Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Man man man, wat een topic is dit geworden zeg, alsof de ene McDonalds klant de andere McDonalds klant uitlacht, omdat die alleen een milkshake haalt terwijl meneer de alpha McDonalds klant geniet van een overheerlijke culinaire maaltijd bestaande uit een dunne hamburger en slappe frietjes en dat binnen een kwartier op heeft. Moet ook wel zo snel, anders worden alle McDonalds medewerkers spontaan verliefd op alpha.
 
Okee Eagle heb ik je misschien een beetje verkeerd begrepen, maar in heel veel reacties van jouw kant maak je wel iedereen belachelijk die iets vertelt wat tussen hem en een dvp speelt. En jij kan niet over iedere situatie weten hoe het precies zit. Ik ben wel met je eens (heb ik nooit meegemaakt) dat je beter geen relatie met een dvp kan hebben, denk ook dat ze dan verwacht dat ik alles voor haar ga betalen en dat gaat nooit gebeuren. Zou ik ook niet kunnen met mijn inkomen.
het is een beetje de toon, die de muziek maakt. Ten minste dat is hoe ik naar Eagle zijn berichten kijkt.
 
Top om te zien dat over het algemeen toch wel met respect en intelligentie gepraat word met elkaar. Helemaal leuk dat ook een professional meepraat. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Als je maar elkaars mening en "point of view" respecteerd.

Ik vind het wel een mooi romantische gedachte dat het kan dan 95% (of iets in die trend ;)) ook oprechte gevoelens kan ontwikkelen voor de klant.

Iemand noemde het laatst een uurtje "schijnliefde" als je zo'n date hebt. Ik zou het zelf meer als een soort van liefde in een bubbel noemen. 'Pop' voorbij als de tijd om is! Of blijft ie mooi verder glanzen? ;)
 
Bij raamdames krijg je kennelijk onvoldoende aandacht in die 10 minuten dus haal je dat elders. bv op deze site. Gelukkig zijn hier velen hem hierin gedienstig.

Ik zoek de aandacht niet bij raamdames en heb dat voldoende in mijn prive-leven. Maar ondanks het talloze keren herhalen is dat bij sommige niet binnengedrongen. Die kunnen zich dat gezien hun eigen situatie niet voorstellen merk ik.
 
Man man man, wat een topic is dit geworden zeg, alsof de ene McDonalds klant de andere McDonalds klant uitlacht, omdat die alleen een milkshake haalt terwijl meneer de alpha McDonalds klant geniet van een overheerlijke culinaire maaltijd bestaande uit een dunne hamburger en slappe frietjes en dat binnen een kwartier op heeft. Moet ook wel zo snel, anders worden alle McDonalds medewerkers spontaan verliefd op alpha.

Euhm nee, die 'meneer alpha' eet een frietje, geniet ervan en meer niet. De andere klant is verliefd op een stuk friet en gelooft dat hij een relatie aankan met een stuk friet.
 
Man man man, wat een topic is dit geworden zeg, alsof de ene McDonalds klant de andere McDonalds klant uitlacht, omdat die alleen een milkshake haalt terwijl meneer de alpha McDonalds klant geniet van een overheerlijke culinaire maaltijd bestaande uit een dunne hamburger en slappe frietjes en dat binnen een kwartier op heeft. Moet ook wel zo snel, anders worden alle McDonalds medewerkers spontaan verliefd op alpha.
Bizarre vergelijking. Maar als je die analogie even doortrekt, dan is het meer: persoon 1 gaat naar de Mac en komt daar met een doel: ongezond vreten, en daar heerlijk van te genieten. Snel of niet snel, en de hoeveelheid doet er niet toe. Persoon 2 gaat naar de Mac met hetzelfde doel, lekker schranzen. Maar hij gaat eerst naar de kapper, doft zich helemaal op en haalt een doosje chocola voor de Macdonalds medewerker want je kunt een eventuele liefde niet uitsluiten
 
Ik zoek de aandacht niet bij raamdames en heb dat voldoende in mijn prive-leven. Maar ondanks het talloze keren herhalen is dat bij sommige niet binnengedrongen. Die kunnen zich dat gezien hun eigen situatie niet voorstellen merk ik.
Hoe harder je roept hoe meer we geloven…..
Met een prive leven met zoveel aandacht lukken die 10 minuten bij de ramen net denk ik.
Gezien de eigen situatie? Is zeer zeker voor jou van toepassing.
Lastig leven als niet alle signalen uit de omgeving tot je door dringen.
 
