Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In mijn hele leven ben ik slechts 1x echt verliefd geweest.....Zij was geen DVP.
Toen ik jong was , Was ik om de haverklap verliefd 💘, dan leek het wel of er elke dag mooiere rond liepen 😅. Ben maar een maal verliefd geworden op een dvp, dat heb ik ergens hier beschreven , gelukkig is dat helemaal over .

Toen ik jong was , Was ik om de haverklap verliefd 💘, dan leek het wel of er elke dag mooiere rond liepen 😅. Ben maar een maal verliefd geworden op een dvp, dat heb ik ergens hier beschreven , gelukkig is dat helemaal over .
Zo herkenbaar @Girlsaanbidder ! Ik denk ook 1x ECHT verliefd op een DVP te zijn geweest. De overige keren was het een mix van bewondering en pure geilheid.

Verliefdheid voelt ook wel als een zeepbel. Het moment dat de zeepbel er is ziet alles er schitterend uit en dan opeens, …………. Pats ‼️ WEG

Ik ga juist elke keer naar een nieuwe, dit omdat ik niet dat ik verliefd wil worden op een dvp en andersom wil ik ook niet dat ze gevoelens voor mij krijgen.
Dvps zijn ook maar mensen aan het werk.
Dit werkt het beste voor mij en de dvps.
Soms ga ik wel eens terug bij een en soms niet.
Lekker rust ook aan mijn hoofd.
Na ja weer een bericht getyped op pagina 235 en verliefd wordt ik het liefst op niet dvp zoals je leest.
Maar dat zoek ik momenteel ook niet, teveel lekkere vrouwen. Kan altijd weer veranderen.

Het liefst word ik helemaal nooit meer verliefd. Het is toch allemaal één grote vlaag van verstandsverbijstering. Ik zie het bij mijzelf iig niet snel meer gebeuren.

Wat is verliefd zijn eigenlijk precies? Toch eigenlijk niet meer dan een soort waanidee dat zij de absolute ware is voor jou, berust op een fantasie dat jullie voor eeuwig en altijd samen gelukkig zullen zijn. Een chemisch stofje in de hersenen dat er voor zorgt dat je zo'n beetje een jaar lang geobsedeerd bent door die gene.

Mijn theorie hierover is dat de mens dit zo heeft ontwikkeld met als evolutionair voordeel dat ze tenminste gedurende de zwangerschap bij elkaar blijven en vervolgens het kroost gezamenlijk tot volwassenheid zullen brengen.

Ik kan dit zelf niet wetenschappelijk onderbouwen, dit is slechts mijn theorie. dus als iemand hier meer verstand van heeft hoor ik het graag,

En misschien moet ik alles gewoon niet te veel willen begrijpen. Maar ik ben nou eenmaal een beetje stoïcijns van aard. 😜

Het liefst word ik helemaal nooit meer verliefd. Het is toch allemaal één grote vlaag van verstandsverbijstering.

Begrijp wat je zegt @Spee - Dee. We zouden moeten zijn als honden en katten.
Dat mensen 1x per jaar loops of krols worden. We krijgen dan nationale feestdagen met overal gangbangs. 9 Maanden later gaan we massaal bij elkaar op kraamvisite. 🤣🤪

Oja en het belangrijkste natuurlijk, de rest van de tijd hoeven we niet aan sex te denken.

Laatst bewerkt:
Is dat echt gebeurd? Dat is toch dat jong met die tattoo op z'n keel?
@Spee - Dee , dat vroeg ik mij ook af. @Il Commendatore weet wat overdrijven is, maar het klopt bijna. Ik heb gegoogeld:
"Douwe Bob heeft op dit moment drie kinderen: twee dochters, Ziggy en Bobby Lou, geboren in december 2021 bij twee verschillende vrouwen, en een zoon, Elias, geboren in mei 2022 bij zijn verloofde Anouk. In 2024 kwam er bij Anouk nog een kind maar is dood geboren."

Ja, een beetje overdreven maar ik zie het door de vingers.

Verder maakt het me eigenlijk ook helemaal niks uit, want ik haat BNR's., allemaal. Maar goed, je ontkomt er niet aan. Zelfs als je nooit verder kijkt dan NPO1.
Ik meen dat Douwe Bob eens een keer door Yesilguz het land uit gepest is omdat hij niet op jodenfeestje wou spelen.

Maar van verliefd op een dvp naar BN'r haat dwaal ik wel heel erg af van het topic.
Alhoewel Bnr's ook wel een aandachtshoeren genoemd worden. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan