Vastgebonden geneukt worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er dominas die mannen vastbinden en hun dan pijpen en/of berijden ?
Deze dame doet dit volgens mij, ik heb helaas nog geen ervaring met haar.

Je kunt verder ook zoeken naar een Kinky Lady, die zijn vaak voor meer te vinden als alleen BDSM.
Ik heb ook nog een filmpje waarin een slavin mij op commando van de meesteres pijpt en later op mij komt zitten en begint te rijden......helaas werkt deze meesteres niet meer.

Voordat het onderwerp gekaapt wordt door exact het omgekeerde van wat de topicstarter zoekt.
Vastgebonden gepijpt worden is inderdaad erg opwindend, lang geleden deed ik dit regelmatig bij een dame in de Lijnbaanssteeg (Singelgebied) te Amsterdam.

Cristal Kinky (hierboven genoemd) is hier inderdaad ook voor te vinden. Als ik bij haar ben wordt ik altijd wel gepijpt terwijl ik aan het kruis vastgebonden ben. Wel altijd met condoom overigens.

Ik vermoed dat het voor de meeste "kinky girls" achter de ramen ook bespreekbaar is.

Ik doe dat regelmatig bij YinYang met diverse dames en mezelf als lijdend voorwerp, heb wel zelf de spullen mee.
In het verleden een dame gehad die mij onder handen nam en ik haar daarna vast mocht maken, kwestie van vertrouwen in elkaar.

In de Geleenstraat bij Laura nummer 45 k7 heb ik dit wel eens bij mij laten doen. Ze kan je vastmaken aan de muur. Ze is niet echt een meesteres maar wel vriendelijk, en m.i. een mooie dame.

Lang geleden enkele keren meegemaakt, en dat was me steeds best bevallen. Ik ben meermaals bij die dame geweest en heb er meerdere zulke sessies beleefd. Zij was Meesteres maar ze deed ook aan intiem in het spel.
Het was een heel fijne dame. Ik was eerst langs geweest voor info en ze heeft me toen zeer uitvoerig ingelicht over de mogelijkheden. Bij de eerste date hebben we mijn wensen duidelijk besproken en zij heeft daar echt rekening me gehouden. Ik heb bijn haar heel uitvoerige en supergeile ervaringen en tijden beleefd. Het was voor mij geen BDSM maar het had er wel een heel licht soft-erotisch.
Op een keer lag ik vastgebonden op een bank en had ze me een dildo met mondstuk in mijn mond gestoken. Dan kwam ze met haar kut op die dildo zitten om zichzelf klaar te rijden. Intussen had ik een geweldig zicht op haar natte kut met twee geile gouden ringen en het geile spel van die dildo.
Ik kan iedereen zo'n sessie aanbevelen, ongelooflijk geil.
Met deze dame zal het niet meer lukken, zij is helaas al lang overleden. Ik ben sindsdien nog steeds op zoek naar gelijke, maar nooit meer iets gevonden.

Terug
Bovenaan Onderaan