Veel klachten over site met info over sekswerkers, waakhond start onderzoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze meelezen prima, maar wees dan ook mans genoeg jezelf bekend te maken en te zeggen waarom je het er niet mee eens bent.
De oplichtertjes lezen ook altijd mee als ik weer eens een ontmasker, maar kunnen de vinger er maar niet op leggen hoe ik ze gemakkelijk onderschep.

Als ik even de posts terug lees zie ik weinig verbeterpunten, je hebt zelfs mijn reactie op jou net niet goed gelezen in hoeverre het recensieformulier en de info op sj en kinky overeenkomen.

Dan is nog steeds de vraag is het privacy of is dit een kwestie van kopiëren en plakken??

Moderators grijpen goed in, als ik er eens naast zat hebben ze mij ook bericht en hebben ze in overleg met mij ook het een en ander verwijderd.
Dus waarom doe je zo negatief over GR en over de leiding hier?
Negatief over dit forum? Omdat ik wat dingetjes noem die voor verbetering vatbaar zijn.
Er wordt over dit forum geklaagd bij de AP wat best gevolgen kan hebben zeker als ik de admin mag geloven. Die heeft het over een rechtszaak en crowdfunding. Geen slecht idee. Maar de klagers zijn op tv. We weten wie dat zijn. Dan zou je dat omgekeerd toch ook moeten doen? Hallo hier zijn wij van girlsreview, jullie willen ons opheffen nou hier zijn we. Ik zie wel eens bij Max klagers over een reisorganisatie en heel vaak zit er dan ook iemand van die organisatie.
Wat betreft ingrijpen van de mods. Dat gaat niet altijd goed. Mag dat niet gezegd worden? Ook goed maar laat dat dan even weten. Weet ik ook waar in aan toe ben. Door heel veel leden worden de klagers weggezet als zeurders en slechte sexwerkers van Nederlandse afkomst. Is dat een feit? Of een aanname. Ik denk dat dat je zaak geen goed doet. Die vraag over privacy kun je stellen alleen maakt de AP dat uit. Zo simpel is het. Over negatief gesproken: een aantal leden hier denkt dat het snel afgelopen is met deze site en dat zijn niet de nieuwkomers maar leden die 9000 posts hebben. Ik vindt het prima dat je me aanvalt. Het is niet mijn site en ik heb er geen belang in.
mwa

Het topic is niet alleen GDPR, het topic is de berichtgeving van de media, en daaruit komt meer onvrede naar voren dan alleen de persoonsgegevens, al is dat wel de hoofdmoot. Ik citeer maar uit het artikel van pagina 1, "Mensen worden hier besproken alsof het voorwerpen zijn.".

Daarom snap ik heus wel dat sommige mensen vinden dat we, om zulke commentaren weg te nemen, kunnen kijken naar hoe we ons zo fatsoenlijk mogelijk kunnen presenteren, dat past volgens mij volledig binnen deze discussie. Over de details kan je vervolgens redetwisten, of het nut heeft verbannen namen door te strepen weet ik nog zo net niet, maar als iemand denkt dat dat bijdraagt aan het imago van deze site mag iemand dat best in de groep gooien van mij.
Beeldvorming inderdaad. Dit soort sites hebben een imagoprobleem. Lijkt me niet verkeerd om te kijken of dat kan veranderen.
 
Het valt me op dat nieuwe forumleden bij zijn gekomen die heel erg kritisch zijn op girlsreview forumleden die alleen maar negatieve berichten plaatsen kan geen toeval meer zijn. Ik zal maar geen namen noemen.
Oh, je bedoelt mij waarschijnlijk. Kritisch op GR? Ik vind hier nuttige info en kan ervaringen delen (wat voor mij misschien het belangrijkst is, want het is ergens een eenzame hobby, ook al ben je altijd met iemand samen). Zelfs dames die hier het woord doen en fantastische bijdragen leveren: ik ben heel blij met GR.
Maar soms komt er een niet al te respectvolle comment/review voorbij. Ja, daar heb ik moeite mee, is dat gek? En soms erger ik me aan een medelid. Dat laat ik misschien ook blijken. Maar negativiteit over de site zal je bij mij niet vinden.

Sorry, je ziet spoken, man.
 
Oh, je bedoelt mij waarschijnlijk. Kritisch op GR? Ik vind hier nuttige info en kan ervaringen delen (wat voor mij misschien het belangrijkst is, want het is ergens een eenzame hobby, ook al ben je altijd met iemand samen). Zelfs dames die hier het woord doen en fantastische bijdragen leveren: ik ben heel blij met GR.
Maar soms komt er een niet al te respectvolle comment/review voorbij. Ja, daar heb ik moeite mee, is dat gek? En soms erger ik me aan een medelid. Dat laat ik misschien ook blijken. Maar negativiteit over de site zal je bij mij niet vinden.

