Recensie Summer , Golden Hands Thai Massage , Walem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Stamgast
288
29/10/21
136
17
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-walem-met-summer-20j.html
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren langsgeweest bij Golden Hands zonder afspraak , gehoopt op Emy maar ik werd voorgesteld aan een nieuwe jonge dame die er werkt . Haar naam is Summer 22 jaar . Nieuw in het vak . Qua massage was dat toch dik in orde ., heel veel teasing , gebruikt heel haar lichaam en ja ook haar grote borsten . Het erotische hebben we simpel gehouden . Beffen , vingeren en een heerlijk happy end . Aangenaam uurtje .

Gisteren langsgeweest bij Golden Hands zonder afspraak , gehoopt op Emy maar ik werd voorgesteld aan een nieuwe jonge dame die er werkt . Haar naam is Summer 22 jaar . Nieuw in het vak . Qua massage was dat toch dik in orde ., heel veel teasing , gebruikt heel haar lichaam en ja ook haar grote borsten . Het erotische hebben we simpel gehouden . Beffen , vingeren en een heerlijk happy end . Aangenaam uurtje .
Happy end blowjob zonder ?

Geloof maar niet te veel van bovenstaande recensie...

Ze is om te beginnen al meer dan mollig, maar wel vriendelijk.

Daarmee is zowat alles gezegd.

Praat makkelijk en heeft dus duidelijk gezgd dat ze deze job helemaal niet graag doet. Ze wil enkel wat geld verdienen.

Masseren kan ze niet echt. 't is niet echt slecht, maar massage kan ik het niet noemen.

Teasen? 3 keer aan uw ballen krabbellen.

Omdraaien en beginnen rukken om te rukken. Iets anders wil ze niet doen want ze wil geen soa's en ze wil ook niet zoals die andere dames daar haar hele leven dit doen.

'k Heb heel veel moeite moeten doen om stijf te blijven en klaar te komen. Vanaf de eerste druppel, nog voor er een straal uitkomt, stopt ze met rukken. Ze is letterlijk vies van sperma , duidelijk aan haar gezicht te zien als het op haar hand lekt .

Daarna heeft ze nog een poging tot massage gedaan en 't was over...

Letterlijk het slechtste wat ik in jaren nog ben tegengekomen.

Niet eens een recensie waardig.

Bij binnenkomst zit er ook ne zure gepensioneerde in de zetel met zijne gsm te prutsen.
Wat een grap dat kot.

De 2 andere dames die daar rondlopen of beter gezegd zitten, zijn van dezelfde leeftijdscategorie als die gepensioneerde.

Braaf, lief meiske maar voor de rest heeft ze in de erotische massage sector niks te zoeken.

Laatst bewerkt:

Praat makkelijk en heeft dus duidelijk gezgd dat ze deze job helemaal niet graag doet. Ze wil enkel wat geld verdienen.

Masseren kan ze niet echt. 't is niet echt slecht, maar massage kan ik het niet noemen.

Omdraaien en beginnen rukken om te rukken. Iets anders wil ze niet doen want ze wil geen soa's en ze wil ook niet zoals die andere dames daar haar hele leven dit doen.

'k Heb heel veel moeite moeten doen om stijf te blijven en klaar te komen. Vanaf de eerste druppel, nog voor er een straal uitkomt, stopt ze met rukken. Ze is letterlijk vies van sperma , duidelijk aan haar gezicht te zien als het op haar hand lekt .

Bij binnenkomst zit er ook ne zure gepensioneerde in de zetel met zijne gsm te prutsen. 't Zal toch bovenstaande 'collega' niet zijn zeker?

Wat een grap dat kot.

De 2 andere dames die daar rondlopen of beter gezegd zitten, zijn van dezelfde leeftijdscategorie als die gepensioneerde.

Braaf, lief meiske maar voor de rest heeft ze in de erotische massage sector niks te zoeken.
Merci
Bespaart mij tijd en geld.
Had nochtans wel zin in die tieten😉

Vanwaar de eye-roll?

Met die gepensioneerde te zien zitten was mijn goesting al bijna over bij het binnenkomen.

Als dan voor ze eraan begint al zelf zegt dat ze die job niet eens graag doet en als ge dan als ze begint te rukken voor de zekerheid vraagt 'ge doet dus ook niets meer dan dit' met haar angst voor soa's en het neerbuigend doen over wie dit werk wel lang doet afkomt, kunt ge daar moeilijk iets goed over zeggen...
Merci
Bespaart mij tijd en geld.
Had nochtans wel zin in die tieten😉
De tieten zijn wel goed en ge moogt eraan komen, maar body to body moet ge niet verwachten. 'k Heb ze 2 keer over mijne rug gevoeld toen ze erover boog om iets te nemen.

Haar slip heeft ze trouwens de hele tijd aangehouden.

Bij binnenkomst zit er ook ne zure gepensioneerde in de zetel met zijne gsm te prutsen.
Wat een grap dat kot.

Een kleine reactie op onze vriend Some . Ik heb een paar van je recencies gelezen en dat zegt al genoeg voor mij .
Je zegt als je binnenkomt en daar zit een gepensioneerde . Tja dat is de bazin hé . Als je ergens een afspraak maakt en wat je ziet is niet is wat je verwacht . Ga dan huiswaarts ipv te klagen en te zagen . Die andere dame is Sarika zeker niet gepensioneerd , ze is eind 30 jaar , zure mensen zien dit anders natuurlijk .
Wat Summer betreft , ja dat is een debutante en ja ze doen dit voor het geld ja natuurlijk lijkt me logisch .
Ik kan alleen zeggen ik had een fantastische tijd met haar , ok het is geen ervaren persoon . Vies van alles kan ik zeker niet zeggen . Ik denk dat je haar eerst wat op haar gemak moet stellen en dan komt ze los . Bij mij alleszins wel . Natuurlijk als je zo iemand nieuw als een lustobject ziet , zonder respect te hebben en je wil enkel wild te keer gaan met die dikke tieten tja dan weet je wat je krijg hé . Logisch ik zou ook afstandelijk worden .
Als je bij Summer gaat verwacht geen topmassage , ze moet nog leren . Ze is niet mager maar ook niet dik . Het erotische doe het rustig aan en het komt wel los . Heb respect voor haar . Zij probeert gewoon een centje bij te verdienen en heeft deze weg gekozen . Was dat de beste , ik denk het niet maar als ze over haar schroom en losser overkomt kan dit idd iets worden .

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Some zijn ervaring is eigelijk exact hetzelfde als de mijne. Ik val wel op het wat molligere en ik vond dat ze zeer mooie borsten had, maar daa

Een kleine reactie op onze vriend Some . Ik heb een paar van je recencies gelezen en dat zegt al genoeg voor mij .
Je zegt als je binnenkomt en daar zit een gepensioneerde . Tja dat is de bazin hé . Als je ergens een afspraak maakt en wat je ziet is niet is wat je verwacht . Ga dan huiswaarts ipv te klagen en te zagen . Die andere dame is Sarika zeker niet gepensioneerd , ze is eind 30 jaar , zure mensen zien dit anders natuurlijk .
Wat Summer betreft , ja dat is een debutante en ja ze doen dit voor het geld ja natuurlijk lijkt me logisch .
Ik kan alleen zeggen ik had een fantastische tijd met haar , ok het is geen ervaren persoon . Vies van alles kan ik zeker niet zeggen . Ik denk dat je haar eerst wat op haar gemak moet stellen en dan komt ze los . Bij mij alleszins wel . Natuurlijk als je zo iemand nieuw als een lustobject ziet , zonder respect te hebben en je wil enkel wild te keer gaan met die dikke tieten tja dan weet je wat je krijg hé . Logisch ik zou ook afstandelijk worden .
Als je bij Summer gaat verwacht geen topmassage , ze moet nog leren . Ze is niet mager maar ook niet dik . Het erotische doe het rustig aan en het komt wel los . Heb respect voor haar . Zij probeert gewoon een centje bij te verdienen en heeft deze weg gekozen . Was dat de beste , ik denk het niet maar als ze over haar schroom en losser overkomt kan dit idd iets worden .
Ge moet duidelijk eens leren lezen.

'k Had het over 'ne gepensioneerde' ne vent dus!

Daarbij heeft ze letterlijk gezegd dat ze die job haat en neerkijkt op wie 'erotiek' aanbiedt.

Al uwe zever dat ge hier zit boven te halen slaat nergens op. Lustobject... n' importe quoi.

Het gesprek liep heel gemoedelijk, dat gaf ik ook al aan en ik heb niks respectloos aan haar gevraagd en al zeker niet geëist. Als ge effectief had gelezen was het wel duidelijk dat alles met respect gebeurde en dat ik haar massageskills nog ok vond voor iemand die er eigenlijk (nog) niets van kan.
Ik ga al sinds de begindagen van de Thai salons hier naar die zaken en heb al vanalles meegemaakt. ook dames die aangeven eigenlijk tegen hun goesting te werken maar dan toch nog een minimum van service geven. dan heb ik het nog niet eens over sex.
Nooit heb ik met 1 dame problemen gehad qua onrespectvol behandelen of wat dan ook, ook niet qua looks of hygiëne.

'k Schrijf trouwens enkel over slechte ervaringen op een forum. Als ge over iemand die echt goed is schrijft worden ze binnen de kortste keren overrompeld door onrespectvolle vetzakken.

Maak ervan wat ge wilt. Ge waart er niet bij.
Als't echt steekt moogt ge mij altijd een paar sessies met haar betalen, 'k zal u dan wel weten te zeggen of ze beter wordt.

Kunt ge niet om met andere meningen dan de uwe, is dat vooral uw probleem.

Terug
Bovenaan Onderaan