Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het minst aantrekkelijke staat het meest achter het raam in tijd , die hebben nauwelijks klanten namelijk .
Dat is een misvatting van jou, want als die dames nauwelijks klanten hebben, verdienen zij niets, of komen zij zelfs niet uit de kosten, en dan zouden zij al lang verdwenen zijn naar andere oorden. Niemand staat daar voor niets.
 
😅had begrepen van jedat je niet meer in skw kwam, dus wat is je punt
Je hebt een goed geheugen, nu nog je leestekens en de spatiebalk correct onder de knie krijgen en het komt goed. Je maakt progressie. Proficiat.

Dus als je niet meer wandelt in skw, mag ik niets meer schrijven, ervaringen van weleer of meningen delen??
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar is dat voor sommige jagers ook een drive om te blijven doorgaan met het verkopen van hun gissingen voor waarheden.
Jouw waarheden zijn dan wel spijkerhard in tegenstelling tot mijn waarnemingen ? Dan ben je geen gewone wandelaar. Als je alles precies weet. Ik kom er niet elke dag.
Ik weet niet wat je belang daar is in het SKW .ik ga er niet naar gissen.
Dat mogen de lezers zelf hier doen
Ik weet wel dat dames klagen over de verdiensten .Dat is overigens niks nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Zeg, ik weet even niet zo goed wat er aan de hand is hier maar in mijn stamcafé hebben we leukere discussies... of beter slap geouwehoer.
Vind ik ook.In mijn stamcafe ook.
We nemen gewoon voortaan alles van @Janus en @vingerling voor zoete koek aan. Die wonen daar ongeveer.
Oh ja en de meeste wandelaars wassen zich niet. Vooral die op een kantoor werken....
Afzender de dames.
( ze kunnen ons weigeren , of ons laten wassen)
Groetjes aan allen en maak er een mooi wandeljaar van.
Wacht niet te lang
Geïnvesteerd wordt er niet meer in het SKW dus loopt zoetjes aan af daar.
 
Een wijs iemand zei me ooit : 'Het is niet omdat je denkt de waarheid te kennen, dat het ook de waarheid is'.
Daarnaast zijn er hier verschillende 'babbelaars' die er soms persoonlijk belang bij hebben het skw of bepaalde dames, zowel positief als negatief te belichten.
Hoewel ik in de tientallen jaren wandelen al veel gezien, gehoord en vastgesteld heb, blijf ik bescheiden (zeer moeilijk voor ene van 't stad) want ik besef dat ik eigenlijk heel weinig echt weet.
CU guys, misschien vanavond in de schoonste straten van 'stad!
Aloewel ik ni noar olle gon kijke mor noar de maskes.
 
Laatst bewerkt:
Laat iedereen lekker in zijn eigen waarheid. Ik kan voor me zelf denken en niet druk om maken wat een ander denkt te weten of te vinden.
Als correcte informatie onbelangrijk is, blijft er voor een forum niet veel levensruimte meer over, dacht ik.

Laten we dus liever sommige vooroordelen en verkeerde conclusies achterwege laten, en eindelijk als "1 front" optreden. Het front van de wandelaars, de mensen die een leuke hobby delen en daar hun tijd in steken en vanalles willen weten daarover.
 
Als correcte informatie onbelangrijk is, blijft er voor een forum niet veel levensruimte meer over, dacht ik.

Laten we dus liever sommige vooroordelen en verkeerde conclusies achterwege laten, en eindelijk als "1 front" optreden. Het front van de wandelaars, de mensen die een leuke hobby delen en daar hun tijd in steken en vanalles willen weten daarover.
Vaak gaat het om een mening en beleving en die is persoonlijk
 
Bezetting was gisterenavond bijzonder laag. Is al het minste dat ik ooit heb meegemaakt. Ik verwacht maar na 15 januari terug een normale bezetting als de meeste dames terugkeren.
 
Geloof ik niets van dat ze het zullen sluiten ……
Een beetje respectvol zijn toz van de meiden die dit werk doen is het minste wat je kan doen ,,, als ik Rius zijn laatste 2 berichten lees weet ik al wat voor een persoon hij is .. ben beschaamd in zijn plaats
Inderdaad. Hij hoort hier niet thuis en ook niet in het skw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan