Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.Next stop: Bunny. Al was dat eigenlijk alleen maar omdat JW naar het toilet moest voor nummer 2 en we dachten dat het toilet wel schoon zou zijn. Dat was die wel, maar geen toiletpapier maakt van nummer 2 wel een uitdaging.
Google even ; kan je vrij simpel in Nederland ook in het circuit laten aanleggen!Het is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.
Begrijp ik nu goed Meneer Schipper dat u met uw natte gat uw broek weer optrekt? haha, grapje hoor.Het is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.
Haha inderdaad na onze laatste keer samen naar Phuket vond ik het wel mooi geweest. Phuket zelf vind ik sowieso zwaar overrated! Te toeristisch en daardoor echt veel te druk! De echt goede gogo's zijn er maar heel weinig van en de prijzen liggen er overdreven hoog. 5000+2000 (dame+barfine) zijn hier niet ongewoon.Dag 4, vrijdag 28-11
Terug bij het hotel aan het zwembad ben ik weer herenigd met JW. We nemen het onverwachte besluit om niet eerst naar Pattaya te gaan, maar naar Phuket. Ja, beste lezers het staat er echt. JW zou absoluut nooit meer naar Phuket was zijn duidelijke stelling. Daar gaan zijn principes haha.
Aubon ken ik inmiddels alweer 2 trips. We hebben overduidelijk een goede klik en dat zorgt voor goede avonden. Dit is dan ook de de 2e andere dame die mijn insta heeft gehaald. Ook al was ze daar afgelopen jaar behoorlijk rustig op. Ze blijkt 4 verschillende te hebben. Ik ben inmiddels toegevoegd op een andere en daar bijna de enige Farang.JW vindt zijn soulmate Aubon weer in Baccara. Ik zie aan alles dat ze hem absoluut zeer OK vindt. Natuurlijk besluit hij haar te barfinen.
Daar ga ik zeker wat over schrijven.Dag 5, zaterdag 29-11
Rond half 10 zijn we klaar voor Bangla!
Direct naar X20 waar ik mijn vorige trip Oil heb ontmoet en uiteindelijk seks met haar gehad in de karaoke room
………
Omdat ook JW zich vermaakt met een dame (waar hij zeker over gaat schrijven) lopen we snel naar iets van 8K. Niet iedereen zal het er over eens zijn, maar money well spent. (ik
spreek hier ook namens JW)
Nam was zeker barfine materiaal. Maar jah de avond was nog jong en er is nou eenmaal meer te doen. Maar die maak ik later goed met haar.
oftewel weer een natte broek gehaald?En hoe? Oil was blij me terug te zien. We gingen een stapje verder, nu met 3 meiden, die ieder gelijktijdig Junior onder handen namen. Vooral de dame links (niet Oil) wist precies wat ze aan het doen was. Het werd bijna copy/paste Rainbow maart 2025.
Met alle drie de tong erin en gaan. We hebben hier zomaar te maken met best wel een goede Patong night.
heerlijk zulke principiële mensen!Phuket is echter nog steeds overrated en eigenlijk gewoon te duur. Maar ik zal er zeker nog eens terug komen.
Ik heb het inderdaad wel drukkker gezien. Al was WS gisteren rond half 11 behoorlijk vol (op straat dan)kan niet over Walking Street spreken, maar Pattaya is niet overdreven druk...
Het was gisteren natuurlijk ook in Thailand een vrijdagavond dat heeft overal ter wereld invloed op hoe druk het is in grote uitgaansgebiedenIk heb het inderdaad wel drukkker gezien. Al was WS gisteren rond half 11 behoorlijk vol (op straat dan)
Hier dag 6, zondag 30-11.
Daarna nog terug en ook nu weer 9km te pakken. Gaat prima zo. Ik was laat thuis en eet onderweg een klein hapje. Daar JW meldt dat hij een date met een Braziliaanse dame te pakken heeft. Ik ben hem dus tot ca de F1 race kwijt. Hij gaat er vast zelf even over schrijven. Zo niet, dan doe ik het![]()
Rustig aan! Ik zal zeker wat vertellen over deze Braziliaanse. Mijn voorkeur gaat eigenlijk helemaal niet zo uit naar Aziatische dames. Ik kom vooral naar Thailand omdat het entertainment erg goed is. Ik heb in meerdere landen (strip)clubs en alles bezocht maar nog niks gevonden wat een gogo in Thailand overtreft. Uiteraard zijn tips welkom!!Wat zijn jullie voor kerels zeg.. de een gaat voor autootjes een hele alinea verknallen, de ander vertelt niets over Braziliaanse ballen (al dan niet me upgrade)![]()
Dat klopt! Terwijl we bij Punpui bar zitten komt er vanuit het niks een dame rechtvoor mij zitten. Met een grote glimlach! Vervolgens blijft ze mij maar aakijken en zegt niks.We starten bij Love Pumpui bar. Ik zie een leukkie op het podium (het is een soort open beer/gogobar)
……
JW is dan overigens niet mee naar X20 gegaan. Hij zal later aanschuiven.