Sorry, je ziet spoken, man.
Ja ik zie spoken jij en Rakkerrr 2 forumleden die nog maar net lid zijn van dit forum en alleen negatieve berichten plaatsen over girlsreview om dit forum naar beneden te halen. Jullie zitten hier met verkeerde bedoelingen dat is mij nu wel duidelijk.
 
Negatief over dit forum? Omdat ik wat dingetjes noem die voor verbetering vatbaar zijn.
Er wordt over dit forum geklaagd bij de AP wat best gevolgen kan hebben zeker als ik de admin mag geloven. Die heeft het over een rechtszaak en crowdfunding. Geen slecht idee. Maar de klagers zijn op tv. We weten wie dat zijn. Dan zou je dat omgekeerd toch ook moeten doen? Hallo hier zijn wij van girlsreview, jullie willen ons opheffen nou hier zijn we. Ik zie wel eens bij Max klagers over een reisorganisatie en heel vaak zit er dan ook iemand van die organisatie.
Wat betreft ingrijpen van de mods. Dat gaat niet altijd goed. Mag dat niet gezegd worden? Ook goed maar laat dat dan even weten. Weet ik ook waar in aan toe ben. Door heel veel leden worden de klagers weggezet als zeurders en slechte sexwerkers van Nederlandse afkomst. Is dat een feit? Of een aanname. Ik denk dat dat je zaak geen goed doet. Die vraag over privacy kun je stellen alleen maakt de AP dat uit. Zo simpel is het. Over negatief gesproken: een aantal leden hier denkt dat het snel afgelopen is met deze site en dat zijn niet de nieuwkomers maar leden die 9000 posts hebben. Ik vindt het prima dat je me aanvalt. Het is niet mijn site en ik heb er geen belang in.
Een aanval of een gevalletje actie-reactie?
weet haast zeker het laatste.

Ik heb je een groot aantal dingen al zo kunnen uitleggen hoe zo'n recensie formulier ingevuld kan worden.
Ik denk als jij deze eens opent en dan naast een advertentie houd dat ook jij deze makkelijk kan invullen.
Dan kan je makkelijk zien dat het niet aan de leiding hier ligt met betrekking tot privacy, deze letten hier gewoonweg goed op.
Uiteraard kan er eens iets niet opvallen als er veel meldingen worden gedaan maar dan alsnog zou je hun nog even kunnen berichten erover.

Maar aangezien het een negatieve welles nietes spelletje wordt ga ik er niet verder meer op in.
Ieder mag zijn mening hebben en ook ik geef deze als ik het er niet mee eens ben of als ik iets tegenstrijdigs zien.
Ik wens je een fijne avond!
 
Laatst bewerkt:
Ja ik zie spoken jij en Rakkerrr 2 forumleden die nog maar net lid zijn van dit forum en alleen negatieve berichten plaatsen over girlsreview om dit forum naar beneden te halen. Jullie zitten hier met verkeerde bedoelingen dat is mij nu wel duidelijk.
Ok, en nu ga ik mezelf nog eens extra verdacht maken door een lans te breken voor de AP, die jij als het grote kwaad lijkt te zien. Weet je dat deze club zeer kritisch is op de inzet van algoritmen door de overheid? De AP behoeft ons voor een herhaling van de Toeslagenaffaire of iets soortgelijks en voor het afglijden naar een surveillancestaat. Het is een voor de rechtsstaat onmisbare organisatie. En in het geval van GR doen ze gewoon hun werk. Ze moeten wel.
Dat Aleid Wolfsen een incapabele droplul is, weet ik als Utrechter als geen ander. Maar dat doet niets af aan het nut van zijn organisatie.

En ik ben hier gewoon een hoerenloper, net als iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij worden er hier mega veel niet relevante bijzaken bij gehaald. Volgens de GDPR moet je iets doen aan privacy gevoelige informatie. Dit heeft niets te maken met dom/stom/onbeschoft gedrag van schrijvers hier.

Kortom geen prive info delen over een dame en klaar. Beperk je tot wat er in de advertentie staat.
 
Een aanval of een gevalletje actie-reactie?
weet haast zeker het laatste.

Ik heb je een groot aantal dingen al zo kunnen uitleggen hoe zo'n recensie formulier ingevuld kan worden.
Ik denk als jij deze eens opent en dan naast een advertentie houd dat ook jij deze makkelijk kan invullen.
Dan kan je makkelijk zien dat het niet aan de leiding hier ligt met betrekking tot privacy, deze letten hier gewoonweg goed op.
Uiteraard kan er eens iets niet opvallen als er veel meldingen worden gedaan maar dan alsnog zou je hun nog even kunnen berichten erover.

Maar aangezien het een negatieve welles nietes spelletje wordt ga ik er niet verder meer op in.
Ieder mag zijn mening hebben en ook ik geef deze als ik het er niet mee eens ben of als ik iets tegenstrijdigs zien.
Ik wens je een fijne avond!
Ik denk dat het handiger is om eens te kijken naar die kritiek van die klagers ipv ze aan te vallen op hun uiterlijk en dienstverlening aannames. Het zal niet de eerste keer zijn dat een sexwerker een slechte recensie krijgt omdat de klant een rekening wil vereffenen. Dat zie je ook in de recensielink die ik toevoegde. De sexwerker in kwestie had geen zin in die klant en dat kan waarop hij reageerde dat hij haar zwart zou maken op dit forum. Dat zie je ook bij mensen die restaurants reviewen. Die willen bv flinke korting anders schrijven een slechte recensie. Ik zeg alleen maar ga bij je zelf te rade ipv maar gelijk roepen dat die klagers sexwerkers zijn die een slechte service geven of over het uiterlijk van een klager beginnen. Buiten dat als je die klagers van repliek wil dienen doe dat dan met open vizier ipv anoniem hier.
 
Rakkerrr gaat er voor het gemak vanuit dat de AP een zaak heeft tegen PR.

Dat is nog lang niet zeker. De kans dat de AP overgaat tot het opleggen van een sanctie is naar mijn idee erg klein.
Mocht die sanctie toch opgelegd worden dan zal GR die waarschijnlijk bestrijden door de zaak voor te leggen aan de rechter. Goede kans dat de rechter gehakt maakt van de sanctie.

Het GR forum is nog niet onder de indruk van het bericht dat de AP onderzoek gaat doen. De AP doet maar.
Voorlopig is er geen reden om aan te nemen dat GR een sanctie zal krijgen.

Wie eist bewijst. Dat is niet de sterkste kant van de AP.
 
Mocht die sanctie toch opgelegd worden dan zal GR die waarschijnlijk bestrijden door de zaak voor te leggen aan de rechter.
Wie gaat dit betalen. Advocaat enz enz. Ik had een voorstel gedaan van die 200 leden. Ben benieuwd hoeveel zich hebben gemeld bij admin.,mocht het geld nodig zijn voor een rechtzaak
 
Het forum zal op dit moment niet over voldoende middelen beschikken om de AP in kort geding te betrekken.

Het is aan de gebruikers om dat financieel mogelijk te maken.
Met 5000 euro zijn de kosten voor een kort geding wel te bestrijden.

Eerst maar even zien wat de AP gaat doen na het aangezegde onderzoek.
 
Ik had me al aangemeld!

De NOS heeft alleen een nieuw mailadres denk ik. Steeds als ik mijn invoice opstuur krijg ik "Retour afzender. Gebruiker niet gevonden." Steun zal nog ff moeten wachten 🤷🏻‍♀️
Top👍
Het forum zal op dit moment niet over voldoende middelen beschikken om de AP in kort geding te betrekken.

Het is aan de gebruikers om dat financieel mogelijk te maken.
Met 5000 euro zijn de kosten voor een kort geding wel te bestrijden.

Eerst maar even zien wat de AP gaat doen na het aangezegde onderzoek.
Dus jou steun hebben we ook. Voor de bende van 200
 
En als de dame van naam en telefoonnummer veranderd kan ze alsnog gemakkelijk worden gevonden ;)
Dat zal zonder GR toch een stuk lastiger zijn dus om daar nu zo lacherig over te doen. Juist daar hadden de klagers een punt en ja, de een doet dat met betere motieven (engerds ontvluchten) dan de ander (oplichters die na teveel exposure onder een nieuwe naam verder gaan) maar je zult maar tot die eerste groep behoren. Tegen het volgen/tracken van oplichters zal er naar ik hoop minder weerstand zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dat zal zonder GR toch een stuk lastiger zijn dus om daar nu zo lacherig over te doen. Juist daar hadden de klagers een punt en ja, de een doet dat met betere motieven (engerds ontvluchten) dan de ander (oplichters die na teveel exposure onder een nieuwe naam verder gaan) maar je zult maar tot die eerste groep behoren. Tegen het volgen/tracken van oplichters zal er naar ik hoop minder weerstand zijn.


Mwa, ik ben inmiddels 5 jaar, 6 namen verder en 50 kilo lichter en toch word ik nog herkent nog menig man van jaren terug. Je wordt makkelijker gevonden dan je denkt ooit.
 
Paulus2. Kunnen we ook op jou rekenen als veel schrijver zijnde...zou fijn zijn als admin ongeveer weet wie er gaat bijdragen,mocht het nodig zijn voor een rechtzaak en er zijn maar 5 aanmeldingen dan heeft het geen zijn om een rechtzaak te starten...zijn het er meer dan 100 wel..vandaar ..
 
Mwa, ik ben inmiddels 5 jaar, 6 namen verder en 50 kilo lichter en toch word ik nog herkent nog menig man van jaren terug. Je wordt makkelijker gevonden dan je denkt ooit.
Dat is precies wat ik bedoel, vele ogen maken ligt werk en als individuele stalker iemand terug vinden is lastiger dan dat er een heel legertje klaar staat om hier te melden dat die en die voorheen bekend stond als die of die of dat die en die nu daar en daar werkzaam is als die en die.
 
Wie gaat dit betalen. Advocaat enz enz. Ik had een voorstel gedaan van die 200 leden. Ben benieuwd hoeveel zich hebben gemeld bij admin.,mocht het geld nodig zijn voor een rechtzaak

Ik denk dat de bereidheid om financieel bij te dragen vooral afhangt van de mogelijkheid om dat anoniem te doen. Er zijn toch een hoop wandelaars die hun financien thuis moeten kunnen verantwoorden en dan niet liever "Girlsriew.nl" op hun afschrift hebben staan.
 
Dat is precies wat ik bedoel, vele ogen maken ligt werk en als individuele stalker iemand terug vinden is lastiger dan dat er een heel legertje klaar staat om hier te melden dat die en die voorheen bekend stond als die of die of dat die en die nu daar en daar werkzaam is als die en die.
iedereen weet dat als een dame haar naam veranderd het niet gelijk betekent dat ze een stalker heeft. Sommige dvp's veranderen om de week hun naam gewoon voor de lol omdat ze denken dat de nieuwe naam hun meer klanten brengt. Verder doen ze dat om de politie op het verkeerde been te zetten omdat ze illegaal werken daarom veranderen sommige dvp's ook hun advertentie meestal om die reden. En natuurlijk ook omdat sommige dvp's hier ook slechte recensies hebben en ze daar niet tegen kunnen. Zolang de dames zelf blijven adverteren op kinky dan zal de stalker hun vanzelf wel vinden daar heeft hij dit forum niet eens voor nodig kwestie van beetje zoeken dus hier beweren dat wij hier op het forum stalkers helpen is een slap excuus.
 
Laatst bewerkt:
iedereen weet dat als een dame haar naam veranderd het niet gelijk betekent dat ze een stalker heeft. Sommige dvp's veranderen om de week hun naam gewoon voor de lol omdat ze denken dat de nieuwe naam hun meer klanten brengt. Verder doen ze dat om de politie op het verkeerde been te zetten omdat ze illegaal werken daarom veranderen sommige dvp's ook hun advertentie meestal om die reden. En natuurlijk ook omdat sommige dvp's hier ook slechte recensies hebben en ze daar niet tegen kunnen. Zolang de dames zelf blijven adverteren op kinky dan zal de stalker hun vanzelf wel vinden daar heeft hij dit forum niet eens voor nodig kwestie van beetje zoeken dus hier beweren dat wij hier op het forum stalkers helpen is vergezocht.
Ja ik weet dus van 1 dame dat ze klaagt dat GR haar stalkers oplevert. Deze heeft dan wel haar naam veranderd, maar wel hetzelfde telefoonnummer en had letterlijk op haar oude site een link naar haar nieuwe site en naam gezet.

Ja sorry hoor maar dan is het niet de fout van GR dat je gevonden wordt.
 
Wie gaat dit betalen. Advocaat enz enz. Ik had een voorstel gedaan van die 200 leden. Ben benieuwd hoeveel zich hebben gemeld bij admin.,mocht het geld nodig zijn voor een rechtzaak
Reken maar op 20.000 euro. Ja meebetalen kan altijd met minimaal 400 leden red je het met 50 de man. Dat is te doen lijkt mij.
Zou er niet vanuit gaan dat er geen sanctie komt en dat je de eventuele rechtszaak gaat winnen. Zou het wel proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan