bertje1967
Wandelaar
Zijn er dominas die mannen vastbinden en hun dan pijpen en/of berijden ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze dame doet dit volgens mij, ik heb helaas nog geen ervaring met haar.Zijn er dominas die mannen vastbinden en hun dan pijpen en/of berijden ?
Yvonne in de korte Kolksteeg 4 in Amsterdam daar is dat geen probleem , wel een probleempje dat het altijd dringen is.Zijn er dominas die mannen vastbinden en hun dan pijpen en/of berijden ?
Dames achter de ramen dus, ik weet er 2 bij Escape in DoetinchemZijn er dominas die mannen vastbinden en hun dan pijpen en/of berijden ?
Ja hoor natuurlijk aks je die fantasie aan ze vraagtZijn er dominas die mannen vastbinden en hun dan pijpen en/of berijden ?
Nee, wil er wel eindje voor rijden.Doetinchem te ver weg?
Het is ook een atribuut dat je bijna nergens tegenkomt. Ik ben helemaal niet van plan om er zo een te kopen, maar noch op de websites van de erotiek-shopping noch in de sexboetieks heb ik er eigenlijk ooit zo een gezien. Ook niet bij dames die veel speelgoed hebben. Dildo's in alle maten, modellen en kleuren hebben ze wel, maar zo'n monddildo heb ik alleen maar bij die ene dame lang geleden gezien en genoten.Al een paar dames gevraagd om op monddildo te zitten maar nog niet gevonden helaas.
Misschien gedacht om zoiets door een 3D printer te laten maken? Tegenwoordig is alles mogelijk.Het is ook een atribuut dat je bijna nergens tegenkomt. Ik ben helemaal niet van plan om er zo een te kopen, maar noch op de websites van de erotiek-shopping noch in de sexboetieks heb ik er eigenlijk ooit zo een gezien. Ook niet bij dames die veel speelgoed hebben. Dildo's in alle maten, modellen en kleuren hebben ze wel, maar zo'n monddildo heb ik alleen maar bij die ene dame lang geleden gezien en genoten.
Die optie is er natuurlijk ook. Was van mij gewoon een spontane gedachte.Of gewoon online kopen? Life is simple
Neen daaraan heb ik niet gedacht, maar ik ben er ook niet in geïnteresseerd.Misschien gedacht om zoiets door een 3D printer te laten maken? Tegenwoordig is alles mogelijk.
Onderwerp gesloten..Neen daaraan heb ik niet gedacht, maar ik ben er ook niet in geïnteresseerd.