Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik spreek regelmatig ook af met mijn vaste dvp . Samen op restaurant gaan , shoppen in de stad, en ze is ook al blijven slapen bij mij thuis . Meer dan 1 keer zelfs. Ik denk dat ik ze al te veel verwend hebt. Dat ze mij soms niet kan missen ?
Ik heb ook hetzelfde gevoel, wat het voor mij nog moeilijker maakt is dat ze dezelfde leeftijd heeft dan mij. Ze echt bij me wilt zijn en me al verschillende keren indirect heeft laten weten dat ze het echt leuk vindt met mij en ik de enige ben die ze echt normaal laat voelen

Natuurlijk ben ik extreem op men hoede, zon 9,5 die echt bij mij wil zijn (in mijn beste dagen kan ik een 7,0 pretenderen :p)

Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel, het ergste wat kan gebeuren is dat we een leuke tijd hebben gehad
 
Een vraagje aan een wandelaar . Worden jullie vaak opgebeld of krijgen jullie soms een berichtje van jullie vaste dame ? Met de mededeling wanneer kom je nog eens langs ?

Ik ga mijn telnummer niet aan hen geven.
Ze hebben die niet nodig en ik heb hun nummer ook niet nodig. Ik zie wel wie er aanwezig is als ik naar het SKWA ga .
 
Als je meerdere malen de sex gratis krijgt met alles erop en eraan dan is er kans op liefde en zo niet dan weet je genoeg
Liefde is niet nodig … een hechte vriendschap kan wel ontstaan met wederzijds respect , de date betalen is er nog altijd bij en dat is normaal vindt ik maar ze kan haar wel wat meer geven en zelf genieten
Ge moet hún manier van denken kennen . Vaste klanten is gelijk aan vaste inkomsten. Daar draait het allemaal om .
Natuurlijk , maar dan kan er nog altijd een oprechte klik en vriendschap ontstaan …
 
Liefde is niet nodig … een hechte vriendschap kan wel ontstaan met wederzijds respect , de date betalen is er nog altijd bij en dat is normaal vindt ik maar ze kan haar wel wat meer geven en zelf genieten

Natuurlijk , maar dan kan er nog altijd een oprechte klik en vriendschap ontstaan …
Dat doe ik ook vriendschap band opbouwen. Dat lukt ergens wel aardig ook . Het is altijd geven en nemen . Want je staat altijd tegen over een dvp .
 
Een vraagje aan een wandelaar . Worden jullie vaak opgebeld of krijgen jullie soms een berichtje van jullie vaste dame ? Met de mededeling wanneer kom je nog eens langs ?
Slechts 1 van mijn 5 vaste dames heeft mijn nummer. Dateert van corona waar ik haar thuis bezocht. Ze belt of text nooit daarvoor. Ze is heel respectvol en discreet. Mocht dit niet zo zijn zou ze direct geblokkeerd worden.
Algemeen vind ik het niet nodig mijn nummer te geven. Met 5 geraak ik altijd wel aan mijn trekken.😄
 
Liefde is niet nodig … een hechte vriendschap kan wel ontstaan met wederzijds respect , de date betalen is er nog altijd bij en dat is normaal vindt ik maar ze kan haar wel wat meer geven en zelf genieten

Natuurlijk , maar dan kan er nog altijd een oprechte klik en vriendschap ontstaan …
Tussen mensen kan alles
Dat doe ik ook vriendschap band opbouwen. Dat lukt ergens wel aardig ook . Het is altijd geven en nemen . Want je staat altijd tegen over een dvp .
Een dvp is een mens met een bepaald beroep, thats all
 
Ik heb er 1 die me om de 2 weken een berichtje stuurt wanneer ik nog eens langskom. To be fair heeft ze me ook gevraagd of ze me deze berichten kon sturen. Haar service heeft me ook nog nooit teleurgesteld.

Langs de andere kant heb ik een 4 tal vaste dames die me volledig gerust laten,
Ze weten toch dat ik kom wanneer ik er zin in heb en dit werkt uiteindelijk het beste volgens mij. Ze vertellen me ook dat hun eigenwaarde niet toelaat om te gaan smeken...

Ik heb er ook nog eentje waarmee ik dagelijks contact heb. Maar dit is weer een compleet ander geval. We bellen met elkaar, we gaan uit eten en slapen soms samen. (soms betaald, soms niet)
Veel plezier! Gelukkig zit ik daar niet op te wachten allemaal. Een relatie met een hoertje.
 
Der is wel een crisis het is toch wel regelmatig als ik aankom dat ik maar 10 man zie wandelen dan zijn er misschien maar paar die echt van plan zijn om iemand te bezoeken zelfs op vrijdag wat tot en paar maanden toch wel druk was zie ik nu geen verschil met andere dagen ik hoop dat het s avonds en in het weekend beter is .
In de avond en in het weekend is het niet veel beter .
 
Je moet sterk in je schoenen staan, denk. Nou niet te snel dat een dvp iets voor je voelt. Het draait maar om 1 ding en dat zijn euros. Pas op beter zakelijk houden dan krijg je het meest
te waar voor je geld. Geef je een keer wat extra dan is dat gelijk de prijs vd volgende keer. En dat is heel moeilijk terug te draaien. Oppassen.
Ik heb een gewone vriendschap met een vaste dame , niets extra's , heb haar eens willen helpen met wat extra , zij weigerde het aan te nemen , soms samen eens iets gaan drinken met persoonlijke zaken die worden verteld …..
 
Ik heb een gewone vriendschap met een vaste dame , niets extra's , heb haar eens willen helpen met wat extra , zij weigerde het aan te nemen , soms samen eens iets gaan drinken met persoonlijke zaken die worden verteld …..
Je melding juich ik toe!
Vriendschappen klant versus dvp ontstaan buiten skw, niet op de 'werkvloer'.
Als je er niet voor openstaat, heb ik daar alle begrip voor, iedereen bekijkt zijn bezoekjes hoe hij wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan