Recensie Valerie - Purmerend 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7941

Wandelaar
61
03/02/22
67
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/purmerend/1404230-valerie#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar maanden geleden bij Valerie geweest in Arnhem voor een halfuurtje á €100. Afspraak maken ging makkelijk en ze wilde even facetimen, zij zat toen al aan een joint dus ik vroeg me al af waar ik aan ging beginnen haha.
Uiteindelijk daar aangekomen, het is een knap ding met een mooi lijf en heeft best een flinke paal erop staan. Haar even gepijpt met condoom, daarna zij mij en daarna mochten mijn benen de lucht en was het tijd voor het neuken. Was in het begin ff happen naar lucht omdat zoals ik al eerder aangaf ze toch wel groot geschapen is. Toen ik eenmaal na wat poppers gewend was heeft ze me goed aangepakt, daarna door met doggy wat ook erg lekker was. Het enige nadeel van haar is dat ze een beetje gek is haha, ik weet niet of ze gewoon zo is of dat het de wiet was maar ze heeft meerdere keren gevraagd om het condoom eraf te halen tijdens het neuken waardoor ik me uiteindelijk niet eens meer echt op mijn gemak in doggy liet neuken omdat ik bang was dat ze dit stiekem zou doen. Voor mij hierdoor dus geen herhaling maar de seks was zeker niks over te klagen.
 
Vandaag verzon ik het toch een gokje te wagen en maar gebeld, ik begon engels tegen haar te praten blijkt het dat ze gewoon vloeiend Nederlands spreekt of iemand anders pakte de telefoon voor haar op. Veel dingen die in haar advertentie staan kunnen niet dus ja maar bedankt en opgehangen. Wat een 🤡
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan