Tienermeisjes in de greep van loverboy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit bewijst maar weer eens dat mannen die alsmaar op zoek zijn naar jonge meisjes een groot risico lopen. Voor ze het weten komen ze in een "Valkenburg situatie" met alle gevolgen van dien.
 
Dit bewijst maar weer eens dat mannen die alsmaar op zoek zijn naar jonge meisjes een groot risico lopen. Voor ze het weten komen ze in een "Valkenburg situatie" met alle gevolgen van dien.
Met mannen die hierdoor in de problemen komen heb ik geen medelijden. Je bent als volwassen kerel toch een grote k@#!tzak als je met zulke jonge meiden seks hebt. En je ziet misschien soms lastig het verschil tussen een dame van 19 of 22, maar toch echt wel of het een pubermeisje van een jaar of 13, 14 is. Bah 😤🤮
 
Het lijkt me bovendien niet erg lucratief. Een handel van losers die misbruik maken van zwakbegaafden met klanten die deels niet komen opdagen en deels voor een koopje gaan. Het risico om tegen de lamp te lopen is groot, de nevenschade (strafblad, zus in conflict met woningbouwvereniging, mogelijk verlies van haar bijstandsuitkering vanwege 'delen in de winst' van haar broertje) is groot.
 
is al zo oud als de wereld..
ook het gegeven dat de loverboys bijna altijd Marokkanen of Antillianen zijn..
zitten overal in waar het snel geld pakken is..
ronselen ook rustig alleenstaande moeders om garageboxen te huren ,of auto's op naam te zetten..
heb ooit 2 loodsen gezet op een industrieterrein hier..1tje voor mezelf ,de andere verhuur ik
talloze Mo's en Souf's aan de telefoon gehad toen het leegstond.. boden soms 1,5x de huurprijs toen ze hoorden dat er volledige nuts aanwezig was..
was 'voor opslag'..geen gekke dingen 'bro'..
telkens met andere nummers bellen ,dikke auto's die s'avonds langsreden, die ik op CCTV zag..
jazeker..opslag...
en ik dadelijk een rondje meedraaien zeker?..in Middelburg ofzo..
met die advertenties op Sexjobs ook..je pakt het er zo uit
maar toch trapt men erin..sommigen geloven alles..
soms jeuken mijn handen om met een paar jongens van de sportschool een afspraak te maken en even op de koffie te gaan..gewoon vriendelijk..
maar dan ben je zelf de lul ,als ze je herkennen of het broertje van 'Mo' die op de uitkijk staat belt de popo
 
Is wel echt een ding ja.
En ook oudere meiden die dus gedwongen worden.
Heb ook wel het idee dat veel Kinky advertenties geplaatst worden door onfrisse lui.
En die lui zitten wij dus ook mee te appen om een afspraak te maken, alsof het de dame zelf is.

Keihard aanpakken dit soort lui 😤
Als een dame bij mij thuiskomt en door een chauffeur wordt gebracht vraag ik bij de eerste keer altijd of ze dit vrijwillig doet. Het antwoord is altijd nog 'ja' geweest en dat gevoel had ik er ook bij. Bij dames die zelfstandig reizen twijfel ik niet of veel minder, die zijn op een of andere manier een stuk zelfstandiger en assertiever. Aan hun stel ik die vraag ook wel, maar minder vaak.
Als ze trouwens 'nee' zou zeggen zou ik haar betalen en gewoon samen een uurtje op de bank doorbrengen en verder niets, dan komt zij daarcoor niet in de problemen. En uiteraard hulp proberen te bieden als ze dat zou willen. Maar dit is gelukkig nog nooit voorgekomen en ik hoop het ook niet te hoeven meemaken. Ik beleef een hoop plezier aan een date, maar dat mag absoluut niet ten koste gaan van de dame!
 
Het lijkt me bovendien niet erg lucratief. Een handel van losers die misbruik maken van zwakbegaafden met klanten die deels niet komen opdagen en deels voor een koopje gaan. Het risico om tegen de lamp te lopen is groot, de nevenschade (strafblad, zus in conflict met woningbouwvereniging, mogelijk verlies van haar bijstandsuitkering vanwege 'delen in de winst' van haar broertje) is groot.
zusjelief weet heus wel waar broertje mee bezig is hoor..
9/10 keer heeft hij al werkstraf gehad en voor moeten komen..
weet ze dat hij niet werkt ..op een Vespa rondrijd of in een Golf GTI..
dat zijn niet de jongens die overdag netjes werken en een gezin hebben..
dat zijn gasten die met 13 jaar al gepakt worden voor winkeldiefstal.of iets in die richting..
gasten die drugs rondbrengen op de scooter..benzinestationnetje doen met een airsoft ..zulke dingen..
die worden niet wakker en denken van 'ik ga vandaag niet eens naar school..,ik word pooier..ja laat me dat eens doen'..
 
Heb dit zelf 1 maal meegemaakt. Is ondertussen zo'n 15 jaar geleden.
Via de chat van afspraakjes een date geregeld met een "donker" meisje voor een uurtje all in voor 150 euro op een privé adres in Herk-de-Stad.
Op de plaats aangekomen, was dit een "gesloten" bar. Enkel de naam was nog zichtbaar, verder geen enkele aanwijzing wat hier gebeurde. Een man, mid 40, deed open en vroeg of ik voor ... kwam. Ik vermoedde onmiddellijk dat zijn vrouw of vriendin een bijverdienste had, waarvan hij mee profiteerde.
... bleek echter een beeldmooi Haïtiaans meisje te zijn van, naar mijn schatting, 21/22 jaar. Sprak een beetje Engels, en redelijk goed Frans.
Zij nam mij mee naar de kamer, en wachtte af tot ik in actie kwam. Haar al zoenend uitgekleed, wat strelen en knuffelen, ondertussen ook mijn kleren uitgedaan. Van haar kant weinig reactie. Waarop ik vroeg of ze er wel zin in had. Hierop begon ze te wenen, waardoor bij mij de alarmbellen afgingen.
Ik vroeg haar of ze dit wel uit eigen wil deed, en het antwoord was natuurlijk wat ontwijkend, maar het kwam erop neer dat ze dit moest doen om de rest van haar familie te onderhouden na het overlijden van haar vader.
Op mijn vraag of ik haar kon helpen, verwachtte ik de vraag naar extra geld, maar zij vroeg mij of ik haar paspoort niet kon vastkrijgen, zodat ze terug naar huis kon. De man had haar "gehuurd", en hield haar paspoort "in bewaring".
Ik heb toen ter plaatse, en in haar bijzijn, mijn kameraad gebeld die bij de politie is, en hem alles uitgelegd. Gevraagd om mij erbuiten te laten, wat hij ook geregeld heeft met zijn collega's. 20 minuten later vielen ze binnen, ook ik werd met veel "verbaal" geweld en machtsvertoon meegenomen om geen argwaan op te wekken.
Ben via mijn maat te weten gekomen dat de "pooier" 4 jaar effectief gekregen heeft voor een resem aan feiten, en dat het meisje terug naar haar thuisland gerepatrieerd is als "uitgewezen asielzoeker".
Verder niets meer over gehoord, maar dolblij dat ik tenminste voor 1 meisje het verschil kon maken.
 
ze zijn binnen gevallen en hebben hem meegenomen volgens hem..
dat word genoteerd..met naam en toenaam..
of hij moet een hoge publieke functie hebben..dan in de regel niet..
tegenwoordig moet je echt goed je best doen ,iedereen heeft een gsm bij..
overal camera's..aan huizen en viaducten..
 
Laatst bewerkt:
Dit krijg je dus als men het legale werken zo lastig en duur maakt. In een huis/club of raambuurt zal zoiets niet snel voorkomen want de exploitant moet de leeftijd controleren en of zij uit een EU land komen. Anders zijn ze zo hun vergunning kwijt en een boete. De klanten zien ook wel dat een DVP geen 21 maar 14 is. Gedwongen door een boef is lastiger, vaak is het gedwongen door financiële nood. In een legale gelegenheid zal men veel sneller aangifte doen of hulpverlening inschakelen. In een illegale ben je zelf in de problemen.
De gretigheid waarmee gemeenten vergunningen intrekken is vaak onder druk van belanghebbenden zoals projectontwikkelaars, horeca ondernemers en omwonenden die hun bezit in waarde zien stijgen. Nieuwe vergunningen geven zij niet af. Overlast, dan moet je daar niet (goedkoop) gaan wonen.
"In de strijd tegen de mensenhandel", hoor je meestal. Wat een hypocrisie, ze kunnen echt wel weten dat je zo dit soort praktijken juist stimuleert. Dus allemaal maar verbieden en dat heeft nooit gewerkt.
 
Dit krijg je dus als men het legale werken zo lastig en duur maakt. In een huis/club of raambuurt zal zoiets niet snel voorkomen want de exploitant moet de leeftijd controleren en of zij uit een EU land komen. Anders zijn ze zo hun vergunning kwijt en een boete. De klanten zien ook wel dat een DVP geen 21 maar 14 is. Gedwongen door een boef is lastiger, vaak is het gedwongen door financiële nood. In een legale gelegenheid zal men veel sneller aangifte doen of hulpverlening inschakelen. In een illegale ben je zelf in de problemen.
De gretigheid waarmee gemeenten vergunningen intrekken is vaak onder druk van belanghebbenden zoals projectontwikkelaars, horeca ondernemers en omwonenden die hun bezit in waarde zien stijgen. Nieuwe vergunningen geven zij niet af. Overlast, dan moet je daar niet (goedkoop) gaan wonen.
"In de strijd tegen de mensenhandel", hoor je meestal. Wat een hypocrisie, ze kunnen echt wel weten dat je zo dit soort praktijken juist stimuleert. Dus allemaal maar verbieden en dat heeft nooit gewerkt.
klopt..
dit gevalletje in de beginpost ,was ook een flat in Tuinzigt....
in het Ginneken zal dat niet gebeuren zoiets..
ik weet ongeveer wel welke flat dat was..is volgens mij net onder de huursubsidiegrens..
mensen zijn blij dat hun huur betaalt is,en gaan waarschijnlijk de politie niet bellen..want als dat uitkomt wie gebeld heeft ,worden ze zelf mogelijk in elkaar getrapt..
de meeste huizen in de priveontvangst zijn in de mindere buurten..
 
Onur vraagt de sleutel aan zijn zus. Zij vraagt waarvoor, waarop hij zegt dat hij geld krijgt als mensen het appartement kunnen gebruiken om gesprekken te voeren. De zus gaat akkoord, op voorwaarde dat zij ook een deel van de opbrengst krijgt.

En intussen bij de woningbouw op de zwarte lijst. Goedzo, domme gans. :D

De afspraak? Vijftien minuten neuken zonder condoom voor 80 euro. Hij is ingepland om vijf over twee 's middags. Fatih denkt contact te hebben met de 21-jarige Zoë, maar het is Onur die achter het toestel zit en een afspraak maakt voor de minderjarige Lindsey.

Dat is, pure pooierschap. Die smeerlap bepaald wel ff wat de dame doet en cashed het geld nog eens ook.

De officier van justitie heeft daar geen boodschap aan. Als we minderjarigen serieus willen beschermen tegen seksueel misbruik, dient er hard gestraft te worden, is haar optiek. De eis: vier jaar gevangenisstraf, met aftrek van de elf maanden voorarrest. ,,Anders is de bescherming van onze dochters van dertien jaar een wassen neus."

Van mij part had er 10 jaar tegenaan gezeten - dit is niet goed te praten. Oh nu is z'n leven ineens op orde. Niet voordat ie eerst die van een paar meiden naar de klote geholpen heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan