Recensie Vanessa, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Donderdag langs geweest, is net van vakantie terug , ze is de topper van Gent maar jammer genoeg ook vaak bezet

Heeft een heel mooie B cup, en die benen & dat kontje, echt model lichaam, wat een plezier om deze dame eens te mogen doggy nemen
Best dat ze veel bezet is 😉
Zou zijn we zeker dat ze goed blijft en tzal nu ook wel niet op een kwartiertje of een halfuur wachten aankomen e 😉. Wacht veel liever om binnen te gaan bij vanessa dan dat ik moet wachten in een ziekenzaal om bij den dokter te gaan 🤣🤣🤣. Het vergroot alleen maar mijn goesting om haar te neuken achteraf.
 
Eergisteren nog eens bij Vanessake op bezoek geweest en daar heb ik zeker geen spijt van gehad.
Vriendelijk ontvangen geweest en ze droeg een klein zwart doorzichtig topje en een hoog opgetrokken string.
We namen plaats op bed en na wat geknuffeld en gezoend te hebben kwam hij op sterkte en werd het condoom aangebracht.
Ik had deze keer mijn eigen condoom mee en dat voelde toch een pak beter aan dan de standaard rode die ze daar gebruiken.
Voldoende tijd gekregen om 2 standjes te doen. Zijnde on top en doggy.
Nadien ging ik op mijn rug liggen en heeft ze mij manueel tot een hoogtepunt gebracht.
Nog wat gelachen terwijl we ons samen opfristen en drie zoentjes en terug de straat op.
Met een tevreden gevoel terug naar mijn wagen gestapt.
Vanessa is een fijne, heel mooie dame, die een goede service aanbiedt voor 50€.
Ik blijf fan!
Groeten,
Window Shopper
 
Toch een vraagje.......ben ook enkele keren bij haar geweest half jaar geleden en toen was zoenen niet mogelijk bij mij althans.....is haar pakket uitgebreid in het nieuwe jaar of zou het van de persoon afhankelijk zijn??
 
Toch een vraagje.......ben ook enkele keren bij haar geweest half jaar geleden en toen was zoenen niet mogelijk bij mij althans.....is haar pakket uitgebreid in het nieuwe jaar of zou het van de persoon afhankelijk zijn??
Zoenen kan misschien als je 200 betaald. Dan mag je je aan het full pack verwachten.
Voor 50 euro zal ze dit nooit toelaten 😉, believe me.
 
Toch een vraagje.......ben ook enkele keren bij haar geweest half jaar geleden en toen was zoenen niet mogelijk bij mij althans.....is haar pakket uitgebreid in het nieuwe jaar of zou het van de persoon afhankelijk zijn??
Hoi,
Ik geef haar gewoon kusjes op haar wang, in haar hals en op haar lichaam.
Maar tongzoenen heb ik nog nooit gedaan met haar.
Dat zal idd. bij te betalen zijn...
 
Ik vind het zalig haar voorhoofd te zoenen. Een warm gevoel van vertrouwen en meestal volgt een innige knuffel. 1 x een kus op de lippen en als ze je echt mag kust ze op de wang.
Denk ook dat tongzoenen in een hogere prijsklasse zit.
200 euro is wel veel om tongetjes te draaien. Ik ben al heel blij met haar service bij 50 of 100 euro.
 
Als ik het allemaal zo lees, kan je beter in de middag eens afzakken dan in de avond uren
Yup, ik kan dat idd beamen 😉
Vannesa schepenenvijverstraat 19 a bar crystal, Emma bar crazy cabaret 8 M schepenenvijverstraat. En Bonita in het glazen straatje.
Dat zijn de 3 toppertjes momenteel. Alvast veel plezier 😹 met deze 3 poesjes.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50 €
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens overgestoken richting Gent.
Eerst me onder zuid gezet wat ik altijd doe. Heel mooi weer vandaag dus ideaal om nog eens de beentjes te strekken en een wandelingetje te maken.
In schepenenvijverstraat redelijke bevolking, glazen straatje niet veel soeps, stuk of 3 of 4. Pieter vanderdoncktdoorgang meisje of 4 ook. Schepenenvijverstraat 8 meiskes gezien en natuurlijk voor vanessa gekozen. Haar alleen al zien staan in lingerie doet u watertanden om naar
Binnen te gaan natuurlijk. Lekker lange benen en zwart satijnen string hoog opgetrokken. Ze was in de stemming zag ik want ze glimlachte vriendelijk. Samen naar haar kamertje mogen gaan waar ik al meteen haar kontje mocht vastnemen. Binnen haar meteen betaald en ze deed haar boventopje uit om aan haar lekkere borstjes te mogen likken en kneden. Prachtige borstjes heeft ze echt wel. Dan heeft ze mij geleidelijk aan ook uit gekleed en me zoentjes gegeven op mijn borstkas. Ze zag dat mijn krokettje meteen paraat stond en ze vond meteen de weg naar beneden waar ze me lekker pijpte na tijdje stopte ze en ik vroeg of ze nog een beetje wou verder doen en dit deed ze zonder probleem. Erna gevraagd welke positie ik wou en ik zei haar dat ze mocht raden wat ik zou kiezen, doggy zei ze met een knipoogje en een glimlach en ik bevestigde al glimlachend. Om dit meisje te zien vasthouden aan haar spiegel en dat beeld te zien in die spiegel, haar knappe aangezichtje en dan ook om haar lekkere kontje te zien, had niet veel nodig om mijn kruid te verschieten. Het blijft echt een genot om met zo'n konijntje te mogen sexen en ik vertelde het haar dat we in Gent echt van geluk mogen spreken dat we haar hebben. Ze apprecierde het en ze gaf me een kus. Erna nog een knuffel en een kus aan de deur en opnieuw het zonnige Gent in.
 
Laatst bewerkt:
Ja die wil ik wel nog ééns zien zonder beugel 😋😍.
Echt gene zever, de dienen die zegt dat hij daarbij niet aan zijn trekken komt heeft geen testosteron lol 😂. Als ik in Gent passeer en ze is vrij op het moment ik er langskom dan kan ik er niet voorbij lopen zonder haar te bezoeken. Je moet echt al over stevige ballen beschikken om haar zomaar los te passeren. En als je ziet dat je twijfelt dan draait ze zich om met haar prachtig kontje naar je toe en begint ze te dansen. Dan ben ik helemaal verloren 🤣🤣🤣. Indien vanessa bezoek heeft dan kies ik gauw voor Emma of bonita. Sowieso kijk ik er al naar uit om de eerste keer vanessa zonder beugel te zien 🙈 🙈 🙈.
 
Ja die wil ik wel nog ééns zien zonder beugel 😋😍.
Echt gene zever, de dienen die zegt dat hij daarbij niet aan zijn trekken komt heeft geen testosteron lol 😂. Als ik in Gent passeer en ze is vrij op het moment ik er langskom dan kan ik er niet voorbij lopen zonder haar te bezoeken. Je moet echt al over stevige ballen beschikken om haar zomaar los te passeren. En als je ziet dat je twijfelt dan draait ze zich om met haar prachtig kontje naar je toe en begint ze te dansen. Dan ben ik helemaal verloren 🤣🤣🤣. Indien vanessa bezoek heeft dan kies ik gauw voor Emma of bonita. Sowieso kijk ik er al naar uit om de eerste keer vanessa zonder beugel te zien 🙈 🙈 🙈.
Pas maar op voor Radia of Daria of Victoria of hoe ze ook heten mag he Krokettje! Want die zal bij u ook wel in de smaak vallen! Ben ik zeker van! Ze zit daar in de geburen van Vanessaken he! 🙈
Een concurrente dus! 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan