WHEM Massagesalon Eroroma

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janmetdekorte

Newbie
6
30/06/23
5
Ik zou graag eens een erotische massage ervaren. Aangezien ik bang ben voor bekenden in mijn omgeving is mijn oog gevallen op Eroroma in Zwinderen. Is er iemand die aan kan geven of dit een beetje een goed adres is? Veel lees ik er hier niet echt over...
Wie is bijv. bij een keuze aan te bevelen? Is er meer mogelijk dan alleen massage? Ben benieuwd naar reacties. Mag ook DM.
 
Ik zou graag eens een erotische massage ervaren. Aangezien ik bang ben voor bekenden in mijn omgeving is mijn oog gevallen op Eroroma in Zwinderen. Is er iemand die aan kan geven of dit een beetje een goed adres is? Veel lees ik er hier niet echt over...
Wie is bijv. bij een keuze aan te bevelen? Is er meer mogelijk dan alleen massage? Ben benieuwd naar reacties. Mag ook DM.
Als je bang bent om bekenden tegen te komen moet je gewoon nergens heen gaan want jij bent echt niet de enigste die naar de h..r.n gaat.
 
Je wordt toch geschieden van klanten je ziet nooit ander klanten zitten in sommige Massage Salon is intim toegestaan maar niet in all Massage Salon het zal ook wel van Dame afhangen ik wou is enkel Massage een vrouw die zegt dat niet mogelijk was dat altijd met hoogtepunten was
 
Laatst bewerkt:
Wie is bijv. bij een keuze aan te bevelen? Is er meer mogelijk dan alleen massage? Ben benieuwd naar reacties. Mag ook DM.
Ik ken de Toko zelf niet, wil je wel advies geven:
In gelicenseerde massagesalons is gemeenschap niet toegestaan, dus puur alleen massage met manueel HP.
Gebeurd het dan niet ? Vast wel. Maar dat is aan de dame zelf.
Keuzes zijn altijd persoon ;) je zou eens kunnen zoeken op het forum hier of al recensies zijn of wellicht andere etablissementen ook aan te raden zijn.
Zag dat Zwinderen dicht bij de Duitse grens ligt
Wellicht ook eens interessant om daar te kijken.

Edit: zoeken op Eroroma levert me oa deze links op



 
Terug
Bovenaan Onderaan