Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
€500 lijkt me wel erg veel. €50 lijkt me realistischer. En dat is ruim onvoldoende om de gestegen prijzen te compenseren.
500 is veel maar 50 erg weinig. Het is vrij realistisch om te zeggen dat sinds 2021 de bruttolonen met 8 % zijn gestegen. Dus een Jan Modaal met bruttoloon rond 3200 Eur heeft brutto iets meer als 250 Eur bijgekregen. Dat is netto zo'n 130 Eur....maar echt alles is veel duurder geworden (behalve onze hobby). Helaas is het budget voor de hobby dus wel aanzienlijk gedaald en dat laat zich in het skw duidelijk voelen.
 
500 is veel maar 50 erg weinig. Het is vrij realistisch om te zeggen dat sinds 2021 de bruttolonen met 8 % zijn gestegen. Dus een Jan Modaal met bruttoloon rond 3200 Eur heeft brutto iets meer als 250 Eur bijgekregen. Dat is netto zo'n 130 Eur....maar echt alles is veel duurder geworden (behalve onze hobby). Helaas is het budget voor de hobby dus wel aanzienlijk gedaald en dat laat zich in het skw duidelijk voelen.
Voor een modaal inkomen klopt jouw berekening vrij redelijk. Is in elk geval realistischer dan de eerder genoemde €500. Velen hebben helaas geen modaal inkomen, maar zitten dichter bij het minimum, en hebben er dus ook minder bij gekregen. Maar met ongeveer €130 netto extra dekt dit niet of nauwelijks de gestegen prijzen, en blijft er dus minder over voor onze hobby.
 
Voor een modaal inkomen klopt jouw berekening vrij redelijk. Is in elk geval realistischer dan de eerder genoemde €500. Velen hebben helaas geen modaal inkomen, maar zitten dichter bij het minimum, en hebben er dus ook minder bij gekregen. Maar met ongeveer €130 netto extra dekt dit niet of nauwelijks de gestegen prijzen, en blijft er dus minder over voor onze hobby.
Gaan de dames dat voelen die crisis ? Ik denk als een klant zin heeft in seks. Dat die crisis hem niet zal tegenhouden.
 
Laatst bewerkt:
500 is veel maar 50 erg weinig. Het is vrij realistisch om te zeggen dat sinds 2021 de bruttolonen met 8 % zijn gestegen. Dus een Jan Modaal met bruttoloon rond 3200 Eur heeft brutto iets meer als 250 Eur bijgekregen. Dat is netto zo'n 130 Eur....maar echt alles is veel duurder geworden (behalve onze hobby). Helaas is het budget voor de hobby dus wel aanzienlijk gedaald en dat laat zich in het skw duidelijk voelen.
Dit is grove onderschatting. Alleen voor 2022 was de index al een dikke 11%. Dus vanaf 2021 tot nu zit je gewoon al aan 15 - 16%.
dus voor je loon zit je dan netto al vlot aan 260 eur per maand. (Maal 13.92 op jaarbasis) (vakantiegeld en 13e maand).
 
Dit is grove onderschatting. Alleen voor 2022 was de index al een dikke 11%. Dus vanaf 2021 tot nu zit je gewoon al aan 15 - 16%.
dus voor je loon zit je dan netto al vlot aan 260 eur per maand. (Maal 13.92 op jaarbasis) (vakantiegeld en 13e maand).
Dat geldt misschien voor België. In Nederland zijn de lonen zeker niet zo veel gestegen. Ik denk dat bij ons de meeste lonen 7 a 8 % gestegen zijn de afgelopen 2 jaar.
Gaan de dames dat voelen die crisis ? Ik denk als een klant zin heeft in seks. Dat die crisis hem niet zal tegenhouden.
Dat voelen ze zeker. Waarom denk je dat er zoveel geklaagd wordt. Vooral getrouwde mannen hebben veel meer moeite om het geld voor hun bezoekjes te "verduisteren".
 
Dat geldt misschien voor België. In Nederland zijn de lonen zeker niet zo veel gestegen. Ik denk dat bij ons de meeste lonen 7 a 8 % gestegen zijn de afgelopen 2 jaar.

Dat voelen ze zeker. Waarom denk je dat er zoveel geklaagd wordt. Vooral getrouwde mannen hebben veel meer moeite om het geld voor hun bezoekjes te "verduisteren".
Dat kan misschien zijn ? Een mens kan zich snel aanpassen in bepaalde situaties. Ook als het budget minder is .
 
Iedere zijn uitgaven. We hebben allemaal een andere budget. De ene verdient meer dan de andere. Sommige hebben meer geluk in de liefde & seks. En voor iemand anders dan weer niet . Zo gaat dat in het leven. De weegschaal staat nooit in balans in het dagelijks leven.
 
Geld automaat was gisteren avond (rond 24u) weer buiten gebruik.

Rond 1u was de Brouwersvliet afgesloten want een peloton takelwagens was begonnen met alles weg te slepen wat er nog stond en het stond gewoon nog ram vol 😆
 
Als de horde takelwagens intussen klaar is waarschijnlijk weer wel. Vannacht niet doordat de takelwagens bezig waren kon je er toch niet door en hebben ze er maar een hek en agent gezet.
 
Zorgen dat je cash geld bij je hebt elders gepind, dan ben je niet afhankelijk van de automaat daar, en heeft de gemeente Antwerpen niets online staan over parkeerbeleid? Anders ff te plekke de borden volgen en parkeren waar het wel kan.
 
Geld automaat was gisteren avond (rond 24u) weer buiten gebruik.

Rond 1u was de Brouwersvliet afgesloten want een peloton takelwagens was begonnen met alles weg te slepen wat er nog stond en het stond gewoon nog ram vol 😆
Ik ben er Donderdag nog geweest, mij niet opgevallen dat er waarschuwingen stonden dat je vanaf Vrijdagavond er niet meer kan parkeren, en aan de opmerking van B200 te zien ben ik niet de enige.

In Belgie kunnen ze nog veel leren over het plaatsen van borden en wegwijzers.
 
Ik ben er Donderdag nog geweest, mij niet opgevallen dat er waarschuwingen stonden dat je vanaf Vrijdagavond er niet meer kan parkeren, en aan de opmerking van B200 te zien ben ik niet de enige.

In Belgie kunnen ze nog veel leren over het plaatsen van borden en wegwijzers.
Vandaag vertrekt de Cyclo tour Flanders voor de gewone fietsers en natuurlijk moet de baan vrijgehouden worden , stad Antwerpen betaalt een grote som aan de organisatie om te kunnen starten in Antwerpen ,het geld of pot moet ook ergens terug gedicht worden en zo'n massa takelkosten voor de automobilist die toevallig alleen nog maar kan parkeren in die straat is meer dan welkom ,mss bewust gedaan ..... a propos die loonsverhoging is niks vergeleken als je de gemeentebelasting en KI inkomen toeslag al heeft opgemerkt in het geniep voor een percentage heeft verhoogt valt in het niets ,geen enkele burger die er iets over zegt ,betalen moet je toch ,ze geven iets maar nemen het terug op een laffe manier ivm de loonsverhoging
 
Laatst bewerkt:
weet iemand of er een recensie is van eva op verversrui 5? 2e raam als je van vingerlingstraat verversrui binnenwandelt, vond ze wel lekker, maar ze werkt hier nog maar net en kon geen review/recensie terugvinden dus heb het er niet op gewaagd. denk dat het verversrui 5.2 is maar kan ook verversrui 5.4 zijn, weet niet vanaf waar de telling loopt, 2e raam van nummer 5 verversrui vanuit vingerlingstraat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan