Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is het beleid als een dame zowel achter het raam staat als privé-ontvangst doet, en voor beide hoedanigheden een apart topic heeft?
Voorbeeld: Coco (raam Doubletstraat) = Ariana (privéontvangst).
Zou dan samengevoegd moeten worden (en waar dan?)
Of is het een beter idee om beide topics te laten staan, met een onderlinge verwijzing?
Als voor dat laatste gekozen wordt, dan zou dat vrij eenvoudig kunnen door het raamprostitutie-topic ook de tag van de kinky-advertentie te geven (9946473).
Als ik jou was zou ik het in zo'n geval op een onderlinge verwijzing houden.

Afgelopen week had ik een soortelijke vraag aan de admin. gesteld, maar dan voor een in te plannen trio.
Dat komt in wezen een beetje op hetzelfde neer, alleen dan voor twee verschillende dames. Mij leek het ook onzin om dan een aparte recensie voor een trio aan te maken, terwijl de dames eventueel al een eigen topic hebben.

De admin. haalde voor een trio ook aan om in beide (bestaande) topics een recensie te schrijven en dan onderling naar te verwijzen. In jouw geval van Coco vs. Ariana zou dat m.i. ook het beste zijn.
 
Ik heb via rapporteerknopje gevraagd om de Doubletstraat-thread van Coco/Ariana dezelfde tag (advertentienummer Kinky) te geven als de privéontvangst-thread.
 
Een bepaald topic begint zo langzamerhand erg irritant te worden. Telkens als daar een bericht geplaatst wordt krijg ik een melding.
2 vragen: Hoe kom ik van deze meldingen af? Kan ik dit bepaalde topic in een negeerstand zetten?
 
@DDR Bovenaan deze pagina staat bericht #991 daar boven zie je de optie waarop je kan klikken "Niet meer volgen". Deze optie heeft elk onderwerp. Als je bij jou onderwerp waaraan jij je irriteert klikt dan volg je dat onderwerp niet meer. Zie screenshot.
 

Bijlagen

  • Tips, vragen.JPG
    Tips, vragen.JPG
    42,2 KB · Weergaven: 15
@DDR
Krijg je meldingen in je mailbox? Ik heb dat uitgeschakeld, krijg alleen een teller in het menu bij nieuwe berichten.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221004-085706_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20221004-085706_Samsung Internet.jpg
    82,4 KB · Weergaven: 16
Wou zo net een topic negeren maar ik kreeg onderstaande melding ?
Je mag maar 1000 onderwerpen negeren
Misschien kunnen oude topics waarin toch niets meer gebeurt weer van de negeerlijst af?
Of: misschien is het handiger om een compleet forum te negeren? Als het negeren van losse topics daarnaar omgezet kan worden.
 
Als je serieus al 1000 topic negeert, hoeveel ergernissen heb je dan ... (nee, ik bedoel dit niet sarcastisch). Ont-negeer gewoon de hele boel en open al die topics gewoon niet meer, het lukt mij ook om 0 topics te negeren en toch gewoon de onzin topics die alle geschifte wappies volschijten gewoon niet te lezen
 
Kijk eens bij jouw account @DDR en dan bij de content opties. Staan daar soms de eerste twee regels aangevinkt? Zo ja dan volg je automatisch draden die jij gestart bent en draden waar je in reageert. Haal het vinkje weg daar waar je geen meldingen van wilt ontvangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan