Recensie Taiwan (Anna). Nu werkzaam Katy Thai Den Haag (Lila Thai Massage) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Djmaster

Newbie
Forumpionier
4
31/07/21
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3368575-tawan#photos
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij anna geweest voor een masage+ extra.

Ken je zeggen wat een geil ding massage was minder ze had meer aandacht voor het exra werk top

Pzc ik gaf aan dat ik zou komen maar ze bleef door gaan lekker haar mond volgespote

En daarna nog diverse standjes mc een topper is ze
 
Ik kom al bij Anna sinds ze nog bij mtt werkte. Is eigenlijk de enigste dvp bij wie ik zo nu en dan terug blijf komen.
Ze masseert lekker en het is altijd heerlijk seks hebben met haar. Ze rijdt me altijd lekker klaar na mij gemasseerd te hebben :)
 
Gisteren bij Anna geweest. Ze had geen goeie bui en was een beetje aan het mopperen. Ik probeerde nog te zinspelen op extra's. Helaas had ze er geen zin in denk ik. Het was wel wederom een heerlijke goede massage . Ging herboren weg.
Deze dame is wat mij betreft 1 van de beste van Den Haag
 
Recent langs gegaan bij Anna @ Lila Thai voor een (standaard) uurtje erotische massage. Ik was al eens eerder langs geweest en hoewel ik haar toen ook al als een tikkeltje afstandelijk / chagerijnig ervaarde, gebeurde er meerdere geile dingetjes die het geheel zeker een bovengemiddeld opwindende massage maakte. Als ik daarover had geschreven dan was dit verhaal heel anders geweest. Deze keer echter kwam niet eens id buurt daarvan; sterker nog het was gewoon een bar slechte ervaring!

Laat ik positief beginnen met te stellen dat als je ietsjes harder masseren en ellebogen werk prefereerd over dat voornamelijk zachte gevrijf; dat ze dat wel best goed doet (je krijgt iig de Thaise feel). Puur de HJ gezien miste ik deze x duidelijk de interactie, afwisseling en 'geile dingetjes' maar ze is duidelijk bedreven in een penis laten klaarkomen, waarbij vooral dat btj spugen erop toch wel opwindend iets is. Maar daar houdt het voor mij helaas ook wel op met positieve kanttekeningen.


Ze was vanaf minuut 1 enorm kil en onvriendelijk; ze zegt zelf niks (terug) en er kan werkelijk geen lachje vanaf. Die paar x dat ze me aankeek (wat pretty much alleen bij binnenkomst en aangeven / aanpakken vd handdoek was) was het met bepaalde blik in der ogen en gelaatstrekken dat mijn hart zachter ging kloppen. Ze is inmiddels wat ouder maar alsnog (in potentie / vergane glorie) misschien wel 1 van de knappere Thaise vrouwen waar ik geweest ben. En ergens vind ik die 'stern look' best wel geil hoor, maar letterlijk de hele tijd de zuurpruim uithangen is een ander verhaal.

Massage techisch opzich okey, maar niks leuks aan omdat ik weinig plezier / genot haal uit een gevoelsmatig ijskoude behandeling. De teasing voor het omdraaien was misschien 10-20 seconden en de b2b ad achterzijde hoogstens het dubbele. Na het omdraaien wel ff lekker b2b (titties) rondom me lul, maar hoger dan dat kwam ze niet (dus niet echt binnen arm bereik). Dit werd gevolgd door een vrij abrupte overgang naar volledig monotoon jerken. Zonder vooraf verder aanraken / opbouwen / opgeilen en (mij bovenal storend) letterlijk zonder daarbij ook maar 1x ff naar me op te kijken.


Na het (behoorlijk snel) klaarkomen was ze overduidelijk niet van plan om de resterende tijd vol te maken met 'na-masseren' of iets van een praatje / leuk / lief / aardig doen. Zat te denken dat dit waarschijnlijk is hoe het voelt om met een milking machine 'interactie' te hebben. Mijn god, hoe ze 'het' ook schoonmaakte achteraf en zelfs voor elkaar kreeg om alle post-cum joy weg te nemen; door gwn niks te zeggen of te doen; afnemen, opstaan, verder met boos kijken en negeren. Je kan je dag niet hebben, moe zijn, whatever, maar veins dan op ze minst enige geilheid / plezier erin?!

