Vastgebonden geneukt worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er dominas die mannen vastbinden en hun dan pijpen en/of berijden ?
Deze dame doet dit volgens mij, ik heb helaas nog geen ervaring met haar.

Je kunt verder ook zoeken naar een Kinky Lady, die zijn vaak voor meer te vinden als alleen BDSM.
Ik heb ook nog een filmpje waarin een slavin mij op commando van de meesteres pijpt en later op mij komt zitten en begint te rijden......helaas werkt deze meesteres niet meer.

Ik heb het liever andersom. Dus welke DVP/TVP, laat zich vastbinden, om daarna door mij te worden geneukt?
Ik heb ze in het verleden wel gehad, maar die zijn helaas uit beeld.
Kom je dus idd maar zelden tegen, zeker bij betaalsex!
Toch één keer meegemaakt... dat zij dus zelf al velcro pols-en enkelboeien had geplaatst onder het matras... en zij me daarna vroeg haar te boeien!

Mega geil natuurlijk! Eerst haar polsen vastgemaakt. Dan teasend omlaag... en ook haar enkels vastgemaakt! Lag zij daar spiernaakt in 'spread-eagle' geboeid voor me! En... Man! Zij was druipnat! Zo geil stond ze!

En dan... haar keihard neuken! Grrrrrr!
(dat heb ik wel niet vermeld... in m'n voor de rest behoorlijk gedetailleerde recensie! Haha!)

Voordat het onderwerp gekaapt wordt door exact het omgekeerde van wat de topicstarter zoekt.
Vastgebonden gepijpt worden is inderdaad erg opwindend, lang geleden deed ik dit regelmatig bij een dame in de Lijnbaanssteeg (Singelgebied) te Amsterdam.

Cristal Kinky (hierboven genoemd) is hier inderdaad ook voor te vinden. Als ik bij haar ben wordt ik altijd wel gepijpt terwijl ik aan het kruis vastgebonden ben. Wel altijd met condoom overigens.

Ik vermoed dat het voor de meeste "kinky girls" achter de ramen ook bespreekbaar is.

Terug
Bovenaan Onderaan