Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De nachtshift nog eens bezocht. De line-up voor een doordeweekse dag vond ik heel goed. Ik zag Laura (VT), Maria, Josefa, Heidi, Karyna, Jiulia, Adriana, Alina, Anais, Maya, Gloria en nog veel meer. De zaken gingen ook goed want de meisjes stonden allemaal in knipperlichtmodus: in het raam, uit het raam, in het raam, uit het raam. Goed bezig, mannen.

Zelf ben ik bij Laura (VT) geweest, zie recensie.

Weet iemand wie deze zijn in de nachtshift?
  • VL 14/1: bruin (?) haar, fijn dingske, ziet er een rustig type uit, heeft wel iets
  • VL 14/2: blond, fijn poppetje
  • SS22/1: zwart haar, enorme boobs die platgedrukt worden door een beha die alleen uit (lederen?) gespjes bestaat
  • VR13/2: zwart haar, ferme joekels in een zwart korset, geile blik

Hi, wellicht gekke vraag. Kan ik pinnen bij de dames in SKW of VT? Of gaat alles cash?
Er zijn zeker dames waar je met je smartphone kan betallen, als het er veel zijn weet ik niet, maar onlangs had ik bij Carina de mogelijkheid om via m'n smartphone nog bij te betalen, toen ik haar vertelde dat ik nog maar 50 € cash op zak had.

Weet iemand wie deze zijn in de nachtshift?
  • VL 14/1: bruin (?) haar, fijn dingske, ziet er een rustig type uit, heeft wel iets

Dat is Jasmine, inderdaad rustige dame

Dat is Jasmine, inderdaad rustige dame

@Kladderadatsch Je hebt haar al eens zelf gerecenseerd. Geen indruk gemaakt zeker ?

Het zou hier wel eens over Rushi kunnen gaan. Als ik me niet vergis is zij Albanees, en spreekt ook Nederlands. Zij heeft een grote opvallende tattoo boven haar borsten, niet echt in haar hals.

Terug
Bovenaan Onderaan