Hoe harder je roept hoe meer we geloven…..
Met een prive leven met zoveel aandacht lukken die 10 minuten bij de ramen net denk ik.
Gezien de eigen situatie? Is zeer zeker voor jou van toepassing.
Lastig leven als niet alle signalen uit de omgeving tot je door dringen.
Haha jij probeert mij hier situaties aan te praten die er niet zijn, om jezelf goed te laten voelen. Je wint er niks mee hoor, kan ik je verklappen.
En je hebt inderdaad gelijk, ik hoef niet langer dan 20 minuten te zijn bij de dvp gezien ik ook een leven daarbuiten heb.
Jij mag uren spenderen bij je betaalde vriendin.
 
Die vergelijking met de mcdonalds gaat helemaal niet op hier.

Je kunt het denk ik ook nergens mee vergelijken omdat het zo'n uniek iets is.

Er zit overigens wel een verschil of je betaald voor wat platte seks (krijg het idee dat ik hier expliciet moet zeggen dat ik ook daar geen oordeel over heb ;)) of voor een gfe date. Bij dat laatste denk ik dat gevoelens veel meer een rol spelen.
 
Of misschien te vergelijken met acteurs/actrices die iets spelen? Maar daar zie je ook heel vaak per ongeluk toch relaties uit opbloeien. We zijn toch minder van steen dan we zouden willen....
 
Die vergelijking met de mcdonalds gaat helemaal niet op hier.

Je kunt het denk ik ook nergens mee vergelijken omdat het zo'n uniek iets is.

Er zit overigens wel een verschil of je betaald voor wat platte seks (krijg het idee dat ik hier expliciet moet zeggen dat ik ook daar geen oordeel over heb ;)) of voor een gfe date. Bij dat laatste denk ik dat gevoelens veel meer een rol spelen.
Serieus? Je verwacht dat echt bij een GFE date? Als je naar de film gaat, dan is ook niet alles echt gebeurd hè? Waar denk je dat de "E" in GFE voor staat?
 
Vogel,
Om mij goed te voelen heb ik jou niet voor nodig. Sterker nog. Ik medelijden met de nensen in jouw nabije omgeving.

Mijn betaalde vriendin?
1. Ik ben daar al lang meesamen, zelfs een kind samen.
2. Heeft haar inkomen niet uit de wandelwereld, hoef ik niet te onderhouden en kan zich 'alfa mannetjes' auto's veroorloven waar jij alleen maar over kan dromen.

Hou toch eens op om alles als de 'enige waarheid' te verkondigen. Algemeenheden, niet echt onderbouwd en zeker niet wetenschappelijk.
Ook buitenlandse dames kunnen een top baan hebben met dito inkomen. In haar land zou jij niet eens binnen straal van 2 meter bij haar komen. In Nederland ook niet want het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat jij haar in jouw priveleven kan tegenkomen. Wanneer realiseer jij je dat de eagle een bedreigde diersoort is? Met jouw toonzetting zou je in de hogere regionen binnen de kortste keren eruit liggen.
En ik hoef een race, die jij voordat er al begonnen bent verloren hebt, niet te winnen want dat heb ik die al.
 
Laatst bewerkt:
Om mij goed te voelen heb ik jou niet voor nodig. Sterker nog. Ik medelijden met de nensen in jouw nabije omgeving.

Mijn betaalde vriendin?
1. Ik ben daar al lang meesamen, zelfs een kind samen.
2. Heeft haar inkomen niet uit de wandelwereld, hoef ik niet te onderhouden en kan zich 'alfa mannetjes' auto's veroorloven waar jij alleen maar over kan dromen.

Hou toch eens op om alles als de 'enige waarheid' te verkondigen. Algemeenheden, niet echt onderbouwd en zeker niet wetenschappelijk.
Ook buitenlandse dames kunnen een top baan hebben met dito inkomen. In haar land zou jij niet eens binnen straal van 2 meter bij haar komen. In Nederland ook niet want het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat jij haar in jouw priveleven kan tegenkomen.
Haha door al het stress raak je opgefokt en vergeet woorden te tikken. Je hele Nederlands is naar de maan.
Het is wel duidelijk wie opgefokt raakt en stresst. Denk aan je bloeddruk.
Je hebt mij niet nodig maar probeert mij al 3 pagina's lang uit te lokken en je eigen situatie goed te praten.
Het boeit mij echt geen reet kerel. Als jij happy bent, wees vooral happy.
 
Serieus? Je verwacht dat echt bij een GFE date? Als je naar de film gaat, dan is ook niet alles echt gebeurd hè? Waar denk je dat de "E" in GFE voor staat?
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg niet dat het echt is. Ik bedoelde dat er meer kans is dat er gevoelens bij komen te spelen. Een film is wel een goeie analogie. Als je een verdrietige of vrolijke film kijkt voel je je toch ook even oprecht verdrietig of blij? Het schijnt zelfs te zijn dat je bij feel good films ook daadwerkelijk gelukshormonen aanmaakt. Goeie tip dus ook tevens als je je down voelt!

Hoewel een goed potje huilen dan ook lekker kan opluchten.
 
Die vergelijking met de mcdonalds gaat helemaal niet op hier.

Je kunt het denk ik ook nergens mee vergelijken omdat het zo'n uniek iets is.

Er zit overigens wel een verschil of je betaald voor wat platte seks (krijg het idee dat ik hier expliciet moet zeggen dat ik ook daar geen oordeel over heb ;)) of voor een gfe date. Bij dat laatste denk ik dat gevoelens veel meer een rol spelen.

Het is een simpele vicieuze cirkel:

Man heeft tekort aan aandacht en liefde in zijn prive leven> zoekt het bij de raamdames omdat hij niet anders kan>blijft hopen of gaat meer spenderen omdat hij niet anders kan> komt erachter dat het toch niet helemaal lukt en raakt in de war en raakt in depressie> terug naar checkpoint 1.

En tsjah, er zullen ook mannen zijn die een gfe fijner vinden qua seks dan afwerkseks en die ook na afloop een knop kunnen omzetten. Die komen uiteraard niet in de problemen. En daar is ook niks mis mee.
Het is niet anders dan de trieste mannetjes die geld overmaken naar hun vriendin in Thailand/Bulgarije/Rusland voor een vliegticket en haar financieel helpen zodat ze eindelijk naar Nederland komen. Hun vriendin die ze op internet hebben leren kennen. Heel anders is het niet.
 
Haha door al het stress raak je opgefokt en vergeet woorden te tikken. Je hele Nederlands is naar de maan.
Het is wel duidelijk wie opgefokt raakt en stresst. Denk aan je bloeddruk.
Je hebt mij niet nodig maar probeert mij al 3 pagina's lang uit te lokken en je eigen situatie goed te praten.
Het boeit mij echt geen reet kerel. Als jij happy bent, wees vooral happy.
Niet inhoudelijk reageren. En duiken als het dichtbij komt. In jouw terminologie: beta mannetjes gedrag.
 
@Eagle99 ik geloof best dat je een mening wil verkondigen en dat mag ook. Daar is een forum voor. Wel denk ik dat je je woordkeuze beter kan uitzoeken en wat minder denigrerend naar een bepaalde doelgroep. Zo kom je namelijk nu over en dat roept bij iedereen de weerstand op.

Als er modder wordt gegooid, gooi ik terug. Een nette reactie krijgt een nette reactie terug. Als je de bal kaatst, kan je hem verwachten.
 
Die vergelijking met de mcdonalds gaat helemaal niet op hier.

Je kunt het denk ik ook nergens mee vergelijken omdat het zo'n uniek iets is.

Er zit overigens wel een verschil of je betaald voor wat platte seks (krijg het idee dat ik hier expliciet moet zeggen dat ik ook daar geen oordeel over heb ;)) of voor een gfe date. Bij dat laatste denk ik dat gevoelens veel meer een rol spelen.
Het gaat mij ook niet om de gevoelens, er wordt door sommigen heel stellig beweerd dat het van de zotte is om niet alleen seks te hebben met een DVP. "Haha die sukkel betaalt 200 euro per uur, ben ik blij dat ik maar 50 euro voor een kwartier hoef af te rekenen". Oh wow superalpha van je rekenwonder, plaats het nog eens in een stuk of tien topics, dan ben ik nóg meer onder de indruk. Maakt het nou echt uit of je seks hebt met een DVP of alleen je rug laat krabben door haar. Je betaalt toch allebei voor de tijd van haar, boeiend hoe je die dan besteedt.
 
Het gaat mij ook niet om de gevoelens, er wordt door sommigen heel stellig beweerd dat het van de zotte is om niet alleen seks te hebben met een DVP. "Haha die sukkel betaalt 200 euro per uur, ben ik blij dat ik maar 50 euro voor een kwartier hoef af te rekenen". Oh wow superalpha van je rekenwonder, plaats het nog eens in een stuk of tien topics, dan ben ik nóg meer onder de indruk. Maakt het nou echt uit of je seks hebt met een DVP of alleen je rug laat krabben door haar. Je betaalt toch allebei voor de tijd van haar, boeiend hoe je die dan besteedt.
Tuurlijk is het niet van de zotte om alleen seks te hebben met sekswerkers. Ik laat ze o.a.:

- mijn auto wassen
- boodschappen doen
- de tegels leggen in de badkamer

Seks met een dame van plezier, onvoorstelbaar gewoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even persoonlijk voor mij. Ik heb mij gewapend om in de ban te komen van juist een vrouw. ik heb een hele groep dames die ik regelmatig zie. Soms vallen eraf , en soms komen erbij. Een hoop die zie ik maar 2 tot 4x per jaar , maar ik heb ze in mijn boekje. Daarnaast ga ik ook graag naar SKW of gangbang s.
Zodoende zal ik niet ten prooi vallen aan ongemakkelijke liefde voor een DVP waar ik in principe wel gevoelig voor ben( ik vind vrouwen mooi en aantrekkelijk )
Zodoende bescherm ik mij , en werkt vooralsnog goed. Daar bij ontmoet ik graag ook dat nieuws.
 
Even persoonlijk voor mij. Ik heb mij gewapend om in de ban te komen van juist een vrouw. ik heb een hele groep dames die ik regelmatig zie. Soms vallen eraf , en soms komen erbij. Een hoop die zie ik maar 2 tot 4x per jaar , maar ik heb ze in mijn boekje. Daarnaast ga ik ook graag naar SKW of gangbang s.
Zodoende zal ik niet ten prooi vallen aan ongemakkelijke liefde voor een DVP waar ik in principe wel gevoelig voor ben( ik vind vrouwen mooi en aantrekkelijk )
Zodoende bescherm ik mij , en werkt vooralsnog goed. Daar bij ontmoet ik graag ook dat nieuws.

Zou willen dat ik dit kon, maar ik kan mijn doelgroep niet groot genoeg maken gezien ik op heel specifieke dames val. Die zijn niet zo snel te vinden.
Of ik moet grote afstanden afleggen, maar daar heb ik simpelweg geen tijd voor.
Maar dat jij je valkuilen kent en je maatregelen neemt is al een prima uitgangspunt.
Denk niet dat we jou als slachtoffer snel terug zullen zien in deze thread.
 
Beta sulletjes is nu eenmaal in meervoud en dus een hele doelgroep. Niet 1 persoon.
Klopt, ik gebruik bewust meervoud omdat er meer dan 1 zijn m.i..
Als jij jezelf niet als een beta sulletje ziet hoef je niet te reageren, niks aan het handje.
Als je de behoefte hebt om te reageren en jezelf in bescherming te nemen mag je je achter de oren krabben.
Ik kan niet weten welk situatie op jou van toepassing is, dat hoor jij beter te weten dan ik.
 
Daarom mag je nooit doen alsof je veel geld hebt. Gewoon jezelf zijn. Als ik al eens een cadeautje koop is het een persoonlijk getinte , de euro's niet waardig. Weet je meteen of je in de smaak valt. Sommigen geven honderden euro's uit aan cadeaus terwijl het geen wedstrijdje is .
Zoals een LEGO mannetje dat lijkt op mij 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan