Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt wel echt het idee dat je op vakantie bent!
Dat gevoel heb je inderdaad meer in Phuket dan in Pattaya.
In Pattaya heb je veel meer het gevoel dat je in een stad bent, vaak is lopend van de ene plek naar de andere plek niet te doen. In Phuket is het hele uitgaansgebeuren rond Bangla road gecontreerd en allemaal goed te doen te voet.
Ook heb je in Phuket over het algemeen een wat jonger publiek.
Phuket doe je als neuken een bijzaak is zou ik zeggen ;)
Er lopen in Phuket (Patong) nog steeds duizenden meiden rond, als je wilt neuken.

Anders zal je eens op Youtube moeten kijken, daar zijn van beide plaatsen genoeg filmpjes te zien om een indruk te krijgen.

Laatst bewerkt:
Als ik zou zeggen: ik ga naar bangkok phuket en Pattaya en mensen die ik ken horen daarvan en gaan googlen bijvoorbeeld. Dat vind ik kut als mensen denken dat ik alleen voor sextoerisme naar Thailand ga.

Wel is het zo dat het tegen mijn gevoel in gaat om Pattaya over te slaan.
Ik ben begin 30 maar ga al wel een jaar of 10 naar Thailand en vooral Pattaya dus je verhaal komt me heel bekend voor.

Ik combineer Pattaya altijd met BKK en een eiland. Maar je hoeft natuurlijk ook niet te zeggen dat je in Pattaya bent geweest. Dat doe ik ook nooit. Ik neem veel foto's en video's op de dagen dat ik in BKK, Samui, Phuket of Koh Tao ben en die verdeel ik tijdens mijn vakantie evenredig op social media. Want ook ik heb dat stigma liever (nog) niet, dat zal vast wel met de jaren komen zoals enkele anderen hier al aangaven.

12 dagen is idd kort maar 3 bestemmingen kan wel. Maar dan zou ik wel altijd Pattaya erin houden omdat dat slechts een taxirit is van kleine 2 uur vanaf BKK centrum. Dan kun je 2 dagen BKK doen, taxi naar Pattaya voor 4 dagen en vliegtuig vanuit U-Tapao naar Samui/Phuket (1u vliegen) voor een dag of 5 voor het echte eiland leven. En vanuit daar weer naar BKK vliegen op dag 11.

Patong (Phuket) heeft overigens met Illuzion een discotheek die #9 ranked vd wereld is, zeker een aanrader voor jouw leeftijd. En daar kun je dames oppikken, PLUS je vrienden hebben dat niet in de 'gaten' vanwege de status/bekendheid van zo'n grote club ;)

Verder zijn er eindeloos gave beach clubs op Phuket, kun je er goed duiken/snorkelen, heb je zo een dagtrip gemaakt naar Phi Phi of een waterpretpark. Als je voor de directe betaalde seks op Phuket gaat, besef je dan wel dat je bijna Europese prijzen betaald. Dan is Pattaya over het algemeen stuk goedkoper, en daar zijn ook echt heel veel toppers te vinden.

Wanneer je echt uit interesse naar Thailand gaat heb je natuurlijk niks te zoeken in plaatsen als Pattaya en Phuket. Bezoek dan de plaatsen die wat betekend hebben in de geschiedenis van het land. Dan kun je beginnen in het dorpje Bangkok. Vroeger was Bangkok inderdaad niet meer dan een klein dorpje. Letterlijk dorp van de wilde pruim. Bang betekent huis of dorp in het Thai en kok is een pruim die in het wild groeit.
Vanuit Nederlandse kijk moet je natuurlijk ook naar Kanchanburi omdat daar veel Nederlanders zijn gestorven bij de aanleg van de Burma spoorlijn.
Vanuit Thaise geschiedenis kunnen dan Sukhothai en Ayuttaya natuurlijk niet overgeslagen worden omdat dit de oude hoofdsteden zijn.
Ik denk dat dan je 12 dagen gevuld zijn en je thuis kunt zeggen dat je in Thailand bent geweest.

Wanneer je echt uit interesse naar Thailand gaat heb je natuurlijk niks te zoeken in plaatsen als Pattaya en Phuket. Bezoek dan de plaatsen die wat betekent hebben in de geschiedenis van het land. Dan kun je beginnen in het dorpje Bangkok. Vroeger was Bangkok inderdaad niet meer dan een klein dorpje. Letterlijk dorp van de wilde pruim. Bang betekent huis of dorp in het Thai en kok is een pruim die in het wild groeit.
Vanuit Nederlandse kijk moet je natuurlijk ook naar Kanchanburi omdat daar veel Nederlanders zijn gestorven bij de aanleg van de Burma spoorlijn.
Vanuit Thaise geschiedenis kunnen dan Sukhothai en Ayuttaya natuurlijk niet overgeslagen worden omdat dit de oude hoofdsteden zijn.
Ik denk dat dan je 12 dagen gevuld zijn en je thuis kunt zeggen dat je in Thailand bent geweest.
Je kan toch combineren. Overdag geschiedenis en cultuur, s nachts wilde sex met een bardame.

Terug
Bovenaan Onderaan