Ook ik liet de dame achter, maar morgen komt ze echt aan de beurt.JW komt er bij. We hebben een afspraak met elkaar gemaakt als 1 van ons echt weg wil.. we dan 1 van ons de 'slechte jongen' moet gaan uithangen.
….
Ik vroeg dus aan JW om de bad guy uit te hangen en zogenaamd weg te willen.
Klinkt goed, ik ben ook fan van de donkere chocolade. Had je haar online gevonden?Rustig aan! Ik zal zeker wat vertellen over deze Braziliaanse. Mijn voorkeur gaat eigenlijk helemaal niet zo uit naar Aziatische dames. Ik kom vooral naar Thailand omdat het entertainment erg goed is. Ik heb in meerdere landen (strip)clubs en alles bezocht maar nog niks gevonden wat een gogo in Thailand overtreft. Uiteraard zijn tips welkom!!
Daarom ook hier kijk ik wat er nog meer te doen is. Mijn voorkeur gaat dan vaak naar (oost) Europees. Maar ook de rest van de wereld is interessant. Zo kwam ik uit bij deze braziliaanse. Een leuke 25 jarige op die al 8 maanden op reis is. Leeft van online inkomsten. Maar kon nog wel wat eurotjes gebruiken, aangezien ze volgend jaar in Europa is. Dit sponsor ik dan ook graag.
Voor 300 euro hadden we dan ook een deal. Voor dat geld is het niet even een snel bezoek op de kamer. (ik hoor jullie reacties al) Afgesproken in een rooftop bar, vlak voor zonsondergang kwam ze er dan ook aanlopen in een mooie lange jurk. Waar haar ballen (jaja met een upgrade) netjes in uitkwam. Of eigenlijk al half uithingen. Mijn uitzicht was dus prima. Op de ondergaande zon!
Gezellig samen wat gegeten toen hand in hand naar mijn hotel. Waar ook zij gewoon haar ID moest laten zien. Op de kamer nam ze alle tijd en heeft ze prima voor mij gezorgd. Al met al een goede date!
Idd 2 jaar terug ben naar colombia geweest daar zijn veel mogelijkheden helft zijn kwa geld van pattaya maar je kan ver van vrije bewegen en veel opletten vooral avonds/nachts dat maakt pattaya topKlinkt goed, ik ben ook fan van de donkere chocolade. Had je haar online gevonden?
Er zijn zeker plekken waar er meer vrouwen te vinden zijn voor een vingertje, alleen het vermaak er omheen is volgens mij nergens zo als in Pats. Er schijnen wel clubs her en der op de wereld te zijn, maar dat is voor de happy few.
10.000 baht, 8000 baht for Long Time, veel en veel te veel.We staan aan de vooravond van onze laatste nacht in Pattaya.
Morgen gaan we voor 3 dagen /nachten naar Phnom Penh.. Dan nog 4 dagen/nachten BKK.
Het gaat razendsnel en ik loop behoorlijk achter met schrijven.
Hier dag 6, zondag 30-11.
Ik word goed wakker rond 11uur. Ik dacht dat het veel later zou zijn.. Toch draai ik me nog even om, ondanks de harde en slechte staat van het bed. Om half 2 ga ik even een stukje wandelen. Maar waarheen. Ik doe eerst even Coffee club voor een kleine bite en een heerlijke koffie. Dan naar Kalim bay gelopen.
Tijdens mijn wandeling contact met Minnii over of ze vandaag voor een paar uurtjes voor seks incl. eetdate beschikbaar is. Het is weer gedoe, ik ben niet verrast.
Ik vraag om een voorstel. Ze gooit 10k in de groep.. Ik kaats met 8k (ja, jullie lezen het goed) maar we komen er niet uit. Hoe dan ook verplaats ik de eventuele deal naar morgen overdag. Maar ook die komt niet van de grond. Ik had er voor die ene keer wel weer eens willen doen. Ondanks dat ze al op mijn lijstje staat (juli 2022 meen ik)
Dan maar niet!
Ik heb een zwak voor Kalim bay. In 2021 daar van een huidig GR lid zijn 3 kamer appartement voor een vriendenprijs mogen huren samen met JW. Dat was echt top. Ik moet nog vaak denken aan die trip. We hadden Thailand, maar met name Phuket voor ons zelf. Dat is wel even anders nu.
Dat GR lid maar even berichtje gestuurd met de vraag of er tijd voor een bakkie was. Die was er en even een paar uurtjes over de aardigheden en eigenaardigheden van Thailand gesproken. Leuk!
Daarna nog terug en ook nu weer 9km te pakken. Gaat prima zo. Ik was laat thuis en eet onderweg een klein hapje. Daar JW meldt dat hij een date met een Braziliaanse dame te pakken heeft. Ik ben hem dus tot ca de F1 race kwijt. Hij gaat er vast zelf even over schrijven. Zo niet, dan doe ik het
Ik doe een massage op Samnsabai, uiteraard zonder extra's, ik ben geen liefhebber. Ik ben 100% beter dan een ander om aan mijn piemel te trekken.
Rond 22uur keer JW weder.. Hij heeft het naar de zin gehad, daar zal ik het bij laten.
We zoeken naar bar waar niet alleen de race opstaat, maar ook met sound. Dat viel nog niet mee, maar ergens best wel achteraf kwamen we bij de Expat bar uit. We waren op enig moment de enige die aan het kijken (en luisteren) waren. We zien Max door een sublieme strategie de race onverwacht, doch zeer terecht, winnen. Op naar de final decider in Abu Dhabi volgende week.
Omdat het dan al bijna 1uur in de nacht is direct de pleiterik gemaakt. We starten bij Love Pumpui bar. Ik zie een leukkie op het podium (het is een soort open beer/gogobar) Ik wenk dat ze een drankje kan komen halen. Dat gebeurt uiteindelijk niet, want de dame in kwestie dacht dat ze beter naar een andere gast kon gaan. Ze meldt het wel even netjes.
Ik zie dat ze een verkeerde keuze maakt als het gaat om beschikbare bahtjes, maar ieder heeft recht op zijn eigen fouten denk ik dan maar. Iets later komt ze alsnog bij mij. Dat is niet zo best voor haar, al knopen we nog wel even een gesprek aan. Omdat ze denkt dat ze toch beet heeft, geeft ze mij haar pakje sigaretten. Ik mag er op passen als ze straks na haar dance shift weer terug komt.. Ik wacht het niet af, drink mijn drankje op en op naar X20, de gogo achter Love Pumpui, waar het gisteren bepaald niet tam was.
Van Oil weet ik dat ze er niet is.. Haar 10 dagen contract is afgelopen en er zijn er maar weinig die dan direct een nieuwe 10 dagen starten. Oil dus ook niet.
JW is dan overigens niet mee naar X20 gegaan. Hij zal later aanschuiven.
Al snel een herhaling van gisteren.. De vriendin van Oil neemt het moeiteloos over. Er komt er vervolgens nog 1 bij. Het ging allemaal vrij snel maar ergens word ik ca 15 seconden gepijpt door deze nieuwe dame. De vriendin van Oil moet er erg om lachen maar doet niet mee. Best jammer, maar ik tel mijn zegeningen.
JW komt er bij. We hebben een afspraak met elkaar gemaakt als 1 van ons echt weg wil.. we dan 1 van ons de 'slechte jongen' moet gaan uithangen. Hoewel de pijpbeurt en alles wat er nog gebeurde natuurlijk prima was, was ik er op enig moment wel klaar mee. Ik vroeg dus aan JW om de bad guy uit te hangen en zogenaamd weg te willen. Ik nam afscheid van de 2 fijne dames met de belofte om morgen (mogelijk nog vanavond) terug te komen. Ze lachten lief naar Samui. Altijd fijn.
Dan maar naar Harem. Het is een beetje mis daar vandaag. Natuurlijk mis ik het 'geweld' van Minnii, maar los van haar afwezigheid, het gaat niet echt los. Het is overigens dan al bijna 4 uur, dus nabij sluitingstijd.
We struinen Bangla nog even af, maar er is niet echt iets van onze gading. Het is ook niet echt ons ding om iets op straat op te pikken. Misschien toch eens een keer doen.
We maken vervolgens een verrassende keuze: we gaan naar Illuzion. Ik vind het echt een ballentent eigenlijk, maar vooruit maar. We komen aan in een erg lege Illuzion. Het is dan ook al iets voor 5-en. Binnen 5 minuten gaan de lichten aan en worden we de tent uit verdreven via de zij in/uitgang. Daar zat een gedachte achter want ze hebben nog een andere ''room' genaamd Empire en daar moet je dan doorheen. Daar staat de boel well behoorlijk aan, sterker nog het is kneitertje druk. Maar wel met de verkeerde clientèle in mijn ogen. Ik zie wel een heerlijk schepsel naast me staan in de rij naar Empire, We knikkken naar elkaar. Later zou ikk haar weer zien en trek ik de stoute schoenen aan. Ik spreek haar aan, we hebben het al heel snel over wat de kosten zijn. Zr start met 8k, serieus! Ik doe geen tegenbod, het heeft geen zin.
Wat was het weer een dag zeg.
2 aanbiedingen gehad vandaag, 1 van 10K en 1 van 8K, waar gaat het heen in deze wereld haha?
We liggen laat in bed. Toch naar de zin gehad.
Morgen alweer onze laatste Patong day and night.
Wat houd de LT dan juist in, van welk uur tot welk uur bv?10.000 baht, 8000 baht for Long Time, veel en veel te veel.
Waarom trouwens niet terug naar dat appartement?