Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doet ze inderdaad niet. Maar je kan je gelijk beproeven en proberen contact te leggen, via Instagram, Grindr, Planet Romeo en ✖️(vh Twitter).
De Taboo bar, in Amsterdam, is ook een optie.
2 tot 3 jaar geleden gedate met Sara, was voor de OnlyFans periode en was zeker pay maar geen DVP. Ze deed het destijds niet perse wel voor geld maar heeft het voor het kiezen. Het was vooral reiskosten wat ze claimd destijds en ze kwam ook gewoon langs op haarzelf bij mij thuis.

Hele geile middag gehad waarbij ik alle hoeken van de slaapkamer heb gezien en wel op het condoom gebruik moest letten. Ze is nu helemaal bare gang. Met prep op de markt zou ik dat wel aandurven maar ik weet dat ze elke dag neukt en in het verleden ook flink ziek geweest is.

Ze is wel klein en die flinke pik staat dus in verhouding. Het was wel een dream come true, Yasmin Lee, Carla Brasil, Jessica Kelten zouden zeer welkom zijn.
 
2 tot 3 jaar geleden gedate met Sara, was voor de OnlyFans periode en was zeker pay maar geen DVP. Ze deed het destijds niet perse wel voor geld maar heeft het voor het kiezen. Het was vooral reiskosten wat ze claimd destijds en ze kwam ook gewoon langs op haarzelf bij mij thuis.

Hele geile middag gehad waarbij ik alle hoeken van de slaapkamer heb gezien en wel op het condoom gebruik moest letten. Ze is nu helemaal bare gang. Met prep op de markt zou ik dat wel aandurven maar ik weet dat ze elke dag neukt en in het verleden ook flink ziek geweest is.

Ze is wel klein en die flinke pik staat dus in verhouding. Het was wel een dream come true, Yasmin Lee, Carla Brasil, Jessica Kelten zouden zeer welkom zijn.
Helaas geen gehoord van haar kant via instagram ben wel jaloers op je hoor hehe.precies die 3 namen zou een droom zijn om te daten met 1 van hun
 
2 tot 3 jaar geleden gedate met Sara, was voor de OnlyFans periode en was zeker pay maar geen DVP. Ze deed het destijds niet perse wel voor geld maar heeft het voor het kiezen. Het was vooral reiskosten wat ze claimd destijds en ze kwam ook gewoon langs op haarzelf bij mij thuis.

Hele geile middag gehad waarbij ik alle hoeken van de slaapkamer heb gezien en wel op het condoom gebruik moest letten. Ze is nu helemaal bare gang. Met prep op de markt zou ik dat wel aandurven maar ik weet dat ze elke dag neukt en in het verleden ook flink ziek geweest is.

Ze is wel klein en die flinke pik staat dus in verhouding. Het was wel een dream come true, Yasmin Lee, Carla Brasil, Jessica Kelten zouden zeer welkom zijn.
Dat prep verhaal roepen ze allemaal tegenwoordig. Of ze het ook trouw nemen is voor niemand te achterhalen? Sommige kicken gewoon op gevaar en de kans op verspreiding. Iemand die je niet kent, zou ik sowieso nooit geloven🤔.
 
2 tot 3 jaar geleden gedate met Sara, was voor de OnlyFans periode en was zeker pay maar geen DVP. Ze deed het destijds niet perse wel voor geld maar heeft het voor het kiezen. Het was vooral reiskosten wat ze claimd destijds en ze kwam ook gewoon langs op haarzelf bij mij thuis.

Hele geile middag gehad waarbij ik alle hoeken van de slaapkamer heb gezien en wel op het condoom gebruik moest letten. Ze is nu helemaal bare gang. Met prep op de markt zou ik dat wel aandurven maar ik weet dat ze elke dag neukt en in het verleden ook flink ziek geweest is.

Ze is wel klein en die flinke pik staat dus in verhouding. Het was wel een dream come true, Yasmin Lee, Carla Brasil, Jessica Kelten zouden zeer welkom zijn.
Oh ja Carla Brasil zou echt leuk zijn, ook fijn als de vrouw een keer langer is
 
Iemand ervaring met deze, vraagt vooraf een tegoed van 50 euro, met tikkie nog wel.

 
Bassie, je zou beter moeten weten wat vooruitbetaling betreft;)
Ja, ik weet het zelf ook wel, maar wie weet heeft er iemand wel een positieve ervaring mee, ben er al een tijdje mee bezig, dat ik vooruit betalen maar vreemd vindt. Blijft beleeft, heeft al aangeboden om video call te doen (never nooit) om echtheid te bewijzen.

Eens kijken hoe lang we het touwtje kunnen maken. Om jullie gerust te stellen, ik geef nóóit een voorschot
 
Zag haar vanavond in nieuwstad. Ze ziet er beter uit dan paar jaar terug. Ze is al een tijdje afgekickt van de drugs en je kan het duidelijk zien en merken (gezonder). Vroeger was ze idd nogal wisselend en onvoorspelbaar. Skinny was ze trouwens altijd al. Ze werd lekker stijf, dus staat nu ook niet strak van de hormonen. Ik kwam in haar mond, zij bijna in mij (69) maar ik kwam net iets eerder klaar waardoor ik opeens ook minder behoefte had daarin. Als ze eerder klaarkwam dan ik dan had ik het wel uit geilheid laten gebeuren. Maar vlak na de climax is dat toch opeens een ander verhaal (afhankelijk van situatie).

Niet geneukt. Had ook niet de intentie. Ook zei ze al dat ze liever niet wilde dat ik haar neukte op dat moment omdat ik volgens haar wat aan de grote kant ben. Zoals ik zei, ik was het al niet van plan dus boeide me niet. Voor de record: 19.5cm en redelijk dik. Dus als je erg fors bent, is wellicht een probleem voor haar.

Ze blijft 10 dagen zei ze. Maar verwacht niet dat dit een vast iets wordt, ze had snel geld nodig zei ze en daarom is ze weer tijdelijk terug na jaren. Dus dit is vooralsnog een eenmalige return.
Heb Iva in het verleden vaak prive bezocht in Groningen. Mocht haar altijd klaarpijpen en dan liet ze mij nog even spuiten. Prima dame, lekkere billen voor 69. Recent nog trio blowjob gedaan met haar en een andere shemale op de Nieuwstad. Dat was wel lekker !
 
Die Sara Salazar is niet zo moeilijk hoor, als je er gewoon verzorgd uitziet ben je snel al welkom.

Alleen ja, die laat zich minimaal 3x per dag volspuiten dus behoorlijk Russisch roulette.

Al zit ze volgens haar aan de prep, ik zou t nooit doen. Chlamydia en gonorroe is ook niet zo fijn.
 
Die Sara Salazar is niet zo moeilijk hoor, als je er gewoon verzorgd uitziet ben je snel al welkom.

Alleen ja, die laat zich minimaal 3x per dag volspuiten dus behoorlijk Russisch roulette.

Al zit ze volgens haar aan de prep, ik zou t nooit doen. Chlamydia en gonorroe is ook niet zo fijn.
zou me inderdaad niet verbazen als ze wel andere dingen zou hebben.

Misschien is ze wel makkelijk te krijgen als je een top bent met een grote pik. Heb het wel eens geprobeerd maar daarna geen contact meer gehad na nudes hadden geruild. Heb wel het idee dat ik er wel redelijk uit zie maar ben natuurlijk ook niet iedereens type
 
Goed om te zien dat er weer een levende community hier is.

Wat ik zelf wel mis is waar sommige NL wonende en actief zijnde TS zijn, het rondreis circus heerst een beetje terwijl ik in het verleden best goede ervaringen heb de dames welke nu minimaal 40+ zijn nu. Waar zijn ze te vinden ? op Kinky staan er maar een paar.
 
Of Madrid, daar wonen er ook wel wat volgens mij.
En inderdaad zo rond of boven de 40 heb ik de fijnste ervaring mee. En als ze vin de advertentie zetten 28 en je kijkt goed dan weet je het al.
Je hoeft de advertenties op destintas; in Spanje, of Portugal, er maar op na te slaan en je weet waar ze uithangen. Uitgezonderd met expats, overwinteraars en vakantiegangers, zullen ze ter plekke ook weinig last hebben van taalbarrières.

Hele volksstammen cis-vrouwen noteren een lagere leeftijd, dan ze werkelijk zijn. Geen enkele shemale, die niet hetzelfde doet. Als ze er goed uitziet voor d'r leeftijd en ze happy is met haar white lie, boeit het me echt niet.
 

Iemand ervaring met haar?


Iemand ervaring met haar?
Jazeker, ikke vorige zomer in Madrid. Elize is wel meer travestiet maar dat had je zelf waarschijnlijk al opgemerkt, grote lul die keihard wordt en veel spuit, wel beetje te afstandelijk naar mijn zin dus geen behoefte om nog een keer te bezoeken, kon toen geen woord Engels ( is voor mij geen probleem ) misschien is dat nu ook wat beter
 
De laatste keer dat ik door de Barndesteeg leip was een jaar geleden. En toen had je op nummer 7 alleen de Filippijnse Sayuri en haar twee collega's. Voor de rest zaten er in de Barndesteeg alleen maar Latina's achter de ramen. Daar is verandering in gekomen?
Nee, volgens mij is dat altijd zo geweest. Al zijn er altijd uitzonderingen.
  • Euro: Kelly vd Veer en nog 'n blondine.
  • Latina Regina, d'r buuf en afentoe Jorsewa.
  • De overige ramen zijn toch echt ASEAN. Dus ladyboy.
  • En dan heb je nog die club, massage?
De 1e 5 heb ik er ook nog nooit gelijkheid gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan