Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb je oude recensies doorgenomen maar vindt geen recensie van Zinaa. Je refereert volgens mij naar je recensie over Catalina? Dat gaat over een geheel andere dame volgens mij. Is die aanname juist?

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/7208874-zinaa#photos
Geen idee waarom je over een andere dame begint…. Bottomboi heeft het over Dayana/Catalina hoe je haar ook wilt noemen, daar voor heeft hij ook een link gedeeld?
Hoe kom je er in vredes naam bij dat ik het over zinaa had waar ik nooit over heb geschreven of bezocht heb…..
 
Geen idee waarom je over een andere dame begint…. Bottomboi heeft het over Dayana/Catalina hoe je haar ook wilt noemen, daar voor heeft hij ook een link gedeeld?
Hoe kom je er in vredes naam bij dat ik het over zinaa had waar ik nooit over heb geschreven of bezocht heb…..
'In vredes naam' 😉

Ik zie wat je bedoelt, my bad. Omdat jullie conversatie in de tijdlijn geplakt zat onder de berichten over Zinaa trok ik die conclusie. Ik zal volgende keer beter lezen. 😎
 
Die zijn er in de Bloed en Gordijnen zeker. Dominique, maar die is al tijden niet meer gezien en Paloma. Anderen weer ik zo even niet. Moet dan wel weer je type zijn.

Barnde > voornamelijk Aziatische ladyboys
Singel e/o nog maar 3 ramen de keuze, maar wel Latina.
Iemand ervaring met de ramen op vrijdag?? In Nederland enkel alleen thuis ontvangsten gedaan, enkele keren voor de ramen in antw geweest maar ben benieuwd wat er aan ts te vinden is bij de ramen!
 
Als je het vergelijkt met 15 jaar geleden is het triest. Week of wat geleden rond 17:00 langsgelopen. Barndesteegs zat bijna niks. Veel ramen niet in gebruik. En Bloedstraat zelfde hoofdrolspelers als 15 jaar geleden. Alleen maar een paar over. En die zijn de 50 jaar wel gepasseert. Geen idee hoe het in de avond is. Maar overdag nauwelijks de moeite waard.
 
Je spreekt jezelf zo erg tegen ? Ga langs bij 'Catalina' ga je zien of ik dat ben 😅. Kunnen jullie niet handelen dat ik kieskeurig ben in de klanten die ik accepteer ? Dat je zover gaat in je aannames…
Die Catalina is een heel ander persoon en gaat nu ook op alle social media als Dayana. Iemand heel erg anders dan 'Zinaa'. Ze zijn nu ook niet eens op de zelfde plek en zien er ook erg anders uit. De Catalina die eerst van naam veranderde gebruikte wel altijd de zelfde foto's
 
Ik was vd weer eens een rondje over de Wallen gelopen en kwam Marilyn Martinez tegen in dr vaste kamer.

Toen ik naar binnen wilde omdat het aanbod voor de rest (zacht uitgedrukt) dramatisch was, zei ze dat dr instaptarief is verhoogd naar 100€. Ik snap dr wel want alles is duurfer, ik ken dr al jaren en haar service is meer dan goed maar 100€ 😂😂😂

Het is gelukkig om de hoek, maar in de avond hoef ik er dus niet meer naartoe.

Wat een droevenis
 
Ik was vd weer eens een rondje over de Wallen gelopen en kwam Marilyn Martinez tegen in dr vaste kamer.

Toen ik naar binnen wilde omdat het aanbod voor de rest (zacht uitgedrukt) dramatisch was, zei ze dat dr instaptarief is verhoogd naar 100€. Ik snap dr wel want alles is duurfer, ik ken dr al jaren en haar service is meer dan goed maar 100€ 😂😂😂

Het is gelukkig om de hoek, maar in de avond hoef ik er dus niet meer naartoe.

Wat een droevenis
Jammer dat de avond ook niks is. Overdag al niet. We kunnen de wallen voor shemales dus als verloren beschouwen.
 
Ja ik ga het ook enorm missen. Ik vind het Schipperskwartier leuk en Duisburg ook wel, maar het hele sfeertje en alles is nergens zo goed als op de Wallen. Maar dat komt denk ik ook omdat ik daar miljoenen voetstappen heb liggen en liters zaad heb gespoten 😂

Overdag is t al jaren geen reet meer aan. Enkel Emilly die ik weleens een bezoekje breng omdat ik te lui ben om te rukken.
 
Ja dat is het . Het sfeertje. Vind je nergens anders. Alleen jammer dat de hoogtijjaren verleden tijd zijn. En geen nieuwe aanwas. Denk dat dat komt omdat die er nog steeds zitten 20-25 jaar geleden konden komen omdat ze in Ecuador vervolgd werden. Een mannetje daar regelde dat voor ze. En die situatie is veranderd daar. Lopen geen gevaar meer. En toendertijd was er ook geen kinky. Daar staan nu de pareltjes ipv op de wallen. En het worden niet voor niets peeskamertjes genoemd.
 
