Tgirl parties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sexbiosoop het GWR (gewoon in Roosendaal) heeft iedere laatste vrijdag van de maand een travestiedag Ben er zelf nog nooit geweest maar volgens hun site is het een van de meest actieve themadagen met behoorlijk wat sex actie. Stellen en travestieten die hun komst minimaal een dag van te voren aankondigen hebben gratis toegang. Normale entree is meen ik 20,00.
 
Sexbiosoop het GWR (gewoon in Roosendaal) heeft iedere laatste vrijdag van de maand een travestiedag Ben er zelf nog nooit geweest maar volgens hun site is het een van de meest actieve themadagen met behoorlijk wat sex actie. Stellen en travestieten die hun komst minimaal een dag van te voren aankondigen hebben gratis toegang. Normale entree is meen ik 20,00.​

Links aub ?
 
Laatst was ik nog eens naar de T-girl en Bi party in club goesting.
Er hadden enkele travjes aangekondigd te zullen aanwezig zijn.
Uiteindelijk was er de "huistrav" Chica. Een totale afknapper. Dit is gewoon een Aalsterse "voil" jannet. Ongeschoren overal. En vooral constant aan het kwebbelen. Ook in de actie ruimtes.
Voor de rest nog drie trav's gezien. Twee daarvan ook allesbehalve aantrekkelijk. Eentje, Sensuela( een hele reus…) was aangekondigd vanaf 14.00 en was zich al terug aan het kleden om huiswaarts te gaan om 14.15.
Verder was er nog een koppel waarvan de dame gedrogeerd leek en de vent alles vastgreep en neukte wat er beschikbaar was( mannenkonten en piemels maw).
Kort samengevat: voor mij hoeft deze party niet meer.
Tip voor Trav Petra: als je nog eens komt, blijf dan uit de buurt van kwebbel Chica. Die zorgt ervoor dat de "goesting" in de gelijknamige club snel over is😀

Indien iemand tips heeft voor echt goeie travparties mag je zeker altijd laten weten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan