Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.Next stop: Bunny. Al was dat eigenlijk alleen maar omdat JW naar het toilet moest voor nummer 2 en we dachten dat het toilet wel schoon zou zijn. Dat was die wel, maar geen toiletpapier maakt van nummer 2 wel een uitdaging.
Google even ; kan je vrij simpel in Nederland ook in het circuit laten aanleggen!Het is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.
Begrijp ik nu goed Meneer Schipper dat u met uw natte gat uw broek weer optrekt? haha, grapje hoor.Het is even wennen maar overal in Azie (en midden oosten) hangt zo'n waterslang naast het toilet. Als je daar eenmaal aan gewend bent wil je thuis zo'n ding ook. Naast wennen ook even oefenen maar ik raak geen toiletpapier meer aan als ik in Azië ben.
Haha inderdaad na onze laatste keer samen naar Phuket vond ik het wel mooi geweest. Phuket zelf vind ik sowieso zwaar overrated! Te toeristisch en daardoor echt veel te druk! De echt goede gogo's zijn er maar heel weinig van en de prijzen liggen er overdreven hoog. 5000+2000 (dame+barfine) zijn hier niet ongewoon.Dag 4, vrijdag 28-11
Terug bij het hotel aan het zwembad ben ik weer herenigd met JW. We nemen het onverwachte besluit om niet eerst naar Pattaya te gaan, maar naar Phuket. Ja, beste lezers het staat er echt. JW zou absoluut nooit meer naar Phuket was zijn duidelijke stelling. Daar gaan zijn principes haha.
Aubon ken ik inmiddels alweer 2 trips. We hebben overduidelijk een goede klik en dat zorgt voor goede avonden. Dit is dan ook de de 2e andere dame die mijn insta heeft gehaald. Ook al was ze daar afgelopen jaar behoorlijk rustig op. Ze blijkt 4 verschillende te hebben. Ik ben inmiddels toegevoegd op een andere en daar bijna de enige Farang.JW vindt zijn soulmate Aubon weer in Baccara. Ik zie aan alles dat ze hem absoluut zeer OK vindt. Natuurlijk besluit hij haar te barfinen.
Daar ga ik zeker wat over schrijven.Dag 5, zaterdag 29-11
Rond half 10 zijn we klaar voor Bangla!
Direct naar X20 waar ik mijn vorige trip Oil heb ontmoet en uiteindelijk seks met haar gehad in de karaoke room
………
Omdat ook JW zich vermaakt met een dame (waar hij zeker over gaat schrijven) lopen we snel naar iets van 8K. Niet iedereen zal het er over eens zijn, maar money well spent. (ik
spreek hier ook namens JW)
Nam was zeker barfine materiaal. Maar jah de avond was nog jong en er is nou eenmaal meer te doen. Maar die maak ik later goed met haar.
oftewel weer een natte broek gehaald?En hoe? Oil was blij me terug te zien. We gingen een stapje verder, nu met 3 meiden, die ieder gelijktijdig Junior onder handen namen. Vooral de dame links (niet Oil) wist precies wat ze aan het doen was. Het werd bijna copy/paste Rainbow maart 2025.
Met alle drie de tong erin en gaan. We hebben hier zomaar te maken met best wel een goede Patong night.
heerlijk zulke principiële mensen!Phuket is echter nog steeds overrated en eigenlijk gewoon te duur. Maar ik zal er zeker nog eens terug komen.