Jaycorbiau1985
Newbie
- 3
- 29/08/21
- 0
Tot hoe laat is er een leuke bezetting in de nachtshift of is het er zoals pre corona?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is er dan weer eentje waar ik te lang mee gewacht heb om te bezoeken.![]()
![]()
Ik wandel enkel tussen Maandag en Donderdag dus van Vrij/Za kan ik niets zeggen.Tot hoe laat is er een leuke bezetting in de nachtshift of is het er zoals pre corona?
overdag de Bulgaarse Dora vr9 meest rechtse raam beste pijpster uit skw?Ik ga morgen na een behoorlijke periode van privé bezoeken nog eens stappen in mijn favoriete buurt. Iemand die bij wonder een verborgen tip heeft voor een (nieuwe) dame die écht kan deepthroaten?
is dat die met een lippen-tattoo op een van haar billen ?overdag de Bulgaarse Dora vr9 meest rechtse raam beste pijpster uit skw?
Gabriella SS 40/1 zie da ge hem nog terug ziet hé, uwe Johnson...Ik ga morgen na een behoorlijke periode van privé bezoeken nog eens stappen in mijn favoriete buurt. Iemand die bij wonder een verborgen tip heeft voor een (nieuwe) dame die écht kan deepthroaten?
yep wat een lekker wijfje is dat?is dat die met een lippen-tattoo op een van haar billen ?
Hey @knightrider,Gezien het feit dat er zoveel dames werken in het SKW en ook nog eens veel mooie, vind ik het aantal besproken dames eigenlijk best laag.
Een paar dames komen volop aan bod, maar over 80% wordt dus vrijwel nooit iets geschreven....
De dames die volop aan bod komen, zijn denkelijk de favorietjes van de schrijvers op het forum. Bij de 80% anderen zijn er hoogstwaarschijnlijk heel veel die even goed zijn, zoniet nog beter. Bovendien verschilt het type dame dat men goed vindt, van persoon tot persoon. The proof of the pudding is the eating. Dus: zelf uitproberen, recensie schrijven, en zorgen dat het % van onbepsroken dames drastisch daalt.Een paar dames komen volop aan bod, maar over 80% wordt dus vrijwel nooit iets geschreven....
Over die Heidi is bv geen recensie-topic....toch??
Iemand?De dame in de avond op vvr 24/1, slank, eerder klein en donker haar, is dat bianca waar hier topic over bestaat?
Ja, ze heeft een getatoeerd kruis tussen haar borsten.De dame in de avond op vvr 24/1, slank, eerder klein en donker haar, is dat bianca waar hier topic over bestaat?
Betaald verlof???vandaag weer geen Victoria ss39/1 aan het werk gezien
betaald verlof??Betaald verlof???
Ja doe ik, maar weet iemand wanneer ze terugkomt? Vorige week niet gezien…Jammer want ik vind Hera een heel knap meisje. Kan iemand haar ook zeggen dat zoveel zonnebank schadelijk is voor de huidcelletjes? Thanks bruurs!
PS. Béatrice vs. Hera 1-1![]()
2 shiften. Dag en avond/nacht. Shiftwissel is rond 20 uur. Sommigen zijn eerder pijp uit, anderen doen door tot 20 uur. In de nacht kunnen ze in principe blijven tot de volgende morgen 8 uur, maar afhankelijk van het weer, de drukte, welke dag van de week enz, stoppen de meesten uiteraard eerder. Op weekdagen vaak rond 1 uur, op weekends 2 - 3 uur in de nacht. Nadien is er nog bezetting, maar wordt het wel minder druk. Degenen die de dagshift doen beginnen in de morgen of de voormiddag. Veel dames beginnen net voor of net na de middag.Kan iemand mij vertellen wat de tijden zijn nu met Corona voordat ik weer vanuit Nederland kom wandelen en net als vorige keer met Corona weer snel kon vertrekken?!..![]()
Dag shift 7.00-19.00 uur, Avond / nachtshift 19.00-07.00.Kan iemand mij vertellen wat de tijden zijn nu met Corona voordat ik weer vanuit Nederland kom wandelen en net als vorige keer met Corona weer snel kon vertrekken?!..![]()