Recensie Stormi/Dolce, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NatAchterDeOren

Wandelaar
50
18/09/21
47
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6993615-dolce
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Van de week bij deze dame geweest. Super lieve meid. Dat moet ik haar wel nageven, maar voor de rest was het zeer teleurstellend.
Dame adverteert dat ze een lekkere kont heeft, zo lijkt het ook op de foto's van haar advertentie. Dat was de reden dat ik besloten heb haar te bezoeken. Al gauw had ik na binnenkomst door dat ik een fout had gemaakt. De dame is erg ondervoed of lijdt aan anorexia. Doordat ze ook nog klein is, lijkt zij qua lichaam op iemand van een jaar of 13/14. Totaal niet mijn ding. Ze heeft een klein kinderkontje en haar poes was niet geschoren. Ik wilde haar niet kwetsen door weg te lopen en heb sex met haar gehad uit medelijden.
Ik schrijf dit voor de medewandelaar, zodat zij vooraf weten wat ze kunnen verwachten. Het is de dames van de foto's, maar de foto's zijn optisch bedrog. Ze is heel klein en mager, zonder vrouwelijke vormen. U bent gewaarschuwd.
 
@NatAchterDeOren jammer deze ervaring. Foto 4 lijkt een andere Dame (en magerder) dan op de andere foto's.
Kan het zijn dat zij dit was (mogelijk een paar kilo zwaarder dan toen jij haar bezocht)?
Zij is de dame van alle foto's. Het is mogelijk dat ze nu nog magerder is dan op de foto's. Je kunt je bijna niet voorstellen hoe klein en mager ze is. Als ze naast iemand anders op de foto zou staan dan kon je zien wat haar lengte is. Ik ben 1.80m en zij kwam tot mijn tepels.
 
ik ben er geweest

ik vond haar heerlijk, ze is echt prachtig petite

enige is dat je de hele tijd zin hebt om met haar te gooien zo klein

maar ik had gevoel dat ze niet echt van ruig houd
verder doet ze niet aan pijpen zonder en tongzoenen
als ze dat wel zou doen zou ik snel faillit gaan

ik vind haar erg mooi en sexy
 
ik ben er geweest

ik vond haar heerlijk, ze is echt prachtig petite

enige is dat je de hele tijd zin hebt om met haar te gooien zo klein

maar ik had gevoel dat ze niet echt van ruig houd
verder doet ze niet aan pijpen zonder en tongzoenen
als ze dat wel zou doen zou ik snel faillit gaan

ik vind haar erg mooi en sexy
Had ze toen PZC ook niet in haar profiel? Of juist wel, maar doet ze het toch níet?
Weet je dat nog?

Ze heeft het er nu wel bij staan namelijk en ik blijf toch echt wel geïnteresseerd. En ze is inmiddels toch ook weer 3/4 jaar ouder geworden 😅
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan