(Tantra) massage met een big draw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Enjoy0987

Wandelaar
83
14/06/22
25
3
Heeft iemand ervaring met een massage waarbij de dame als mogelijkheid heeft om je een big draw of full body orgasm te geven? Ik zou dit graag een keer willen ervaren. Volgens mij is dit vaak een taoïstische erotische massage of tantra massage. Bij voorkeur in Nederland. Ik kan weinig informatie vinden over dit onderwerp.. Ben benieuwd!
 
iemand anders kan je geen big draw 'geven'. Dat is iets wat je zelf moet doen. Het is een van de weinige dingen waarvan ik de meerwaarde van een amdere persoon niet zie. Maar als je iemand zoekt die ervaring heeft en je kan begeleiden, google dan op 'somatic bodyworker', ipv.de 'klassieke' sekswerkers.
 
iemand anders kan je geen big draw 'geven'. Dat is iets wat je zelf moet doen. Het is een van de weinige dingen waarvan ik de meerwaarde van een amdere persoon niet zie. Maar als je iemand zoekt die ervaring heeft en je kan begeleiden, google dan op 'somatic bodyworker', ipv.de 'klassieke' sekswerkers.
Klopt! Er zijn massages waarbij de masseuse ervaring heeft in de big draw. Vandaar mijn vraag..
 
Heeft iemand ervaring met een massage waarbij de dame als mogelijkheid heeft om je een big draw of full body orgasm te geven? Ik zou dit graag een keer willen ervaren. Volgens mij is dit vaak een taoïstische erotische massage of tantra massage. Bij voorkeur in Nederland. Ik kan weinig informatie vinden over dit onderwerp.. Ben benieuwd!
Kijk eens bij www.bodyconnections.nl

Daar hebben ze "Zintuiglijk Tantra & Tao" massage.

Uit recensies vernam ik dat dit wellicht bij je past.

Zelf heb ik over een week of twee een afspraak staan. Ik zal een stukje schrijven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan