Recensie Valentina, Amsterdam 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirkdickler

Wandelaar
Forumpionier
66
07/07/21
53
17
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9485470-valentina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou, er is een draadje van en heb me maar opgeofferd. Ja, het was inderdaad een offer. Had afgesproken met Talita, maar die reageerde niet meer toen ik in de straat stond.
Valentina reageerde snel, helaas, dus ben daarheen vertrokken. Positief, ze lijkt op haar foto's. Dat was dan ook het enige positieve. Afspraken werden niet nagekomen, zoenen was ineens niet meer mogelijk en waren kusjes. Pijpen zonder kon niet, aan de hygiëne kan dat niet liggen…
Had uurtje besproken maar ben na 20 minuten vertrokken.
De moeite en het geld niet waard dus….
 
Bedankt voor je recensie, dit scheelt mij weer een hoop geld. Wou ook naar haar toe maar had veel twijfels bij haar profiel, zal wel een voorgevoel zijn.
Haar reviews staan ook uit op kinky, dat is soms ook wel een voor teken. Zodra ze een slechte review krijgen zetten ze hem uit.
 

Als 1 meid met 3 verschillende profielen adverteert dan moet je sws waakzaam zijn. Is meestal geen goed voorteken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben positiever over haar en ben er vorige maand geweest. Aardige dame en de foto's kloppen. Fraaie (nep) borsten die er goed uit zien. Ik vind haar wel erg duur met de extra opties.
Anaal bij haar gedaan maar dat vond ze na een erg korte tijd al pijnlijk en had steeds haar hand er bij. Had het net zo goed niet extra kunnen nemen.
Ook was ik wat verbaasd over 1x cim. Is dat een nieuwe trend ofzo?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan