Reisverslag Thailand november/december 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Next stop: Bunny. Al was dat eigenlijk alleen maar omdat JW naar het toilet moest voor nummer 2 en we dachten dat het toilet wel schoon zou zijn. Dat was die wel, maar geen toiletpapier maakt van nummer 2 wel een uitdaging.
Het is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.

Het is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.
Google even ; kan je vrij simpel in Nederland ook in het circuit laten aanleggen!

Begrijp ik nu goed Meneer Schipper dat u met uw natte gat uw broek weer optrekt? haha, grapje hoor.

Ik ben uiteraard op de hoogte van het bestaan van de 'bumgun' maar ook ik sla over als er geen toiletpapier is om mijn gat droog te vegen.

Nu inmiddels al een paar dagen in Pattay, laten we stellen dat het hier toch anders is dan Patong :)

Ik wacht nu op freelancer van TF.. Als de foto's kloppen en ze ook daadwerklijk voor de deur staat, kunnen we spreken van een goede visuele start.

Nu terug naar dag 5 van de trip..

Dag 5, zaterdag 29-11

De wekker gaat wat vroeg, maar een vooraf aangekondigde vertraging van Vietjet air geeft wat lucht. Rond 12.0uur naar BKK airport. Galleria 10 is mij wederom goed bevallen. De link via de acherkant met Benjakkiti park bevalt met wel en ook de rust van de soi zelf ook. JW is minder enthousiast.

De vlucht is verder goed en we zijn iets voor 19uur in Patong. Omdat ik weiger om 150euro per nacht te betalen voor een kamer die ik eerder voor 50euro had, kies ik niet voor Bloc of Clover ((ligging beachroad, 2 minuten van Bangla) maar voor Mirage Express aan 3rd road. Via Soi Sansabai ben je dan in 7 minuten alsnog op Banga road maar dan aan de kant 2 nd road. In het verleden zou ik dat al te lang vinden, in mijn huidige fitte status vind ik het juist geweldig. JW zit overigens in een ander hotel, deze was op Soi Sansabai (die overigens ook druk zat is)

Ik heb vandaag te weinig gelopen (zit in mijn hoofd) dus kleed mii snel om in ieder gevall een kilometer of 5 op de teller te zetten. Dat lukt ruim met 8.. Het weer zit wel mee, het is inmiddels al droog voor een paar dagen op Phuket en er staat een heerlijk briesje.

Rond half 10 zijn we klaar voor Bangla!

Direct naar X20 waar ik mijn vorige trip Oil heb ontmoet en uiteindelijk seks met haar gehad in de karaoke room. Oil is blij me te zien, dat snap ik wel, want ik ben niet bepaald slecht voor haar. Ze weet de weg naar Junior direct te vinden. Ze geeft aan zich te herinneren dat we toen zelfs op in de gogo best ver gingen. Dat klopt, uiteindelijk haalt ze er nog een vriendinnetje bij die dezelfde werkwijze hebben. Junior van Samui lief aaien.. Ik aai hun beiden ook, maar beiden krijgen ook gewoon een vingertje te verwerken. Even voor de duidelijkheid, het is (vaak) niet zo dat ik de dames echt snoeihard en diep aan het vingeren ben. Meestal gewoon over de lipjes wrijven, checken of het wat warm en vochtig is of wordt en dan gewoon even er met de vinger in. Soms (heel) kort, soms als je merkt dat er geen enkele weerstand voelt even wat langer (denk 20 sec)

Omdat ook JW zich vermaakt met een dame (waar hij zeker over gaat schrijven) lopen we snell naar iets van 8K. Niet iedereen zal het er over eens zijn, maar money well spent. (ik spreek hier ook namens JW)

Wat mij opvalt trouwens is dat Oil totaal niet claimt. Iedere dame die erbij komt zitten mag worden gezoend of mag met Junior spelen. Dat maak je niet vaak mee. Eigenlijk heb ik er een vrouwelijke wingman bij. Alleen deze is beduidend duurder in het onderhoud haha

Ik heb geen idee van tijd maar op enig moment komen we in Harem a gogo terecht. Nog steeds de beste gogo van Phuket. Maar wederom met wat eigenaardigheden. Je moet hier haast smeken om een bin neer te kunnen zetten. Dan moet er een manager bijkomen, vragen ze of je cash of card betaald. Verder mag je niet zomaar op de banken aan de zijkant gaan zitten, dat moet aangeboden worden. De banken in het midden zijn sowieso een no go, die zijn voor de flessen openers. Dat doen JW en ik zelden. Ik wil 'buy by the glass' drinken.

Ondanks dat Minnii er is ((mijn droomvrouw) valt het tegen in Harem. Minnii meldt dat ze er morgen niet is en daarom nu wat extra drankjes van mij wil ontvangen. Dat gaat niet door, wel besluit ik dat ze straks laat nog een berichtje van mij krijgt of er een 'overdag' mogelijkheid is.

Op naar Strippers, ook deze hoort gelijk aan Harem bij de Suzie Wong group. Niveau van de dames is dan ook best OK. Mijn vorige trip deze gogo ontdekt met @Hadrianus op mijn laatste avond en was boos op mezelf dat ik niet eerder een check had gedaan. Deze keer was het toch wat mat allemaal. Het blijft altijd een moment opname.

Ook nog even Suzie Wong (die achterin rechts) bezocht. Die gogo is zo klein dat er al snel een sfeertje ontstaat, maar de plek waar je zit is zeer bepalend. We kregen helaas een slechte plek met gevolg dat we hier niet los kwamen. Wel kwam er een bekende hostess langs. Best raar, in maart herkende ze mij niet en nu weer wel. Ze wees mij erop dat ik haar toen had gezoend. Ik kaatste terug "but i also play your pussy, wat ook echt zo was.. Ze was direct weer weg. Prima, ik lig er niet wakker van.

Het zal inmiddels 2uur zijn geweest, op naar Richy bar.

Op de route ernaar toe (soi seadragon dus) zie ik 2 jonge knappe meiden zitten, precies tussen 2 barretjes in. Omdat ik er vanuit ga dat ze bij 1 van de barren werkt stel ik de vraag bij welke bar ik voor hen beiden een drankje kan bestellen. De ene kijkt met echt super vuil aan zegt de epische woorden: not all girls here are prostitutes. Ik ben even 'lost of words' en bedacht later dat ik had moeten zeggen 'well if you dress like one'

Misschien maar goed dat ik die gevatheid niet had op dat moment. De andere keek mij trouwens helemaal niet zo vuil aan. Die zag welllicht financiële mogelijkheden, die er zeker ook waren.

In Richy bar die ik mijn vorige trip nog had genegeerd was het in de eerst minuten wat tam, maar na verloop van tijd stonden er gewoon weer een flink aantal dames om ons heen. Layla van mijn trip van augustus 2024 zag mij nu weer staan. Maar ze was kansloos, niet omdat ze zichtbaar 5 kilo was aangekomen, maar veel meer omdat ik haar niet vertrouw. De seks was toen ook niet goed. Ze geeft nog aan dat ze ergens volgende week een paar dagen in BKK is.. Ze stelt voor om daar te meeten. Ik geloof er niets van, mogelijk zou ik er ook niet eens op ingaan.

Uiteindelijk bouwen we een rekening van iets van 4k, deze lijkt vrij realistisch. Mede afgedwongen door een stafflid die ik daar al langer ken en boos was op haar collega's dat ik mijn vorige trip Richy door gedoe en gezeik ben gaan negeren.

Eindigen in X20!

En hoe? Oil was blij me terug te zien. We gingen een stapje verder, nu met 3 meiden, die ieder gelijktijdig Junior onder handen namen. Vooral de dame links (niet Oil) wist precies wat ze aan het doen was. Het werd bijna copy/paste Rainbow maart 2025.

Met alle drie de tong erin en gaan. We hebben hier zomaar te maken met best wel een goede Patong night.

Rond 4uur gaan de lichten aan. Geen vragen om alsnog een barfine te krijgen, geen druk, geen gezelligheid. Wel weer iets van 6k lichter, geen moeite mee.

Voor ik deze dag/avond/nacht afsluit nog even een eigenaardigheid van X20. Ze hebben gewoon mannen op het podium staan. Die vervolgens best wel hitsig met dames staan te dansen. Nog nooit gezien in een gogo. Volgens 1 van de meiden is dat omdat er steeds meer stelletjes aan gogo bezoek doen. Ik zie er geen trend in, maar de manager van X20 blijkbaar wel. Ik vind het onhandig overkomen, het maakt mij ook niet jaloers (ze zien er superstrak uit) maar het is niet logisch volgens de Samui standaard.

Genoeg over deze dag, na het halen van een klein kebabje zoek ik mijn bed op in Mirage.

Oh ja, we hebben natuurlijk op deze dag ook Max nog even gekeken. Maar speciaal voor @bosspitsmuis geen extra nieuws daarover. Die volgt in dag 6 haha!

Dag 4, vrijdag 28-11
Terug bij het hotel aan het zwembad ben ik weer herenigd met JW. We nemen het onverwachte besluit om niet eerst naar Pattaya te gaan, maar naar Phuket. Ja, beste lezers het staat er echt. JW zou absoluut nooit meer naar Phuket was zijn duidelijke stelling. Daar gaan zijn principes haha.
Haha inderdaad na onze laatste keer samen naar Phuket vond ik het wel mooi geweest. Phuket zelf vind ik sowieso zwaar overrated! Te toeristisch en daardoor echt veel te druk! De echt goede gogo's zijn er maar heel weinig van en de prijzen liggen er overdreven hoog. 5000+2000 (dame+barfine) zijn hier niet ongewoon.
Maar uiteindelijk is het de bereidwilligheid van de dame die mij het meeste irriteert. In 2021, vlak na Corona, moesten de bars weer gevuld worden met dames. Veel hiervan vonden het prima om geld te verdienen met drankjes maar van enige horizontale activiteiten was dan weinig spraken. Op zich niet erg maar vaak zeiden ze dit niet. Heel de avond leuk doen en van alles voorhouden en dan opeens zijn ze ongesteld of een andere reden. Hier komt dan bij ons ook de uitspraak: een phuktje krijgen. Vandaan.
Maar eigenlijk gebeurde dit in Pattaya ook, toentertijd. Mijn laatste trips gaf Bangkok altijd de meeste zekerheid. Maar inmiddels kan ik vertellen dat het evenwicht behoorlijk hersteld is.
Phuket is echter nog steeds overrated en eigenlijk gewoon te duur. Maar ik zal er zeker nog eens terug komen.

JW vindt zijn soulmate Aubon weer in Baccara. Ik zie aan alles dat ze hem absoluut zeer OK vindt. Natuurlijk besluit hij haar te barfinen.
Aubon ken ik inmiddels alweer 2 trips. We hebben overduidelijk een goede klik en dat zorgt voor goede avonden. Dit is dan ook de de 2e andere dame die mijn insta heeft gehaald. Ook al was ze daar afgelopen jaar behoorlijk rustig op. Ze blijkt 4 verschillende te hebben. Ik ben inmiddels toegevoegd op een andere en daar bijna de enige Farang.
Op de laatste trip heeft ze mij mee genomen naar een thais restaurant met live muziek waar later nog gedanst werd. Ze kan alleen slecht tegen drank, ze nam mij toen mee naar haar eigen condo maar kan zich daar niks meer van herinneren. Ze zegt zelf dat ze nooit customers meeneemt. Dus toen ik haar condo beschreef was ze dan ook wel verbaasd. Zoals je begrijpt is er dezelfde avond niks meer gebeurd. Ik heb haar met moeite op bed gekregen en haar daar met wat bahtjes achter gelaten. Eigenlijk deed ze (onbewust) een phuketje op mij. Maar was wel een mooie avond en een mooie ervaring rijker.

Dag 5, zaterdag 29-11
Rond half 10 zijn we klaar voor Bangla!
Direct naar X20 waar ik mijn vorige trip Oil heb ontmoet en uiteindelijk seks met haar gehad in de karaoke room
………
Omdat ook JW zich vermaakt met een dame (waar hij zeker over gaat schrijven) lopen we snel naar iets van 8K. Niet iedereen zal het er over eens zijn, maar money well spent. (ik
spreek hier ook namens JW)
Daar ga ik zeker wat over schrijven.
Het geld wordt zeker goed besteed. Althans we hebben wel een groot verschil. Ik kies bewuster wie er mee drinkt. Samui krijgt het altijd weer voor elkaar om meerdere drankjes weg te geven aan bijvoorbeeld een servicelady. Iemand die voor mij weinig toevoegt aan de totale beleving. Dit is al jaren een discussie tussen ons. 😉 De eer van deze rekening gaat dan ook voor een groot deel naar Samui zelf.
Maar terug naar de dame. Mijn dame voor dat moment. Nam genaamd. Iets wat minder uitbundige dame dan de dames van Samui. Gewoon in een jurkje en niet in uniform. De tongzoen kwam vanzelf en die was goed. Daarnaast moest ze even spieken wat er naast gebeurde, maar ze leerde snel. Ook haar hand zat al snel in mijn broek. Overigens wel gewoon een spijkerbroek. Dus dat kost allemaal wat meer moeite. Als beloning kreeg ze een vingertje terug. Wat ze gewillig toe liet.
Nam was zeker barfine materiaal. Maar jah de avond was nog jong en er is nou eenmaal meer te doen. Maar die maak ik later goed met haar.

Nam was zeker barfine materiaal. Maar jah de avond was nog jong en er is nou eenmaal meer te doen. Maar die maak ik later goed met haar.

Eindig je hier nu met een heel bewuste cliffhanger joh?

Ik herken wat je schrijft dat ik in al mijn enthousiasme en mijn 'jai dee' zijn soms doorschiet en dan wat drankjes teveel uitdeel. Ik zal het niet meer doen, ehhhh, ik zal er beter op letten. Maar of dat gaat lukken?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan