Een kleine reactie op onze vriend Some . Ik heb een paar van je recencies gelezen en dat zegt al genoeg voor mij .
Je zegt als je binnenkomt en daar zit een gepensioneerde . Tja dat is de bazin hé . Als je ergens een afspraak maakt en wat je ziet is niet is wat je verwacht . Ga dan huiswaarts ipv te klagen en te zagen . Die andere dame is Sarika zeker niet gepensioneerd , ze is eind 30 jaar , zure mensen zien dit anders natuurlijk .
Wat Summer betreft , ja dat is een debutante en ja ze doen dit voor het geld ja natuurlijk lijkt me logisch .
Ik kan alleen zeggen ik had een fantastische tijd met haar , ok het is geen ervaren persoon . Vies van alles kan ik zeker niet zeggen . Ik denk dat je haar eerst wat op haar gemak moet stellen en dan komt ze los . Bij mij alleszins wel . Natuurlijk als je zo iemand nieuw als een lustobject ziet , zonder respect te hebben en je wil enkel wild te keer gaan met die dikke tieten tja dan weet je wat je krijg hé . Logisch ik zou ook afstandelijk worden .
Als je bij Summer gaat verwacht geen topmassage , ze moet nog leren . Ze is niet mager maar ook niet dik . Het erotische doe het rustig aan en het komt wel los . Heb respect voor haar . Zij probeert gewoon een centje bij te verdienen en heeft deze weg gekozen . Was dat de beste , ik denk het niet maar als ze over haar schroom en losser overkomt kan dit idd iets worden .
Ge moet duidelijk eens leren lezen.
'k Had het over 'ne gepensioneerde' ne vent dus!
Daarbij heeft ze letterlijk gezegd dat ze die job haat en neerkijkt op wie 'erotiek' aanbiedt.
Al uwe zever dat ge hier zit boven te halen slaat nergens op. Lustobject... n' importe quoi.
Het gesprek liep heel gemoedelijk, dat gaf ik ook al aan en ik heb niks respectloos aan haar gevraagd en al zeker niet geëist. Als ge effectief had gelezen was het wel duidelijk dat alles met respect gebeurde en dat ik haar massageskills nog ok vond voor iemand die er eigenlijk (nog) niets van kan.
Ik ga al sinds de begindagen van de Thai salons hier naar die zaken en heb al vanalles meegemaakt. ook dames die aangeven eigenlijk tegen hun goesting te werken maar dan toch nog een minimum van service geven. dan heb ik het nog niet eens over sex.
Nooit heb ik met 1 dame problemen gehad qua onrespectvol behandelen of wat dan ook, ook niet qua looks of hygiëne.
'k Schrijf trouwens enkel over slechte ervaringen op een forum. Als ge over iemand die echt goed is schrijft worden ze binnen de kortste keren overrompeld door onrespectvolle vetzakken.
Maak ervan wat ge wilt. Ge waart er niet bij.
Als't echt steekt moogt ge mij altijd een paar sessies met haar betalen, 'k zal u dan wel weten te zeggen of ze beter wordt.
Kunt ge niet om met andere meningen dan de uwe, is dat vooral uw probleem.