Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel beschreven hier op grilsreview: Angel in Alphen aan de Rijn. Nu trouwens met vakantie. Ook geliefd bij velen: Paula in Amsterdam. Ontvangt op dezelfde lokatie als Betty.
wonen die dan niet samen dan ?

Heb wel interesse in de Top/Versa NL wonend TS, de oude garde is meer dan welkom. Ik hoor hier weinig over Paula, Amanda en andere toppers welke vroeger besproken werden, ik weet alle namen niet meer.

Zullen allemaal rond de 50 zijn inmiddels maar de meeste zien er nog fantastich uit maar adverteren niet op kinky of ergens anders, DM is welkom hoor ;)

wonen die dan niet samen dan ?

Heb wel interesse in de Top/Versa NL wonend TS, de oude garde is meer dan welkom. Ik hoor hier weinig over Paula, Amanda en andere toppers welke vroeger besproken werden, ik weet alle namen niet meer.

Zullen allemaal rond de 50 zijn inmiddels maar de meeste zien er nog fantastich uit maar adverteren niet op kinky of ergens anders, DM is welkom hoor ;)

Wat kan je een hoop foute aannames doen in 1 bericht 😂

Paula wordt hier ruimschoots en recent nog besproken
Ze zullen allemaal rond de 60 zijn bedoel je
En de meeste staan gewoon op Kinky…..

Vanmorgen in bloedstraat 3-4 geweest
Wat een afgang de zgn dame had bij de deur m'n jonge heer al gekeurd
Voor 50€ zouden we een half uurtje plezier maken
Ik naar binnen,ze kwam uit Utrecht,moest op bed gaan liggen en ze kon ineens geen Hollands meer
Zij pijpen ik mocht even aan haar geslachts deel zitten en haar borsten voelen,maar ze bleef zolang pijpen dat ik snel klaar kwam ik zei ik wil wel even neuken maar dan moest ik 200€ betalen
Wat een afgang z'n shemale never meer
Deze ervaring heb je helaas met de meeste shemales. Ik ga regelmatig naar de Geleenstraat en de Doublet in den haag. In Geleen heb je grootste kans op shemales, ik heb nog nooit 1 gezien in de Doublet/hunsestraat.
De dames zijn meestal achterin de Geleen, bij de pisbakken, nou je kan ze liever links laten liggen, de kans is groot dat je genaaid wordt. Stap je binnen na afgesproken vaste tarief, wordt er condoom omgedaan gaat ze zuigen en loopt hard aan je pik te sjorren, met de mededeling dat neuken extra tarief kost 😲 Kortom er is wel altijd wat.
De shemales die ik kan aanraden in Geleen, zijn Linda, een poolse die aan het begin van Geleen nr 130 k1 soms k4, staat. Lekker gek en doet soms PZC.
Je hebt er nog eentje met goede service, in het middenstuk van Geleen, nr 96 eerste verdieping, lijkt Thais met blond haar maar komt uit Peurto rico. Ze werken in de avondshift.
Graag hoor ik van mijn medewandelaars waar er betrouwbare shemales zitten in Zuidholland, want het aanbod tegenwoordig is om te huilen 😥

Hallo ik ben op zoek naar een trans met een dunne pik. Ik denk max 4cm breed. Lengte maakt me niet zo veel uit. En ze zou ook moeten tongzoenen en PZC. Best moeilijk te vinden en op redlights kan je niet echt rekenen. Vriendelijk bedankt voor jullie tips dus. Regio maakt ook niet uit.

Hallo ik ben op zoek naar een trans met een dunne pik. Ik denk max 4cm breed. Lengte maakt me niet zo veel uit. En ze zou ook moeten tongzoenen en PZC. Best moeilijk te vinden en op redlights kan je niet echt rekenen. Vriendelijk bedankt voor jullie tips dus. Regio maakt ook niet uit.
Piya in rotterdam heeft geen foto van der pik op kinky maar kan uit ervaring vertellen dat het precies is wat je zoekt

Het spijt me als dit een domme vraag is of al eerder is gesteld.

Er is een meisje dat ik graag zou willen bezoeken. Ze presenteert zichzelf als vrouw op kinky, maar op basis van kinky reviews (dus geen persoonlijke ervaring) doet het mij sterk vermoeden dat ze een post-op TS is.

Kortom, de persoon die haar reviewt heeft alleen shemales gereviewd, en 3 van de reviews van die persoon zijn voor een shemale met precies dezelfde naam als de vrouw.

Ik ben nog steeds blij om haar te bezoeken - maar in een WHEM thread waar anderen ook benieuwd zijn naar haar, is het gepast om uit te leggen wat mij is opgevallen?

Of is het gewoon niet goed om dit soort observaties zomaar naar buiten te brengen?

Het spijt me als dit een domme vraag is of al eerder is gesteld.

Er is een meisje dat ik graag zou willen bezoeken. Ze presenteert zichzelf als vrouw op kinky, maar op basis van kinky reviews (dus geen persoonlijke ervaring) doet het mij sterk vermoeden dat ze een post-op TS is.

Kortom, de persoon die haar reviewt heeft alleen shemales gereviewd, en 3 van de reviews van die persoon zijn voor een shemale met precies dezelfde naam als de vrouw.

Ik ben nog steeds blij om haar te bezoeken - maar in een WHEM thread waar anderen ook benieuwd zijn naar haar, is het gepast om uit te leggen wat mij is opgevallen?

Of is het gewoon niet goed om dit soort observaties zomaar naar buiten te brengen?

Over wie heb je het dan? Heb je geen link van kinky?

Terug
Bovenaan Onderaan