Normaal gesproken loop ik een uurtje plus een paar minuutjes later naar buiten; lichamelijk ontspannen, geestelijk ontladen, half zwevend etc. Maar nu voelde ik precies het tegenovergestelde. Toen ik weer in me auto stapte (iets om de hoek) was het precies 50 min later dan dat ik eruit was gestapt. Van die tijd heb ik de laatste 5+ min ofzo notabene maar wat langer gedouched om zo nog enige warmte tijdens mijn bezoek te ervaren...
 
Heb ook zoiets ervaren bij Anna, was vaker bij haar langs geweest in het verleden waar zij nu werkt 1 uurtje incl BJ standaard pakket. Had 1 x wel zin in 2 uurtjes bij haar 200€ kwijt incl alles, massage en bj maar ze zat uit te stellen dus na bijna 2 uur kijk ik haar aan 'why no Sex' ze deed heel raar op eens... zo kende ik haar niet🥴 en dat was gelijk de laatste x dat ik bij ben langs geweest.

Zal wel een slechte dag gehad hebben maar dat zag ik niet aan haar toen ik haar het geld gaf.
 
Inmiddels ben ik een paar keer bij haar geweest. De eerste keer moest ze even ontdooien, maar daarna was de klik er volop. Veel gelachen en het met elkaar bezig zijn was met veel spanning. Ik kan me wel voorstellen dat ze eenkennig is, dus dat moet je treffen.

Massage zelf is niet bijzonder, maar met ze
maakt het ruimschoots goed met de extra's.
 
Los hiervan: de meesten gebruiken hier niet hun volledige naam, jij in bovenstaande wel. Indien het niet jouw eigen volledige naam is: er zijn wel mensen die precies zo heten en Google kan anderen die naar hen zoeken vervolgens naar Girlsreview doorsturen, wat wellicht niet jouw bedoeling is.
Misschien is een kleine naamswijziging naar een 'nickname' beter.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had weer eens zin in een Thaise massage, op basis van de foto's voor Anna gekozen, bij Lila Thai. Vergeleken bij Mystique Thai een wat mindere tent, rommeliger. Ook een tientje goedkoper, maar ja, voor dat geld. Wel goede douche op de kamer overigens.
Anna zag er op de foto's nogal goed gevormd en knap uit. Ze bleek ook echt bijzonder knap te zijn, met een prachtig, slank lichaam. Ik was bij binnenkomst even onder de indruk.
Overigens, knap zegt niet alles over de prestaties, of soms vind ik een minder knappe vrouw eigenlijk aantrekkelijker.
Maar het was allemaal erg naar mijn zin. Ze vroeg wat ik lekker zou vinden, waar ik opgewonden van wordt en maakt het dan naar je zin. Om extra's vroeg ik niet, dus dat weet ik niet. Maar binnen de grenzen was er veel mogelijk. Als standaard extra als het ware heeft ze een soort prostaatmassage, maar dat vond ik minder dus daar hield ze mee op.
Zowel massage als aftrekken was goed.
Ze heeft wel iets hards, het lieve, licht verlegene van de meeste Thaise meisje heeft ze niet. Gezellig kletsen was er ook niet zo bij, maar daar was ik wel blij mee.
 
Recent bij Anna geweest, mooie verschijning. Viel gelijk met de deur in huis en vroeg of ik sex wil of alleen massage. Geen spijt gehad erop in te gaan. Pijpte goed en mocht haar beffen, zelfs een vinger in haar anus vond ze prima, hetgeen ze ook bij mij deed. Ze stelde voor haar de volgende keer anaal te nemen, wel voor wat extra. Haar massage stelde eigenlijk weinig voor. Kan terugkijken op een geslaagde sessie.
 
Recent bij Anna geweest, mooie verschijning. Viel gelijk met de deur in huis en vroeg of ik sex wil of alleen massage. Geen spijt gehad erop in te gaan. Pijpte goed en mocht haar beffen, zelfs een vinger in haar anus vond ze prima, hetgeen ze ook bij mij deed. Ze stelde voor haar de volgende keer anaal te nemen, wel voor wat extra. Haar massage stelde eigenlijk weinig voor. Kan terugkijken op een geslaagde sessie.
En hoeveel heb je voor betaald?
 
Ze lijkt overigens nu Tawan te heten :sneaky:
 
Ze lijkt overigens nu Tawan te heten :sneaky:
In hoeverre zijn de foto's op de website nog recent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan