gegeven, dit zijn pas na 5uur zijn.
Was hierop voorbereid, ook kan veel marathonpubliek het SKW doorkruizen (en je mogelijk kunnen herkennen). Een gewaarschuwende man telt voor TWEE!!!