Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tuurlijk, je kunt alles negeren. Maar dat gevloek en getier en gescheld in de Off-topic is wel wat de gemiddelde bezoeker die hier komt kennelijk beweegt.
We mogen de hele dag God op onze knieën danken dat girlsreview er is.
Ik zie vooral een troep compleet doorgedraaide idioten die hun geestelijke capaciteit in een condoom hebben gestort.
 
Is het mogelijk om meldingen in te schakelen dat je bij elk bericht en onderwerp van een (sub)forum een mail krijgt? Zo heb ik meldingen aangezet voor prive ontvangst-zuid holland. Ik krijg wel een mail bij een nieuw onderwerp, van reacties is dit sporadisch?
 
Tuurlijk, je kunt alles negeren. Maar dat gevloek en getier en gescheld in de Off-topic is wel wat de gemiddelde bezoeker die hier komt kennelijk beweegt.
We mogen de hele dag God op onze knieën danken dat girlsreview er is.
Ik zie vooral een troep compleet doorgedraaide idioten die hun geestelijke capaciteit in een condoom hebben gestort.
Waarom negeer jij die hele off-topic lounge niet maar ga je er steeds weer in kijken?
 
Ah, dus dit forum is normaal en helemaal niks mee aan de hand en ik ben als kijker het probleemgeval.

Ja, ik kijk daarnaar omdat het me verbaast dat een forum met feitelijk maar 1 doel, dit soort uitwassen tot gevolg heeft.
Met een krul van de forumleiding. En als je er wat van zegt dan heb jij iets uit te leggen.
'Wat doe je daar eigenlijk?'

Gevolg, ieder weldenkend mens vertrekt en je houdt een club geflipte hongerige hyena's over.
En dat is precies wat je nu ziet gebeuren.
En dat is dan blijkbaar een bewuste keuze van de leiding.

En dan ben ik dus de kneus.
Dat is in ieder geval duidelijk en helder zo, dank voor de info.
 
Niet iedereen en zeg maar de meeste gaan niet frontaal in de aanval.
We kunnen ook al niet 100% dezelfde meningen hebben ander zijn wij hypocrieten
en sommigen maken toch zo graag problemen.
Een beetje verdraagzaamheid zou wonderen doen.
Dit is zelfs volgens mij het enige forum waar je dingen kunt negeren, als dat geen luxe is!
 
Ja, als het een zegen is dat je in een zee van idioten de andere kant op kunt varen, dan is dat zo.

Ik snap prima wat je bedoelt hoor, maar ik beschouw zaken anders en zal dientengevolge mijn deelname minimaliseren.

Maar goed, ook dat is geen nieuws, velen gingen mij voor.
 
Ik snap je argument ergens wel een beetje. Maar het is ook wel vragen om ellende om dan hier een zelfde soort discussie op te starten over dat soort discussies. Ik heb me ook wel eens laten meeslepen hier, maar er wordt iha weinig moeite gedaan om elkaar te begrijpen. Blijft vaak bij een herhaling van zetten met spreekwoordelijk de vingers heel diep in de oren. Denk dat je voor je eigen bestwil beter af bent met actief gebruik van de negeerknop. Vrees dat je anders heel snel een soort Don Quichot wordt..
 
Ah, dus dit forum is normaal en helemaal niks mee aan de hand en ik ben als kijker het probleemgeval.

Ja, ik kijk daarnaar omdat het me verbaast dat een forum met feitelijk maar 1 doel, dit soort uitwassen tot gevolg heeft.
Met een krul van de forumleiding. En als je er wat van zegt dan heb jij iets uit te leggen.
'Wat doe je daar eigenlijk?'

Gevolg, ieder weldenkend mens vertrekt en je houdt een club geflipte hongerige hyena's over.
En dat is precies wat je nu ziet gebeuren.
En dat is dan blijkbaar een bewuste keuze van de leiding.

En dan ben ik dus de kneus.
Dat is in ieder geval duidelijk en helder zo, dank voor de info.

Er zijn leden die zich amuseren in de off-topic lounge, ook al gaan ze fel tegen elkaar tekeer op de inhoud. Het is al vaker benoemd door leden, ook hier tref je een afspiegeling van de maatschappij, misschien kom je in het dagelijkse leven veel minder in contact met mensen die volledig tegenovergestelde voorkeuren, normen en waarden hebben en schrikt dat hier af.

Ik begrijp echter niet waarom de off-topic lounge dan dicht zou moeten. Wil je het alleen maar over (pay)sex hebben dan kom je in alle overige subfora aan je trekken en kun je de off-topic lounge volledig links laten liggen, handmatig of zelfs geautomatiseerd. Worden er ergens de forumregels overtreden (binnen of buiten de off-topic lounge) dan ondernemen we z.s.m. actie en helpt het ons als zulke berichten worden gerapporteerd.
 
Het lijkt in de huidige maatschappij dat een afwijkende mening steeds minder geaccepteerd wordt. Mijn persoonlijke mening is dat het mooi is dat mensen een andere mening hebben. Ook al ben je het niet eens en hebben mensen een compleet afwijkende mening dan is dit toch mooi. Je kan er ook van leren. Je hoeft het ook niet eens te worden. Maar tegenwoordig worden tegengestelde meningen niet makkelijk meer geaccepteerd. Iets van de huidige tijdsgeest en maatschappij. Misschien gaat het met de tijd wel weer de andere kant op kantelen.

Dus ik begrijp de keuze van de forumleiding wel.
 
Weet even niet in welk forum onderdeel het geplaatst mag worden dus daarom maar even hier geplaatst.
Heb ook zo snel geen gerelateerd onderwerp hier over gevonden via de zoek optie.

Waarom mag er geen screenshot geplaatst worden van een advertentie op het forum ?

Als je kijkt naar onderwerp https://www.girlsreview.nl/threads/diaan-oosterhout.16195/ dan is het om andere wandelaars te waarschuwen wel zo handig als je een screenshot hebt van de advertentie zodat je weet hoe een dame er (ongeveer) uit ziet. Mede omdat de dames nog al eens van naam veranderen als zij bijvoorbeeld slechte services verlenen, of je willen oplichten door vooruit betaling te vragen, of als het eerder een junk is dan een nette dame.

Wij moeten elkaar toch kunnen behoeden voor een fout als er iemand is met al dan niet slechte ervaring van een dame of als zij een loopje neemt door te blijven werken als zij mogelijkerwijs een SOA heeft.

Ben benieuwd naar de mening van het moderatorteam hierover.
 
Ja ik snap het ook wel hoor. Maar ik schrik gewoon van het gemak waarmee hele bevolkingsgroepen als afwijkende idioten worden weggezet.

Kijk ik werk bij de media (Ik hou het een beetje breed). De media die hier en op meerdere plekken wordt weggezet als verlengstuk van de overheid of D66 lovers of weet ik veel wat.
Ik werk daar, ik weet dat het niet zo is.
Als ik daar wat van zeg of iets rapporteer dat dan wordt dat afgedaan als 'ook maar een mening'.

Tja, als je slager bent en hier wordt gesteld dat alle slagers moordenaars zijn dan ga je daar tegenin. En terecht, want het is een leugen.
Mensen die bij de nos werken plakken logo's van hun auto af want te gevaarlijk.
Dat is absurd, vind ik.

En de sfeer op internet en ja, zeker ook hier, draagt daaraan bij.
Natuurlijk, je kunt alles negeren, maar als je als land steeds verder afglijdt en je op moment X in een politiestaat terecht komt omdat alles en iedereen elkaar ophitst, dan kun je niet meer zeggen: ich habe es nicht gewusst.
Ik wist het, ik weet het en daarom erger ik me zo aan deze neerwaartse spiraal.

Het zal het einde betekenen van een normale democratie, als de leugen regeert.
Dat betekent niet dat alles moet verboden worden.
Dat is niet goed aan mijn verhaal, om de boel dan maar dicht te gooien.

Maar je moet er als forum wel tegen optreden. En onzin niet afdoen als een mening, maar als onzin.

Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Dat begrijp ik ook wel.
 
Laatst bewerkt:
Imho heeft dit veel zoniet alles te maken met de privacywetgeving. Een sekswerker kan haar/zijn advertentie naar believen aan- of uitzetten en is op die manier baas over de eigen gegevens. Indien jij een screenshot post, deel je haar/zijn gegevens zonder toestemming en ben je strafbaar onder de AVG.
 
Wellicht handig om fora Belgie ook naar provincie in te delen? Forum Limburg/Wallonie bestrijkt ongeveer 1/2 Belgie. Dat is niet handig.
Snap ook dat die onderverdeling niet veel gebruikt wordt, maar dan wellicht oost/west Wallonie voor de eenvoud.
 
@admin
De zoekfunctie werkt nmm wel erg precies, ik zocht op student, studente, studentes met steeds verschillende uitkomsten.
Ik vind dit niet erg handig, waardoor wellicht ten onrechte soms nieuwe topics worden geopend.
Is hier misschien iets aan te doen?
 
Misschien ben ik een beetje zuur maar ik zie nu een hoop newbies die nieuwe topics starten (vaak al bestaande) en daarna nauwelijks meer actief zijn. Is het niet een idee om pas vanaf 50 berichten geplaatst door een nieuwe lid toestemming te geven voor het openen van een nieuwe topic?

Voorkomt een hoop vervuiling en dat je daarmee leden krijgt die enkel lid worden om een topic te starten.
50 is misschien wat veel, maar een drempel zou ik waarderen. Ik heb het idee dat de laatste maanden veel meer gevraagd wordt om ervaringen dan er geplaatst wordt itt tot eerder. Kan dit @admin of zijn er argumenten om het niet te doen?
 
Bij hookers.nl moesten je eerste 3 berichten goedgekeurd worden door de moderator voor ze geplaatst werden. Misschien is dit wel een goed idee.
Er zijn inderdaad een hoop newbie-leden die slechts eenmaal inloggen om een topic te starten of een zogezegde positieve ervaring neer te schrijven en vervolgens nooit meer inloggen... 🤔
 
Waarom zou een Newbie geen kans moeten krijgen om het form te leren kennen zonder een x aantal berichten te plaatsen? Een newbie zoals ik leest graag eerst het form door, zodat het overbodig wordt om een topic te starten die al bestaat. En er zijn mensen die een keer willen inloggen om hun dame(s) een review te schrijven en verder niks willen op dit form. Moet toch kunnen? Ik zie hier iig het probleem niet van in..
 
Over spam valt wel wat te zeggen en ook over berichten die al heel snel out off topic gaan. maar ik heb zo'n vermoeden dat er veel te weinig moderators zijn. Dat los je ook niet op door nieuwe leden te verplichten om eerst een x aantal berichten te laten plaatsen. Ik denk dat een spamfilter de oplossing is, en voor de out off topics zullen er meer moderators aan de slag moeten gaan.
 
Het is niet dat nieuwe leden niet mogen schrijven maar het zou goed zijn moesten de eerste berichten van nieuwelingen grondig gecontroleerd zouden worden vooraleer ze effectief gepubliceerd worden. En dit bij de eerste 3-5 berichten.
 
Het is niet dat nieuwe leden niet mogen schrijven maar het zou goed zijn moesten de eerste berichten van nieuwelingen grondig gecontroleerd zouden worden vooraleer ze effectief gepubliceerd worden. En dit bij de eerste 3-5 berichten.
Maar dan moeten de berichten die wel goedgekeurd zijn wel gepost worden in volgorde van de andere berichten, dit was bij Hookers wanordelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan