Recensie TS Mariana, Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomSizemoreX

Wandelaar
78
28/08/22
42
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/?q=mariana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag een bezoekje gebracht aan de o zo mooie en lieve Mariana. Jaren geleden adverteerde ze onder een andere naam vlgs mij maar ben vergeten welke. Ze is een waanzinnig mooie dame, strak in het vel met een keihard speelapparaatje. Ik mocht haar van achteren nemen waarna ze me heerlijk heeft leeggezogen. Voor herhaling vatbaar, al blijft ze maar twee weekjes.
 
Shit, door mn vakantie gemist dat ze terug was na lange tijd!

Zou haar graag weer eens bezoeken, beste ervaring met shemale voor mij (naast Pia). Is echt een lekker wijf met een geweldig lichaam. Beste pijpbeurt ooit gehad.

Hopelijk komt ze snel weer terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6077387-mariana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Marianne ontvangt deze 2 weken in Arnhem. Zoals gezegd haar voor corona bezocht en kreeg toen een goddelijke blowjob van haar.

Vorige week via app contact gelegd en kon direct terecht. Bij binnenkomst trof ik een hele vrolijke, lieve en botergeile Marianne! Volop tongzoenen en ze liet zich gewillig uitkleden en drukte haar lekkere kont tegen mn pik.

Ze ging door haar knieën en ging los. Dut kan ze echt geweldig, alleen al voor die blowjob zou ik dagelijks langsgaan.

Daarna richting bed en ging ze verder met mij verwennen, dat was erg plezierig.. daarna ging ze me achterlangs sloppy pijpen. Perfecto. Toen had ik zin haar te neuken en is bovenop me geklommen en heeft ze me heerlijk klaargereden. Daarna nog even een massage die uitdraaide op een geil vluggertje.

Nog even gebabbeld en het helpt als je wat Spaans spreekt. Wat een lieve en geile meid is het. Snel weer bezoeken. Ik vond haar in het echt weer mooier dan op haar foto's, ze zag er erg goed uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan