Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt niet hoor, log nooit uit.
En sluit zowel op mobile als pc
En voilà alles terug open, zonder uit te loggen
Waarom blijven laatst gelezen onderwerpen, ongelezen staan?
Ik lees berichten, en volgende keer dat ik kijk staan deze opnieuw ongelezen.
 
Laatst bewerkt:
Categorieën zijn niet te negeren met de negeerfunctie, maar dichtgeklapte categorieën met het pijltje zouden dicht moeten blijven (zolang je ingelogd blijft..)
Zou er dan gekeken kunnen worden om volledig forum ineens te negeren, denk niet dat dat een moeilijke operatie kan zijn.

denk dat ik hier een blunder beging met de verwoording, waarvoor excuses.

Wat ik bedoel is kan het geregeld worden dat je bv bij nederland het volledige pakket ineens kan negeren, dat bedoelde ik met volledig forum.
 
Laatst bewerkt:
Zou er dan gekeken kunnen worden om volledig forum ineens te negeren, denk niet dat dat een moeilijke operatie kan zijn.

denk dat ik hier een blunder beging met de verwoording, waarvoor excuses.

Wat ik bedoel is kan het geregeld worden dat je bv bij nederland het volledige pakket ineens kan negeren, dat bedoelde ik met volledig forum.
Zoals ik je inmiddels in de pb heb uitgelegd moet je echt elke provincie (dus elk subforum) negeren, dat kan gewoon niet anders.

@admin, ik weet niet waar ik heen moet met deze vraag dus doe het hier gezien het toch over miss L gaat.

Gisteren meld GreyFox in een openbaar topic dat er leden zijn die klaagden. Ik vind dit ongehoord dat een Forumleider die het voorbeeld dient te geven dit meld en vind dit een soort van opruiend gedrag.

Bedankt, dat wordt beschreven in de forumregels.

Ben je het niet eens met een handeling van een moderator, bespreek dit met de betreffende moderator, komen jullie er niet uit? Neem dan contact op met @admin of stuur een e-mail aan [email protected].
Ik zie er in elk geval geen opruiend gedrag in.
 
is het mogelijk om een topic te laten verwijderen?
het betreft een whem over een dvp die recentelijk gestopt is. ze heeft mij (ik ben topicstarter) gevraagd het topic te verwijderen. dame in kwestie heeft zelf geen account hier.
 
1704730004274.png
 
Het is al eens vaker gemeld, ook door anderen, maar komt wel eens voor dat ik geen melding ontvang van nieuwe berichten in een topic, dat ik volg.
De laatste melding van Den Haag Algemeen heb ik gisteravond ontvangen, terwijl er vandaag verschillende berichten zijn geplaatst.
 
Het is al eens vaker gemeld, ook door anderen, maar komt wel eens voor dat ik geen melding ontvang van nieuwe berichten in een topic, dat ik volg.
De laatste melding van Den Haag Algemeen heb ik gisteravond ontvangen, terwijl er vandaag verschillende berichten zijn geplaatst.
Merk ik de laatste tijd ook dat het gebeurt
 
Als ik het forum lees op mijn pc dan kan ik via chrome de tekst in mijn alerts niet zien/lezen, (bij het belletje richtsboven). Er komt wel een drop down menu, maar ik kan de letters niet zien. Ik kan wel lukraak klikken en dan komt er een te lezen bericht. Ik heb al wat geprutst met lay out, maar het lukt niet. In Edge kan dat wel.

1705664491766.png


In Edge zie ik dit:
1705664658392.png


Iemand een tip?
 
Als ik het forum lees op mijn pc dan kan ik via chrome de tekst in mijn alerts niet zien/lezen, (bij het belletje richtsboven). Er komt wel een drop down menu, maar ik kan de letters niet zien. Ik kan wel lukraak klikken en dan komt er een te lezen bericht. Ik heb al wat geprutst met lay out, maar het lukt niet. In Edge kan dat wel.

Bekijk bijlage 157454

In Edge zie ik dit:
Bekijk bijlage 157455

Iemand een tip?
Cookies wissen 😁
 
Hoe geloofwaardig is iemand die 3,4 of meer recensies op dezelfde dag plaatst?? En dat niet eenmalig maar heel vaak.
Ligt eraan,
Voor sommigen is het net als blikjes: opsparen en dan in een keer cashen.
Als vaak gebeurd zou je wel twijfels kunnen hebben inderdaad.
Zolang ze niet geverifieerd zijn hebben we ze voor waar aan te nemen tenzij overduidelijk fake blijkt (heel summier, maximale score etc)
 
Terug
Bovenaan Onderaan