Ik zie dat die zinaa hier net zo arrogant is als tijdens de date. Zij is een echte geldwolf en heb echt een verschikkelijke ervaring gehad met deze. Hygiene was ook niet in orde toen.
Uit bijna alle reviews is mijn werkwijze duidelijk. Iedere gast die bij mij binnenkomt wordt eerst onder de douche geschoven. Je kan me zeer zeker pakken op arrogantie maar over hygiëne kan ik met 1000% zekerheid zeggen dat ik heerlijk fris en fruitig ben. Weet zeker dat je een keer weggestuurd bent bij mij omdat je met no money kwam. Zie de 2e afspraak maar als een revenge. 😂😂

Had ze een scheet gelaten in je gezicht terwijl je aan het rimmen was ofzo? Vertel ons meer 😭
Hahaha die onthoud ik voor de toekomst
 
Uit bijna alle reviews is mijn werkwijze duidelijk. Iedere gast die bij mij binnenkomt wordt eerst onder de douche geschoven. Je kan me zeer zeker pakken op arrogantie maar over hygiëne kan ik met 1000% zekerheid zeggen dat ik heerlijk fris en fruitig ben. Weet zeker dat je een keer weggestuurd bent bij mij omdat je met no money kwam. Zie de 2e afspraak maar als een revenge. 😂😂

Arrogantie is eigenlijk altijd misplaatst, en nergens op gebaseerd.
 
Hi, ik ben op zoek naar trio's met 2 Shemales. Welke Shemales bieden dat aan en zitten op hetzelfde adres? Op kinky.nl zie ik geen enkele advertentie waarin dat aangeboden wordt. Wie heeft suggesties?

Ik ben op zoek naar iets soortgelijks:
 
Hi, ik ben op zoek naar trio's met 2 Shemales. Welke Shemales bieden dat aan en zitten op hetzelfde adres? Op kinky.nl zie ik geen enkele advertentie waarin dat aangeboden wordt. Wie heeft suggesties?

Ik ben op zoek naar iets soortgelijks:
Paula in Amsterdam doet trios ....
 
Hi, ik ben op zoek naar trio's met 2 Shemales. Welke Shemales bieden dat aan en zitten op hetzelfde adres? Op kinky.nl zie ik geen enkele advertentie waarin dat aangeboden wordt. Wie heeft suggesties?

Ik ben op zoek naar iets soortgelijks:
Een trio met transvrouwen lijkt me echt geweldig maar weet niet waar er twee op het zelfde adres zitten
 
Ik ben op zoek naar een aanrader voor een trans die geneukt wil worden en zich vrouwelijk gedraagt (echt alleen het bottom werk dus). Weet dat de meesten dit wel aanbieden, maar hoop dat jullie een goede ervaring met iemand hebben gehad en deze wil delen.
Regio randstad
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een aanrader voor een trans die geneukt wil worden en zich vrouwelijk gedraagt (echt alleen het bottom werk dus). Weet dat de meesten dit wel aanbieden, maar hoop dat jullie een goede ervaring met iemand hebben gehad en deze wil delen.
Regio randstad
Op kinky staan er een aantal die dat wel doen. Waarom kinky? Bij de ramen is het niet ideaal vindt ik zelf. Ik heb jaren geleden een tijdje Dominique en Paula gedated. Wist hun tijden, Paula werkte toen op zaterdag van 13:00 tot 19:00 en dan zorge ik ervoor dat ik daar al was. Ik had niet zo'n zin om in de rij te staan want om nou te zien wie mijn voorganger was..nou nee. Is voor iedereen verschillend. Hier wordt Emilly genoemd op de wallen. Die is misschien minder druk maar het kan zijn dat je moet wachten. Zij is dan nog van de bare sex en dan is de vraag of je na iemand wil komen. Er is bv geen douche op die kamers dus ze maken zich even snel schoon bij die wastafel. Ook voor iedereen verschillend maar ik moet er niet aan denken. Ik ben zelf laatst bij Augstina geweest en dat was prima. Vraagt 200 per uur maar dat had ik niet nodig. 40-45 min genoeg en dan valt er over de prijs te onderhandelen. Als je dit forum doorleest zie je ook Bardelines en die is nog iets goedkoper. Zag ook haar instagram en dat is echt een mooie shemale. Emilly en haar concurrenten op de wallen zijn ook nog eens ouder dan 50 en ik denk dat ze dezelfde prijs vragen als de kinky shemales per uur. Makkelijk afspreken, je bepaalt een tijd en gaat erheen. Vaak ook discreter. Het is voor iedereen verschillend. Paula was ook heel populair maar die is ook al 50+ en de vraag is of je daar geen probleem mee hebt. Het is maar net wat je wil. Je kan hier de recensies doorlezen en dan kijken wie je zou willen en dan naar recensies kijken. Ik vond Augustina heel erg goed en Bardelines lijkt me ook wel wat. Hier zijn er een aantal die Pia heel leuk vinden maar dat is wel bare. Voor veel mensen geen probleem. Zou wel bepalen wat je wil en dan kijken wie er geschikt is. Wallen zou ik maar overslaan.
 
Op kinky staan er een aantal die dat wel doen. Waarom kinky? Bij de ramen is het niet ideaal vindt ik zelf. Ik heb jaren geleden een tijdje Dominique en Paula gedated. Wist hun tijden, Paula werkte toen op zaterdag van 13:00 tot 19:00 en dan zorge ik ervoor dat ik daar al was. Ik had niet zo'n zin om in de rij te staan want om nou te zien wie mijn voorganger was..nou nee. Is voor iedereen verschillend. Hier wordt Emilly genoemd op de wallen. Die is misschien minder druk maar het kan zijn dat je moet wachten. Zij is dan nog van de bare sex en dan is de vraag of je na iemand wil komen. Er is bv geen douche op die kamers dus ze maken zich even snel schoon bij die wastafel. Ook voor iedereen verschillend maar ik moet er niet aan denken. Ik ben zelf laatst bij Augstina geweest en dat was prima. Vraagt 200 per uur maar dat had ik niet nodig. 40-45 min genoeg en dan valt er over de prijs te onderhandelen. Als je dit forum doorleest zie je ook Bardelines en die is nog iets goedkoper. Zag ook haar instagram en dat is echt een mooie shemale. Emilly en haar concurrenten op de wallen zijn ook nog eens ouder dan 50 en ik denk dat ze dezelfde prijs vragen als de kinky shemales per uur. Makkelijk afspreken, je bepaalt een tijd en gaat erheen. Vaak ook discreter. Het is voor iedereen verschillend. Paula was ook heel populair maar die is ook al 50+ en de vraag is of je daar geen probleem mee hebt. Het is maar net wat je wil. Je kan hier de recensies doorlezen en dan kijken wie je zou willen en dan naar recensies kijken. Ik vond Augustina heel erg goed en Bardelines lijkt me ook wel wat. Hier zijn er een aantal die Pia heel leuk vinden maar dat is wel bare. Voor veel mensen geen probleem. Zou wel bepalen wat je wil en dan kijken wie er geschikt is. Wallen zou ik maar overslaan.
Maar dan wél een pak geld meenemen! Paula is rond de 50 jaar en blijft goed. Paloma (jaar of 54) werkt ook nog steeds op de Wallen. Minder mooi, maar groot geschapen. Ik ga niet zomaar 100 euro of meer betalen en dan maar hopen op het beste. Op de Wallen ben ik nu iets meer kwijt, want met 50 euro kijken de meeste 'dames' écht op de klok. Voor 70 euro bij Betina blijft voor mij een topper. Ook niet de mooiste, maar wél de meest relaxte op de Wallen. Die moet nu in een andere kamer werken, want haar kamer is dicht. Kamerverhuurder had problemen met geld, dus zijn/haar kamers zijn nu dicht. In de Bloedstraat en ook in de Barndesteeg. Heeft dus niets met de gemeente en de slechtste burgemeester van Amsterdam ooit, Halsema. Maar als het tegen zit, grijpen die hun kans, zodat (ook) die kamers niet meer beschikbaar zijn voor prostitutie! Zolang er nog steeds hier en daar wat 'goede' transen werken op de Wallen, blijf ik naar de Wallen gaan. Want ik heb niet regelmatig 100 euro 'vrij' voor sex. Én een misser voor 50 of 70 euro komt een stuk minder hard, dan een misser van 100 of 150 euro!
 
Een trio met transvrouwen lijkt me echt geweldig maar weet niet waar er twee op het zelfde adres zitten
Je moet het van tevoren gewoon even vragen, bijna allemaal hebben ze vriendinnen/collega"s die opgetrommeld kunnen worden. Zo heb ik al heel wat trios gedaan. Uiteraard gaat dit niet op bij een eerste bezoek ( of er moet nog een andere dame op dat moment op dat adres ook haar diensten aanbieden , mijn laatste keer was dat met Shannel en Barbie , die bijna altijd samen beschikbaar zijn ), het is gewoon een kwestie van vragen/organiseren en flink wat centen uit je knip trekken, dan komt je droom gewoon uit spreek ik uit ervaring
 
Terug
Bovenaan Onderaan